عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

Insomnia

یعنی من مریض این آهنگم!!

وقتی بهش گوش می دم،انگار دیگه تو این دنیا نیستم...به قول دوس جونم خلسه آوره...خودمو تو یه سالن رقص تصور می کنم که دارم زیر نورای آبی و سفید و سبز رنگ ،ایستاده رو سنگفرش مرمر سفید،با این آهنگ خیلی آروم می رقصم و یه کمی هم هد می زنم...

صدای خواننده ش،گرگ دیوید، مثل ماساری،روح بخش و ملایمه و خود آهنگ نیز!!

بعید می دونم کسی خوشش نیاد!!

اول دانلودش کنین و بعد هم گوش بسپرین به نوای موسیقی که مثل یه نوازش رو سلولای نروتون به آرومی کشیده می شه و دلنوازه...


Insomnia

اینم لیریکسش:برین رو ادامه مطلب!


I never thought that I'd fall in love, love, love, love
But it grew from a simple crush, crush, crush, crush
Being without you girl, I was all messed up, up, up, up
When you walked out, said that you'd had enough-nough-nough-nough

Been a fool, girl I know
Didn't expect this is how things would go
Maybe in time, you'll change your mind
Now looking back i wish i could rewind

Because i can't sleep til you're next to me
No i can't live without you no more
Oh i stay up til you're next to me
Til this house feels like it did before
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah

Remember telling my boys that I'd never fall in love, love, love, love
You used to think I'd never find a girl I could trust, trust, trust, trust
And then you walked into my life and it was all about us, us, us, us
But now I'm sitting here thinking I messed the whole thing up, up, up, up

Been a fool (fool), girl I know (know)
Didn't expect this is how things would go
Maybe in time (time), you'll change your mind (mind)
Now looking back i wish i could rewind

Because i can't sleep til you're next to me
No i can't live without you no more (without you no more)
Oh i stay up til you're next to me (to me)
Til this house feels like it did before (Because it)
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
Feels like insomnia ah ah (Ah), Feels like insomnia ah ah

Ah, i just can't go to sleep
Cause it feels like I've fallen for you
It's getting way too deep
And i know that it's love because

I can't sleep til you're next to me
No i can't live without you no more (without you no more)
Oh i stay up til you're next to me (to me)
Til this house feels like it did before
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah

Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah

نظرات 17 + ارسال نظر
داش آکل چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 09:37 http://dashakol.blogsky.com/

والا چی بگم! هرکسی یه سلیقه ای داره دیگه:دی
ولی توی این ژانر آهنگهای تی یستو رو ترجیح میدم یا اوزون یا پینک

یا ابوالفضل!! پینک؟؟اون که راک درب داغونه!!

سانیا!. چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 09:52

سلام خانمی!.
پیتزا افتابگردونت خیلی خوش و اب رنگ بود!.


قابل شما رو نداره جیگر!!

شاپرک چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 10:08 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

من تا حالا گوش نکرده بودم. الان دانلودش میکنم
راستی ممویی پیتزا افتاب گردونت عالی شده اب دهنمونو راه انداختی دختر
برو خصوصی

حتمن گوش بده! خیلی حال می ده!!

پریسا ادیسه چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 10:24

تشکر زیاد از بابت دانلود این آهنگ. . .

خواهش می شه عسلم!!گوش کردی؟؟

سحربانو چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 11:29 http://samo86.blogsky.com

داره دانلود میشه:)

باریککککککککککککککککک!

داش آکل چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 11:48 http://dashakol.blogsky.com/

قبول دارم در مورد سبکش! بی انصافی نمی کنید ولی آهنگ قشنگ هم داره! شاید نباید توی اون دسته بندی میاوردمش!

شاید!!

هلیا چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 11:57

چشم خانمی دارم لود می کنم

باریککککککککککککک!اهنگش واقعن یه موسیقی نابه!

آلما چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 12:38

میدونم زیاد اهل بازی وبلاگی نیستی اما این یکی فرق فوکوله
سریع بیا وبلاگ من و مجبوری این بازی رو انجام بدی

چشم!! حتمن!! اخه باید در مورد آدمای قابل نقد فک کنم دوسم!! :))
تو این آهنگه رو گوش بده اول!!

گوش مروارید چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 13:25

من مریضت شدم ممو...........
زیر بارووووووووووووووووووووووووون
.
.
.
.
یه شعری از خودم در کردم با الهام از مدرس
تا این دانلود میشه

ای جان!!چه شعریییییییییییییییی!
..
...
...
شعر گفتنو از کی آغاز کردی؟؟؟

گوش مروارید چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 13:48

مشتمو باز کردم دیدم ممو رو تو دستم...
مثل پروانه پرواز کردش رفتش

لای لالای لای لای

خدا بگم چی کارت نکنه!! ترکیدم پشت میز از خندههههههههههه!! :))))

بهاره چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 17:39 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

ممویی من اینجا تو اداره اسپیکر ندارم ولی دارم دانلودش میکنم بریزم تو فلش از خونه گوش کنم
در ضمن این پیتزا آفتابگردون شما بدجور به من چشمه (چشمک) میزنه

باریکلااااااااااااااااااا! آفنر!!

هلن پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 12:10

ای وای منم الان اسپیکر ندارم که بگوشم

بریز ببر خونه بگوش!

مطبخ رویا پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 21:16 http://liliangol.blogfa.com

سلام دوست عزیز وکدبانویم ...نوش جانتون ..البته که خوشمزگی آن نتیجه کدبانوگری خودتونه ....در خونه ماهم دیگه پیتزا برای روز بعد نمی مونه ...

اختیار دارید!!

مصطفی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 03:18 http://hamyary.blogsky.com

سلام
راهنمایی میخوام
چطوری تو بخش نظرات تغییر ایجاد کردید؟
مثلا مینویسه اسمت آدرس خونه مجازیت

مرسی

باید برید تو تنظیمات عمومی...

بهاره.ع شنبه 12 تیر 1389 ساعت 00:01 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

قالب نو مبارک دوست جون

مرسی دوستم...

بلوط سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 15:19

سلام ممویی جون
خوبی؟
آهنگت رو دانلود کردم ولی هنوز گوش ندادم...از روی متنش فکر می کنم که ازش خوشم بیاد

حتمن گوش بده دوس جون!خیلی آهنگ خاصیه!

پریا شنبه 20 آذر 1389 ساعت 16:27 http://abaneh.blogfa.com/

خیلییییییییییییی باحال بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.