عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

فیلم خری

مکـــــــــــــــــــــــــــــان: دی وی دی فروشی درندشت قًد مهدیه تهران!


ممو:آقا بربادرفته رو دارین؟

فروشنده فنقل شوتیانا: چی؟نه! نداریم!

اون یکی فروشنده خنگولیانا:خانوم ما فیلمای ایرانی نداریم!

ممو:هاین؟این ایرانی نیس که! آم*ریکایی قدیمیه! ویوین لی و کلارک گیبل توش بازی می کنناااااااا !همون اسکارلت!

فروشنده فتقل شوتیانا:آهان!‌ گان وید وید و می گین؟

ممو:آره بابا! همونی که شما میگیو می خوام!‌ (ممو تو دلش: من مرده اون انگلیسی سلیستم!‌چه فخریم می فروشه که بلته!)

فروشنده خنگولیانا: فنقل!‌گان وید وید و واسه این خانوم رایت کن!

ممو: آقا این ؛گان ویث د ویند؛ که می گین همون بر باد رفته س به خدا!حالا ؛رام کردن زن سرکش؛ ریچارد برتون  و ؛اتوبوسی به نام هوس؛ مارلون براندو رو چی؟اونارم دارین؟

خنگولیانا:خانوم ما فارسیاشو بلت نیستیم!‌فقط اسمارو به انگلیسی بلتیم!‌انگلیسیشو بگین!

ممو: یه کاغذ بدین بنویسمشون!

خنگولیانا:نه! لازم نیس!همینطوری بگین من سرچ می کنم...

ممو: دٍ بیا!‌بابا چقدر کًل کًل می کنین آخه! یه دو تا فیلم خواستیمااااااااااااااااااااااااا!

فنقل خان:اینا قدیمین!ما ندیدمشون!به درد نمی خورن که!

ممو:چی؟نیمی از عمرت بر فنا!هر کدومشون یه شاهکارن و حداقل 10 تا اسکار بردن!

بعدن نوش:یعنی من کشته مرده تیپ خفن این مارلون براندو اماااااااااااا! واقعن هر کدوم ازین هنرپیشه های قدیمی و اونایی که عکسشون اون بالاس،تک بودن و وقتی مٌردن،مثلشون دیگه نیومد و هرگز نخواهد آمد!(البته الیزابت تیلور هنوز زنده س لامصب!!)

نظرات 21 + ارسال نظر
شاپرک یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 09:43 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

اینا چرا اینقدر شوت بودن؟؟؟!!!

بودن دیگه...خنگ بودن! نه شوت!

صدف یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 09:51 http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

خانم خانما یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 10:26 http://13641362.blogfa.com/

سلا م ممو خانم...
دوست جدید نمیخوای
یه روز رفتم فیلم بخرم، دسته بندی رو دیدم کفم برید...فیلمای ترسناکش رو اینجوری نوشته بود:
چندش
جن و روح
الکی
بازیگر رو نمیشناخت که هیچ! اسم فیلما رو هم به شیوه خودش ترجمه کرده بود...

چه اسگل!!

لیندا یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 11:01

پست قبلتو اول نظر بدم . منم یه همکار دارم خوبه ها ولی بیش از اندازه فک می کنه که با تربیته . مثلا یکی شیرینی تعارف کنه . می گه بچه ها من زنگ زدم به فلانی ازش تشکر کردم شما هم اینکارو کنین . اه انقده بدم میاد ازین رفتاراش . انگار ما شعور نداریم خودمون .
اآها قبلتریو هم نظر ندادم . قبض موب آقای ما هم اولش نمی دونم چقد اومده بعدش اصلاحیش اومد شده 93 تومن . البته 53 تومنش واسه اینترنته . حالا تو هم شاید رفتی تو اینترنت .

آره! همینه! رفته بودم تو نت!

گوش مروارید یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 11:33

وای ممو من مرده این ذهن خلاق توام
ایشالا یه روزی من برم دی وی دی فروشی بگم فیلم ....رو می خوام که ممو خانوم نویسندش بوده بیده

اسم فروشنده ها خیلی خووووووووووف بود

مرسی گوشی جون...تو همیشه لطف داری...

گیتی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 12:02

جوه دیگه ممو جون. می گیره ول می کنه. حالا مشتری بعدیش بیاد می خواد بهش بگه اینا خوبن اونا بد. می گه نه؟ آدرس بده من امروز برم. دیییییی

ای جان!

پریسا ادیسه یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 13:39 http://www.odisehtanhaa.persianblog.ir


ته خنده بودا. . .
خارجیش منو کشته

آره والا...

سحربانو یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 14:03 http://samo86.blogsky.com

:)))

بانوی حروفچین یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 15:20 http://typesetlife.persianblog.ir

تو این فیلما من فقط بر بادرفته رو با اتوبوسه رو دارم..
این سه تا خوشگلا روندارم..

اون ۳ تا خوجچلا رم بگیر خوووووووووووو!

بهاره یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 15:59 http://rouzmaregiha.blogsky.com

وای عجب فروشنده های گاگولی... ایش... انقدر بدم میاد از فروشنده ای که ندونه چی داره می فروشه که نگو...
ممو جونم من عاشق این فیم اشکها و بلخندها هستم... انقدر که نگو

خیلی طولانیه ولی...

افسون شده یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 22:46

گان وید وید هااااا هاااهاااااااااااااااااااااااااهاهاهاهاهاهاهاهاااااااااا
ضعف کردم

جدی جدی ضعف کردی؟؟؟سوژه خنده ای بودن ایناها!

گلامور دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 03:37

اینجا میشه خصوصی نوشت؟

اوهوم عزیزم...

نازلی دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 07:56

سلام خانوم
خوبی؟ حالا این کجا بود که این همه با کلاس بود:)
فکر کنم اینارو برای حرفه جدیدت میخواستی نه کلک؟

درست فهمیدی نازلی جونم....
همون طرفای خودت و خودم!

می می دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 10:08

وای دلم خواست دوباره ببینمشون

خوب ببین مادر...

نانازی بانو و آقا خرسی دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 11:07 http://WWW.NABAT.BLOGFA.COM

من برباد رفته رو دارم ممو.
موندم توی باریکی دور کمر اسکارلت.

آره به خدا! البته اونا یه لباس ز*یزای مخصوصی داشتن که تموم گوشتا رو می پوشوند!! از این گنای ما خیلی بهتر بید!
حیف که الان اسکارلت مرده!

آلما دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 12:11

من مرده اشکها و لبخندهام
آهان انگلیسیشsound of music

اوهوم...ترجمه ش فرق می کنه!

فینگیل بانو دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 13:33

من صد ساله این فیلم ها رو تو خونه داریم حوصله نمیکنم ببینم...به غیر از بر باد رفته که هزار بار از بچگی دیدمش...ولی واقعا فیلمهای خوبی هستن...حالا بالاخره گرفتی ازشون؟

آره بابا! همه شونو گرفتم! با دوبله!

احمدجعفری لمراسکی دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 20:39 http://www.lemrask.com

سلام وقتتون بخیر یه نگاه به وبلاگ زیباتون انداختم بسیار عالی زیبا وآموزنده می باشد امیدوارم موفق باشید باارسال عکس از طبیعت وسنت های مختلف از شهر وروستا می توانید از جوایز ارزنده سایت بهر ه مند بشید وقت طلاست به سایت ما هم یه نظری بنداز
نظرتون در خصوص تبادل لینک را بفرمائید

گلامور دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 20:51

آره عزیزم همونجا رو میگم. رفتی آره؟

نه گُلم! فقط حدس زدم!! :)))

گلابتون چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 15:35 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/


منم عاشق فیلم قدیمیم ...
بربادرفته و اشکها و لبخندها و دزیره و عشقم کازابلانکا !!!!
اونای دیگه که گفتی رو ندارم ... اسم انگلسیشم بگو

می تو هانی!! :دی

ونوسی پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 22:11

خوب خارجکی بوده طرف فارسیشو نمیدونسته چیه حالا؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.