عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

زیگیل الفضول المعلوم حال!

آقا جون! تو نمی خواد روابط اجتماعی رو به من یاد بدی!من خودم بلدم از کسی که برام هدیه می آره،چه جوری تشکر کنم!

اینقده ازین آدمای پررو و فضول که هی می خوان به این و اون گوشزد کنن و برن بالا منبر بدم می آد که نگو!دختره بی ادب 7 سال از من کوچیکتر،و به خاطر بی تربیتی و پرروگریش شهره خاص و عامه، به من می گه: برو از خانوم فلانی به خاطر سوغاتی ای که برات آورده تشکر کن!

یکی نیس آخه بگه: تو رو سننه بچه! برو پی بازیت! اول خودتو درست کن که 2 تا شرکت می خواستن به خاطر بی ادبیت اخراجت کنن،اما تو با التماس ،مث سیریش چسبیدی به اینجا!

حتمن تا الان فهمیدین کیو می گم!! بعله!زیگیل خانوم معروف!این دفه باید اسمشو گذاش زیگیل الفضول خانوم!چون بعضی وختا یه سوالایی می پرسه که می خوای صاف تو صورتش بگی:بچه پررو!می شه پاتو از زندگی من بکشی بیرون؟به تو ربطی نداره که چرا من تو آلبومای فیس بوکم،عکس با روسری می زارم!

به تو ربطی نداره که شوهر من کیه و چه کاره س و تو کارای خونه به من کمک می کنه یانه!به تو مربوط نیس که اگه زیر یه سقف با شوهرم زندگی کنم،بعد 10 سال می زاره می ره یانه!

تو برو زنگ خورای موبایلتو جمع کن که یه کدومشون آدم درست و حسابی نیستن و همه بالای 40 سالن!من نمی دونم دختر 22 ساله چی کارش به مرد مجرد 40 ساله آخه؟

نمی دونم!هیش کی از مسئول دفتر پایین تا مدیر خود من ازین دختره خوششون نمی آد،باز پرروئه و می خواد واسه همه بزرگتری کنه!هم من ازون قدیمیتر و کار بلد ترم هم خودشم می دونه که نباید پاشو از گلیمش درازتر کنه!نمی دونم پدر و مادر این دختر چی بهش یاد دادن؟

آخه پرروگری تا چه حد؟؟

نظرات 30 + ارسال نظر
الفضول 2 پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 12:54

خوب پس نتیجه می گیریم که شما 29 سالته

باریکلا به این نتجه گیری! خودت تنهایی گفتی؟ :)))

دنیایی به رنگ یاسی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 13:38 http://www.lilacworld.blogfa.com

دیروز سرم خیلی شلوغ بود. می خواستم بگم هرچقدرم سوال بپرسی نه تنها ناراحت نمیشم خوشحالم میشم.
ان شا لله مشکلت حل شد؟

مرسی عزیز دلم...
خیلی مرسی...
می آم بهت می گم...

امیر پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 13:44 http://p30rank.ir/?ref=9928

سلام
خوبی
من را یادت هست
یه بار هم بهت سر زدم
اما امارت هنوزم تکون زیادی نخورده
یه راه خوب برا بالا بردن واقعی و مجانی امار وبلاگت بلدم
که با یه رب کار کردن روزانه امارت 200-300 تا زیاد میشه
رو ادرس کلیک کن و عضو شو
من میرم
ببینم چکار میکنی

آقا تو بجنب!
ول کن و بی خیال ما شو!! می شه؟؟

صدف پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 15:15 http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

حسین پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 16:05 http://www.sabalancd.com

با عرض ادب و احترام خدمت شما مدیر عزیز این وبلاگ. وبلاگتون بسیار تکمیل و زیباست و من نهایت استفاده رو بردم همچنین از حضور گرمتون در سایت هم تشکر میکنم

حسین پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 17:06 http://www.sabalancd.com

با عرض ادب و احترام خدمت شما مدیر عزیز این وبلاگ. وبلاگتون بسیار تکمیل و زیباست و من نهایت استفاده رو بردم همچنین از حضور گرمتون در سایت هم تشکر میکنم

ای بابا!‌تو ول کن نیستیاااااااااااااااا!

فرنوش پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 17:39 http://www.ecstasyy.blogfa.com/

خوب بزن یه دونه تو دهنشکه از این غلط ها نکنه
وای که چه قدر من از ادمهای پررو بدم میاد

آخ گفتی...وای...وای...کاش می شد!!

ورونیکا پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 17:44

عزیزم من فقط حال میکنم با عنوان پستت...

ای جانممممممممممممممممم...

ونوسی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 20:33

اومدم کامنت بزارم کامنت بالایی رو دیدم خنده ام گرفت یادم نیس چی میخاستم بگم!!!

:)))))

بانوی حروفچین جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 00:02 http://typesetlife.persianblog.ir

حالا شما خون خودت رو کثیف نکن.. خواهر اینقدر حرص نخورد..

نمی شه دیگه!‌وختی یه زیگیل بغل دستت باشه! هی سیریش تو اعصابت باشه!! آدم هی باید بریزه تو خودش!

بانوی حروفچین جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 00:03

مهسا جان من فیلتر شکن می خوام.. یا یه نرم افزار فیلتر بشکونه...

بهاره جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 00:31 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

ای بابا دوست جون انقدر حرص نخور تورو خدا... گور باباش که اینقدر فضوله... جوابشو نده بذار اینقدر تو فصولی بمونه که از انقدر بیشترتنها راه ادب کردن آدم فضول اینه که بذاری تو همون فضولی خودش باقی بمونه و کوچکترین حرکتی برای از بین بردن فضولیش نکنی
قبض موبایلت رو چی کار کردیش بالاخره؟

هیچی! هنوز پرداخت نکردم! دوستم...
نه بابا!‌هیچ وخ جواب بهش نمی دم...

افسون شده جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 00:54

عجب آدمایی پیدا می شنا!!!!!!
بزنی تو سرش صدا سوسک بده!
این جور آدما رو فقط باید بی محل کرد!

بی محلیش می کنم!‌اما پرروئه شدید!!

کلوچه خانوم جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 01:35

کلا این فکرو که جایی بری و از دست این جور ادما خلاص بشی از سرت بیرون کن
همیشه در هر جایی این مدل افراد در کنار شما هستن!!!!!!!

دقیقن!‌ اینو خوب اومدی کولوچ!

rs232 جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 03:54 http://www.dafinegar.blogfa.com/

می خواستم سوال کنم سوغاتی چی گرفتید ولی راستش ترسیدم!

هیچی بابا!‌یه جانماز و تسبیح و کیک و شیرینی...یارو مکه ای بود!

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 10:49

یعنی من دومم؟؟ خودمم باورم نمیشه

نه!
شما؟؟

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:05

خوب حالا که از ثبت خودم خوشنود گردیدم بریم سر اصل مطلب!
ممو! ببین! این آدم فضولارو چجوری میشه ساکت کرد؟؟
خصوصا اگه فامیل نزدیکت باشه!! مثلا جاریجان!!

نمی دونم خودم...

وای منم از دست این جقله های پررو کلافه ام...
دوروزه اومده سرکار فک می کنه خیلی حالیشه...

نه عزیزم! شعورش نمی رسه!‌عقلش آجر ور می داره...

خورشید شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 08:45

سلام عزیزم
چه خبر
من هم یکی تو اداره دارم خودت هم در جریان کار من هستی عزیزم
باید با اینا بی اعتنا رفتار کنی و اصلاْ‌ برات مهم نباشه و باهاش صحبت نکنی

می گم که!‌سیریش تو اعصابه!!

نیکا شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 09:32 http://www.man-you-who.blogfa.com/

ما هم از این فضولا داریم با یه ورژن دیگه البته

چه ورژنی؟؟

شاپرک شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 11:01 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

از این ادمای فضول کم نیستن ممو جون. انگار واجبه که حتما یکی دو تا از این ادما دوبرو برمون باشن

واقعن! انگاری..مث نماز یومیه واجبه به خدا!

دزی شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 13:27


منم متنفرم از این آدما

آخ گفتی دزی جون!

نازلی شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 13:41

سلام عزیزم
حرص نخور جوجو گور پدرش از این جور آدمها همه جا پیدا میشن . محلش نزار.
مراقب خودت باش.
راستی نمیتونی بری پرینت موبایلتو بگیری ببینی اشتباه نشده باشه؟

نه! اشتباه نشده!‌زیادی گند زدم نازلی جان!

هلیا شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 13:48

انگار امروز همه بدتر از من عصبانین ها

اون مال ۵ شنبه بود هلی...

نانازی بانو و آقا خرسی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 09:02 http://www.nabat.blogfa.com

خودتو ناراحت نکن عزیزم. نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش و این حرفا...

نیش نیس! روئه!‌رو!

هلن یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 09:12

قربونتتتتتتتتتت بشم ممویی جون خودددددددددم
تو بهترینی واقعا ممنونم بابت راهنماییت و این که چشم همونطور که گفتی عمل میکنم سکرت

دوست دارم

باریکلا دوسم...

گوش مروارید یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 09:21

یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش مینداختی حساب کار بیاد دستش

انداختم! اما پرروئه!!
همه تو شرکت می شورنشا!‌ اما باز روش سفته!

می می دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 10:10

وای منم نمونه این فضولا رو دیدم و یکیش هم دورمه که خدا رو شکر از اینجا منقل شد

خوش به حالت واقعن!!!

مطبخ رویا چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 23:03 http://liliangol.blogfa.com

سلام عزیزم ...چه قدر عصبانی

:))))

آنامونیکا شنبه 5 تیر 1389 ساعت 23:27

وای ممو یبار اینجوری باش حرف بزنی دمشو میزاره رو کولشو میره...چقد ترسناک شده بودیا

آره! خودمم از خودم ترسیدم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.