عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

کلک بازی...

یعنی من دسم به این وبگذر و پیکوفایل بلاگ اسکای برسه!!! هر دو رو از صفحه گوگل و موگل و توییتر و فیس بوک و ناسا محو می کنم!!

هر دفه می آی می بینی یکیشون،ترکیده! یا عکسات باز نمی شن،یا آمار وبتو نشون نمی ده!!

این همه عکس آپلود کردم با این پیکوفایل،همه ش مث اًسٍتون لاک ناخون پرید!!!اونوخ این زیر صفحه مدیریت زده: ازین به بعد عکساتونو با پیکوفایل آپلود کنین!! وقتی ظرفیت سازی نکردین چرا هی تبلیغ سایتتونو می کنین؟؟

سایتتون آپ کردنش،آسونه درست!منوش آسونه درس!سرویس دهیش مث بلاگفا نیس ،صحیح!!اما نمی شه که هی ما بیایم ببینیم عکسامون ترکیده!!

یه دفه دیدین وبلاگو گذاشتم زمینو رفتماااااااااااا!

                                                                          (آیکون یه مموی سایت فروش)


پینوش:بیخود فک نکنین که من اینجا رو ول می کنم یا واگذار می کنم! نه!! این تو بمیری ازین تو بمیریا نیس!!عصبانی بودم ،یه چیزی پروندم!!

نظرات 16 + ارسال نظر
نیکا چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 11:10

اینقدر حرص نخور

نمی شههههههههههههههههههههه!

می می چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 11:14


اگه بری میام پیدات می کنم و

می مونم! به خدا!! منو نکش!

هلیا چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 12:08

بی خیال باز خوبه اینطوری شد و شما یه پست نوشتی .کم کار شدی ها ممو جونم

وا!! این همه پست گذاشتم هلی!! تو این هفته ۴ تا!!

گلابتون چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 12:41 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

برای همینه که من عکس پلو ماهی رو نمیبینم ؟!!1

آره!! می بینی توروخدا!!

من چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 14:30 http://minevisam123.blogfa.com/

واییییییییییی
چه عکسهای خوشگلی . دستت درد نکنه زحمت کشیدی. سومی از همه قشنگ تره.
ولی شکی نیست که هنرمندی

خیلی!!! کوشن؟؟

نانازی بانو و آقا خرسی چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 14:39 http://www.nabat.blogfa.com

عمرن نمی شه به دنیای مجازی بدون ممو فکر کرد. اصلا و ابدا

ای جان! قربان تو من بچسبم!!!آخه!

افسون شده چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 17:42 http://afsoonshodeh.persianblog.ir/

ای مموی بازیگوش، وبتو نکن فراموش
غصه نخور این همه، هر سایت یه چیزیش کمه
حسابی شاعر شدما

باریکلا...

ورونیکا چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 21:24 http://voroonikaposts.blogfa.com

خوشم میاد ازین پشتکارت ممو جان

یه دفه نزاری بریا...

نه بابا!!

ونوسی چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 21:40

حالا شوما بر اعسابت مسلسل باش مادر
اون تیکه استون لاک ناخن خیلی باحال بییییییید

:)))))

سحربانو پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 08:04 http://samo86.blogsky.com

:)))) جون!!

آلما پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 08:22

این پیکو فایلو خوب اومدی.
سری اول عکسای خونه رو با همین آپلود کرده بودم. خیلی قشنگ فرداش محو شدن

اه! اه!!
می بینی توروخدا؟؟

بانو پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 09:45

حتما داشتی بازی گوشی می کردی یه دفعه زدی پوشه عکس ها رو پاک کردی آخه تا 2روز پیش همش باز می شد یه دفعه دیکه نمایش نداد
آخه واسه چی واسه من پاک نشده؟؟

نه بابا!!‌همه ش هس !

بانو پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 09:47

تازه آمار وبلاگت که از webgozar گرفتی اون مشکل داره باز نمی شه

دس به دلم نزار که خونه!!

بانو پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 11:16

وووااااااااااییییییییییی مردم از خندهههههههههههههه
خوب دیونهههههههههه تو ورداشتی آدرس عکس ها رو تو پیکوفایل عوض کردی مثلا ریختی عکس ها رو تو یه پوشه جدید و دیگه یادت رفته آدرس عکسها رو تو وبلاگت عوض کنی واسه همین نشون نمیدهههههههههههه
دیووووونننننننهههههههههههههه
از تو که این همه واردی این اشتباه بعید بود
بیخودی به ملت تهمت زدیییییییی
باید توبه کنییییییییی

ای بابا!! چرا فُش می دی خو؟؟؟
این کارو کردم نشد!! واسه همینه اینقد عصبانیم دیگه!!

بانو پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 12:55 http://typesetlife.persianblog.ir

آخیش ... خوب شد... چرا باز نمیشد...
حالا خوبه عکسات هست... برای من چی که تو ایمیج کیو بود و الان فیلتره... و من هم دیگه ندارم..

تو پیکودلم همه چی پرید!!!

افسون شده دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 02:36 http://afsoonshodeh.persianblog.ir

وااااای ممو رای میگی؟؟؟؟ ای ول ل ل ل منم چن سال پیش رفتم گویندگان جوان تست دادم، اما وقتش خیلی بد بود نتونستم برم ادامه بدم. هوووراااا گود فور یو خیلییی مبارکه حتما پی شو بگیر خیلی خوش می گذره

ممنونم عزیزم...
والا من برا سرگرمی رفتن تست دادم!یه دفه گرفت و قبول شدم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.