عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

غارت!!

خیلی باحاله که اول صب بیای شرکت ببینی،چون یه روز مرخصی بودی،ظرف غذای خوشگل پیرکستو غارت کردن و بردن خونه!بعدشم می گن مال ننه مه!خیلی پرروگی می خواد که بگن این ظرف غذای من بوده و تو برداشته بودیش!

خیلی احمقانه س که تا یه روز می ری مرخصی،ملت وسایلتو بردارن و بعدم بگن مال خودمونه و نیارنش!!

خیلی اعصاب خوردکنیه که سرصبی بیای ببینی وبلاگت ترکیده و مجبور شی یه قالب ذهلم گتمیش براش بزاری!!

ببین!!ببین!! یه روز من سر زندگیم نبودماااااااااااااااااا!!

پینوشت:من عجیب رو وسایل شخصیم حساسم!!یعنی الان می خوام این مونیتورو تو صورت این زیگیل خانوم خورد کنم!!!

نظرات 26 + ارسال نظر
... چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 09:57

خورشید چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 09:58

سلام چی شده چرا این کارا رو میکنن

شعورش نمی رسه دیگه! اعصابم امروز قاطیه!!! :((((

هلیا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 10:43

وای چه عصبانی!سخت نگیر چی کار میشه کرد فدای سرت

آخ! فدای سرم! بره بترکه این زیگیل!!

آرمینا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 10:47 http://armina20@blogfa.com

آخی نازی. میدونم چه حسی داری. ولی عجب آدمهایییییییییییی . اصلا باورم نمی شه به همین راحتی ادعا کنن ظرف خودشونه.

دوست عزیزم عکسها رو گذاشتم. بعد از یه مسافرت طولانیییییی

چه می دونم والا!!

گلبرگ چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 11:00 http://talakhanooom.blogfa.com

آخه مگه میشه آدم ظرف یکی دیگرو ببره واسه خودش.
اه عجب آدمایی پیدا میشن؟ چه رووویی دارن.
هیچی بهش نگفتی؟

چرا! گفتم ورش دار بیار!!

گوش مروارید چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 11:02

از قول من بهش بگو دوستم گفته خاک بر سرت که هنوز ظرفای ننتو نمیشناسی

آخیش دلم خنک شد!!

گوش مروارید چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 11:03

ولش کن بذار حال کنه با پیرکست
بس که ملامین وظرف پلاستیکی دیده چششو گرفته

دقیقن!اینو خوب اومدی!!

نیکا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 11:31

اینقدر حرص نخور! بعضیا خیلی پرو روئن ما هم پر رو زیاد داریم
اکشال نداره تو هم وسایلشون رو بردار

من مث اون دله و بدبخت نیستم!

بهاره چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:00 http://rouzmaregiha.blogsky.com

اه اه اه اه عجب آدم بی شعوریه حرصم و درآورد خوب بهش بگو ظرف ننه ات تو خونه تونه برو بگرد! بعضی از این آدما انقدر پر رو هستند که آدم نمیدونه در جوابشون چی بگه!

:(((((
دوس جون!‌سرم درد می کنه!

مطبخ رویا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:27 http://liliangol.blogfa.com

سلام دوست عزیزم .....
این شکلکها نشونه احساس منه .....بگذریم ....دوست گلم ....حیفه که عصبانی وناراحت باشید ...مثل همیشه شاد باشید ..

نمی شه!‌ الان من اعصاب ندارم!

روژین چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:45 http://rojiin.blogfa.com

وای می فهمم چی میگی منم امروز از دست یک ایکبیری خانم دیوانه ام سر کار !

به گور خودش بخنده!! ایشالا!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:53

پیرکسو بیخیال قالبو بچسب

آخه! این قالبه من دارم؟؟؟آره؟؟؟

افسون شده چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:58 http://afsoonshodeh.persianblog.ir

آخی ی ی ی ی ی طفلی چرا اینطوریه؟!!!
عب نداره ممو حرص نخور به موقش یکی تلافیشو سرش درمیاره چوب خدا صدا نداره
یعنی چی میشه بعضیا اینجوری میشن؟؟؟؟

من نمی تونم بشینم تا یکی دیگه تلافی سرش دربیاره!‌ خودم قطع نخاعش می کنم!

آلما چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 13:16

این مدلیشو نشنیده بودم
یعنی با کمال پررویی ظرف تو رو دزدیده؟
نکنه یه ظرفی شبیه ظرف تو داشته قبلا قاط زده؟

نه! می گه: ننه م تو خونه دو تا در داره!ظرف نداره!‌منم اینو برداشتم بردم!تو دلم گفتم: تو غلط کردی دس کج!! مگه هر چی ظرف اینجاس مال توئه؟؟؟
بهش گفتم فردا برش داره بیاره! اگه نیاره! حالشو می گیرم!
دزدی تو روز روشن!! اعصاب ندارممممممممممممممم!

می می چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 13:44

منم رو وسیله ها حساسم. اخه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونم!! :(((((

می می چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 13:46

منم رو وسیله ها حساسم. اخه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونم به خدا! دزدی تو روز روشن!!

پاسخگویی انلاین به سوالات دینی توسط کارشناسان مذهبی

من می رم از خدا می پرسم! کارشناس مذهبی لازم ندارم...

سحربانو چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 15:37 http://samo86.blogsky.com

آخی دوست جونم ، من بهت اجازه میدم این کارو بکنی‌:)

کاش می شد...

سمیر چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 17:24

:))))))))) الهی بگردم
منم رو وسایلم خیلی حساسم.
برو بزنشون بیتربیتارو

ارزش زدن ندارن سمیر جان!

ونوسی چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 21:03

آره واقعا پر رویییییییه واقعا اعصاب خرد کنیههههههههبگیر بزن لهش کن ظرفتو پس بگیر ممو

ببینین آدم تو این دنیا باید با چه آشغالایی سرو کار داشته باشه!!

مطبخ ژاله خانوم چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 21:50 http://matbakh64.blogfa.com/

بوسسسسسسسسس!

طاهره جون پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 08:08 http://talemka.blogfa.com

سلام...ببخشید مموجون قالبت یک جوریه که دل آدمی میگیره.فالب قبلی خیلی خوشگل بود و به آدم انرژی میداد

قالب قبلی ترکیده به خدا!!!هرچی دنبال یه قالب خوب گشتم کمتر پیدا کردم!!

دخی ۲۰ ساله پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 13:29

به همین راحتی و بدمزگی؟
چه زن پروییههه حالشو بگیر کوتاه نیای ها دوست جونیییییییییییییییییییییی

وقتی یه نفر اینقده پرروئه!!!من چی کار کنم خوب؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 16:38

قالب نو مبارک
اگرچه با اون قبلیه بیشتر آشنا بودیم!
میگما ممو خانم هیچ دقت کردی این جریان دزدی پیرکس، اون فیلم هنری!! از دریا رو تحت شعاع قرار داد؟!!
یارو دزده دستش با استکبار جهانی تو یه دسته

ممنونم...
مهم نیس!بالاخره هر پستی ویژگیهای خاص خودشو داره!

افسون شده پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 22:45 http://afsoonshodeh.persianblog.ir/

به به قالب جدید مبارک، خونه تکونی اجباری همچینم بد نبود قشنگ شده

مرسی عزیز دلم...

اوووووو
الان پست قبل رو خوندم فهمیدم وبلاگت ترکیده بوده. چقدر بد

آره! درستش کردم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.