عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

شور به در کن!

مموی شاباجی خانوم:بعضی دخترای حالا دیگه از شور به درش می کنن!از دوران راهنمایی فعالیت اجتماعیشونو شورو می کنن و یه الف میرزا  قلمدون که هنوز پشت لبش جوونه نزده رو پیدا می کنن و یه 5 سالی باهاش سر بالا و سرپایین طی می کنن!بعد 5 سال هم یا خونواده ها نمی زارن یا اصن به هم نمی خورن که خونواده ها بزارن یا نزارن!پس کات! تا اون موقه تو همون دوران هم ممکنه اتفاقاتی براشون افتاده باشه!(البته جسارت نشه ها!من بلانسبت،بعضیا رو گفتم.چون خیلی ها هستن که همین عشقشون به ازدواج ختم می شه!)

ابو جلوی آیینه در حالی که داره موهاشو شونه می کشه:خوب! هرکسی نیازی داره! بالاخره اونام آدمن!با اومدن این همه ماهپاره و سریالای مختلف مث ویکتوریا(!!!)خیلی ها یاد می گیرن!

ممو با عصبانیت:یعنی تو میگی عیب نداره؟

ابو:نه! چه اشکالی داره؟بالاخره جوونیه دیگه!تجربه س!

ممو:تو دوس داری که بعدها دخترت با پسر مردم یه شب رو تو خلوت سر کنه؟

ابو:اونطوری که نههههههههههههه!

ممو:پس چطوری؟

ابو با پوزخند: واسه همینه که من پسر می خوام دیگه!

نظرات 26 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 09:27 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

دوس جون زمون ما بعضی از هکلاسیای عزیز از دوم راهنمایی شروع کردند ولی الان فکر کنم بچه ها از چهارم-پنجم دبستان شروع میکنند و آخر عاقبتشونم نمی دونم چی میشه!
برای من یکی که اگه هزاری از این دلایلم بیاری ها... بازم اگه خدا بخواد بهم فرزندی بده دوست دارم دختر باشه اون فرزند
از خودت مواظبت باش عزیزم:-*

منم فقط دخمل دوس می دارم دوس جون!

ونوسی سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 09:51

فکر کردی آقایون کم میارن؟؟؟

تٌچ!!!

آلما سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 10:08

اصولا این مشکا هنوزم هست. برای پسر خیلی کارا نیازه و طبیعی. اما دختر بیچاره نه.
این واقعا عادلانه نیست. باید یکسان باشه

حکمنت!!!

گلابتون سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 10:57 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

با ریکلا ابو .... چه جوری سر و ته مسئله رو هم آورد !!!
یعنی اگه پسره کاری بکنه عیب نداره ! دوخت و دوز و گلدوزی و تکه دوزی هم نمیخواد !!!

دٍ نه دیگه!!

هلیا سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 11:03

خب چه اکشالی داره؟از ما که گذشت خواهر ولی بخیل نیستیم بذار جوونها حالشو ببرن

جه می دونم والا!!

می می سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 11:16


من زیاد تو این موردا سخت نمی گیرم. اگه آگاهی و شناخت زندگی درست باشه مطمئنن هم دختر و هم پسر حتی اگه ارتباطی قبل از ازدواج داشته باشن باز هم ازدواجای خوبی خواهند داشت و خوشبخت خواهند بود. این قضیه معممولن سن خاصی هم نداره و بسته به آدمای مختلف متفاوته. اینو در حالی میگم که خودم از لحاظ فکری و جسمی دختر کاملن بسته ای بودم و همیشه برای حتی کوچکترین چیزا هم محدودیت برای خودم میزاشتم ولی الانا اینطور فکر نمی کنم. باید قبل از ازدواج یه ارتباط باشه و باید دختر و پسر اونقدر قوی بار بیان که بتونن نیاز های جسمی و روحیشون رو در قالب سالمی برطرف کنن

اما هضمش یه کم سخته...برای همه...فرهنگ ما هنوز باز نشده! اینجا ایرانه! با جاهای دیگه فرق می کنه!

خورشید سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 11:22

ای بابا ممول جون کحای کاری عزیزم یک چیزای دیدم که من همینجوری میمونم به خدا
آدم از هرچی بچه هست بیزار میشه

من از بچه بیزار نیستم خورشید خانوم!

افسون شده سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 11:40 http://afsoonshodeh.persianblog.ir/

ای بابا، دخترای نسل جدیدی که من دیدم ده تا پسرو می برن لب چشمه تشنه تشنه سرشونو می کنن زیر آب

:)))))) اینو خوب اومدیییییییییییییییییییییی!

نیکا سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 13:49 http://www.man-you-who.blogfa.com/

به به می بینم که ابو خان روشنفکر شدن

بود...

هدی سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 14:28 http://daftarchemamnoo.persianblog.ir/

ای بابا... چه ابوی روشن فکری داریا...

:))))

لیندا سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 14:56

این ابوی شما هم از اب گلالود خوب بلدن ماهی بگیرنداااااااا

ابوی ماس دیگه!!!

من و هسمری سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 16:59 http://manohasmari.blogfa.com

کاملاً باهات موافقم دیگه خیلی مسخره شده! دبستانی هم من تا حالا چند تا دیدم!!
خانومی چرا به من سر نمی زنی؟؟؟؟؟؟

الان لینکت می کنم که همیشه بهت سر بزنم!‌خوبه خانومی؟؟

طلابانو سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 23:42 http://talaabanoo.blogfa.com

سلام وبلاگت عالیه من لینکت کردم
اگه تونستی به وبلاگ تازه تاسیس منم یه سری بزن

چشم! ...حتما"!!اما مثل اینکه کامنتدونی نداری...

کلوچه خانوم چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 00:51

دخترا هر چی باشن میشه تا یه حدی کنترلشون کرد ولی پسرا سریع میرن معتاد میشن!
از اونجایی که همه الان دوس دارم بچشون دختر باشه خوبه ابو خان پسر دوست داره و اینجوری به فکر دخترای اینده هست

آره! حداقل شوهر کم نمی شه!

سحربانو چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:18 http://samo86.blogsky.com

:)))))))))))))))))
پس پسمل می خواد ابو خان؟:)

اوهوممممممممممممممممممم

صدف سبز چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:38

این دوره جفتشون یکین
پسرا هفت خط ......................
دخترااااااااا دیگه هشت خط

دقیقن! هر دو گروه سر و ته یه کرباسن!

صدف سبز چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:41

نه دیگه ممو هم داره از دست میره ژستای احساسیش رفته بالا صلاح نیست بیشتر عقد بمونه باید سریع دست و پامونو جمع کنیم شب عیدی بفرستیم بره خونه ابو خان

:)))))

لیلی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 13:05 http://manoaghayehamsar.blogfa.com

سلام عزیزم ... اون آرایشگاهی که زحمت کشیدی شمارشو بهم دادی اسمش چیه ؟ بگم از طرف کی زنگ می زنم ... راستی قیمتش هم مناسبه؟؟

بعله همه چیش مناسبه!

پیتی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 13:36

خوب چرا ابوخانو به خواسته اش نمی رسونی..

ای چیطون بلا!! می کشمت پیتی!!

دیگه به بدی و ناجوری اون موقع ها نیست که بخاطرش خودکشی می کردند.
ولی از نظر من بده ..یعنی یه کاریه که به ضرر دختر تموم میشه.

آفرین! واقعن زدی تو هدف!! همه چیش به ضرر دختره!

نانازی بانو و آقا خرسی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 14:43 http://www.nabat.blogfa.com

این ابو هم خیلی ناقلاست

آره! حسابی!!

بانو چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 20:41

ممو از دست تو پست قبلیت کلی خندیدم.. کاش ازشون عکس می گرفتی... فکر کنم سوژه روز می شد....

نمی شد اخه! معصیت داره خواهر!

بادوم چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 23:39 http://badoom-khanoom.blogfa.com/

.از دست تو و ابو

:)))))

گیتی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 23:40

بدهکار طلبکار نداره که عزیزم.. تو اینقدر صادق و پاکی که صد سال هم کسائی که دوستشون داری حاضرن شونه هاشونو تکیه گاه روحت کنن. خوبی الان؟

مرسی دوس جونم!!‌بوسسسسسسسسسس!آره!‌خیلی خوبم!

کلوچه خانوم جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 00:38

اهوم میدونستم. خواهش میکنم قابل نداشت. دیگه انقد خجالتم نده!!!!!

:))))))

مطبخ رویا شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 23:55 http://liliangol.blogfa.com

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.