عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عفریت مرگ!

آقا جان!ما دیگه نه با هواپیما میریم سفر،نه با قطار! همین ماشین خودمون امنترین اتاقک فلزی دنیاس! تا آنتالیا و ایتالیا و پاریس هم با همین رخش بژ رنگ خودمون رانندگی می کنیم!

راهمونم ندادن،مث بچه آدم سرمونو می ندازیم پایین و برمی گردیم تو پستوی خونه خودمون!

مگه آزار داریم سوار این عفریتای مرگ بشیم و به جای رم و ترکیه و فرانسه،سر از مرده شور خونه و قبر دربیاریم؟؟(تازه اگه چیزی از جنازه مون بمونه!!)

نظرات 31 + ارسال نظر
لیندا دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 10:43

آی گل گفتی به خدا .
تو همین خونمون بمونیم و بپوسیم خیلی بهتر ازینه که سوار قطار و هواپیما بشیم .

آره والا!!

لیندا دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 10:43

ژلت چقد خوشکل شده بود . ابو خان خیلی دلش بخواد دست پخت تو رو بخوره .

همینو بگو!!

می می دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 11:33

یهنی ها وقتی به خودکشی فکر می کنم یاد هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی می افتم.

دیگه مسافرتم نمی تونیم بریم!

می می دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 11:33

راستی راستی کلی کدبانو شدیا. خیلی خوشمل بود ژلت.

:))))

پریناز دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 12:10 http://zendegiemanto.blogfa.com

جدا هاااااا
من که دیگه از زندگی سیر شده باشم با قطار و هواپیما می رم .

:)))) خوب چی بگم؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 12:12

منم عمرا سوار اون عفریته ها بشم

اسمتو می زاشتی...

[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 12:39

شما فکر می کنید ماشین خیلی مطمئنه؟!
یادتون رفته ایران رکورد داره آمار در تصادفات جاده ای هستش؟

خوب آهسته رانندگی می کنیم!!)هرچند اونجوری هم یه خری پیدا می شه که بیاد مارو زیر بگیره!!)
گذشته ازین
شما؟؟

آهو دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 12:58 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

جانا سخن از زبان ما میگویی!

:))))

مطبخ رویا دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 12:58 http://liliangol.blogfa.com/

سلام دوست خوبم ...دور از جان ..ولی حق با شماست ..هواپیما دیگه امنیت نداره

واقعن!!

مطبخ رویا دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 13:04 http://liliangol.blogfa.com/

وای دوست خوبم ..عجب ژله خوشگلی درست کردید ...نوش جانتون ...ممنون که من را قابل دونستید و از من یاد کردید .

خواهش می کنم! قابلی نداره!

من و هسمری دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 13:05 http://manohasmari.blogfa.com

مطمئن باش که چیزی هم نمی مونه!!!!
ژلت هم خیلی گشنگ بود!

مرسی دوسم!

بهاره دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 14:11 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

دوس جون من از دنیا و اخبار حسابی به دورم... باز هواپیمای کجا سقوط کرده؟
پ.ن. راستی ممنونم ازت بخاطر اونهمه پیام گرم و محبت آمیزت... ولی تو که فقط ازم تعریف کردی... اینهمه بدی هام و چرا نگفتی پس

هواپیمای تهران مشهد که فرود اضطراری توی اصفهان داشت آتیش گرفت! اما کسی کشته نشد...
تو خوبی دوس جون! چه بدی؟؟؟

آلما دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 14:17

این دیگه کدوم پرواز بود؟

تهران مشهد..

همینو بگو. منو خرسی تصمیم داشتیم بلیط رزرو کنیم که تعطیلات بهمن بریم مشهد دیدیم با ماشین خودمون بریم خیلی بهتره.

دقیقن!!

واییییییییی به نظرم وحشتناک ترین نوع مرگ سقوط ازون بالاست

وای!

ناشناسیم ناشناس دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 15:10

آخه شما که مدرسه رفتی، سوات داری، لیسانس داری، همه چی میدونی، ‌فرهیخته ای. چراباعث تشویق ازحان عمومی میشی با این حرفا؟! چرا آخه؟!
ندیدیم یه میلیارد ولی دیدیم بعضیا چه جور هپلی هپوش کردن (تازه این یه قسمتش بود).
یه دو دوتا 4تا کنین ببینین یه میلیارد دلار چقده.
بهرحال بهترین فیلم هالیوودی هم یه میلیارد هزینه پخش نمی بره. من خودم به صورت گریزی دیدم این شبکه رو (پارازیتم ندارم، دلشون آب) ولی سریالاشو وخت ندارم دمبال کنم.
راسی یکی از اون ناشناسای بالایی منما

من فقط نقل قول کردم! نه گفتم درسته نه گفتم غلط! قضاوت به عهده خواننده هاس!به من و شمای نوعی هم ربطی نداره!
حالا اگه راس می گی چرا لینک نمی زاری؟؟ :)))))

افسون شده دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 16:24 http://afsoonshodeh.persianblog.ir/

خیلی ناراحت کننده س
اما همیشه می شه راه حل خوب و مطمئن پیدا کرد.
راه حل هست دعا کنید محقق بشه
راستی خیلی هنرمندی ها ممو جون،چه بی ذوقن این ابوها

سحربانو دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 16:53 http://samo86.blogsky.com

واقعاااااااااااااااااااااااا:(

:(((((

گیتی دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 20:28

خیلی فاجعه است هاااا... فکر کن اون همه آدم یه جا جونشون رو از دست بدن... اونم با این تناوب... بعد بازم تکرار شه...خاک تو سرشون(ببخشید کلمه بهتری به ذهنم نمی رسه)

خاک تو گورشون! واقعن!!

کلوچه خانوم سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 01:13

ما همه میدونیم که هواپیماییمون کل کارش تو سفرای علمی و ماجراجویانه هست
احیانا اگه یه وقت اتفاقی افتاد و هواپیما هم سقوط نکرد مسافرا تا نزدیکای سفر اخرت جونشون به لبشون میرسه و در هر صورت هواپیمایی عمل خطیر هیجان زدگی رو به همه مسافرا وارد میکنه
به نظر من که تو خونه بشینیم از همه بهتره
چون یه وقت میبینی شیلنگ ماشین بعد یک روز که از خریدش میگذره میپوسه! و اتفاقات بعدی میوفته

فک کنم مسافرا تا سرازیری قبر می رن و می آن!

گلابتون سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 04:04 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

والا به خدا .... ملت رو زمین خدا هم جونشون در امون نیست !

اصن امنیت دیگه معنی خودشو از دس داده!

خورشید سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 14:59

سلام چی بگم خواهر
نمیدونم ........................
فقط بگم خدا به خیر کنه

واقعن!! کجایی تو دخملم؟؟

بانو (حروفچین...) سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 15:26

سمت ما که آفتاب شد خواهر.. بیا ببین چه آفتابی .. چه برقی..
انگار نه انگار که چند دقیقه پیش هوا ابر بود..
راستی منم به حامد گفتم ایندفعه هر جا خواستیم بریم با ماشین خودمون می ریم.. به هیچی اعتماد ندارم..

مایٌم همینطور!!!

سحربانو سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 15:45 http://samo86.blogsky.com

منم برف می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام:)

می خوای برات بفرستم؟؟؟

ساره سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 16:23

ای بابا مگه از رو می رن خواهر! توپولوفو عشقه:)))))
ا این برفه کجا بود؟:دی

راستی اگه خواستی لینکم کنی عیب نداره هاُ اون موقع می خواستم سیکرت بمونم که نشد دیگه آب از سر گذشت:))

حداقل اینجا لینکتو می زاشتی ساره!!

من سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 16:30 http://www.minevisam123.blogfa.com/

معلومه که هواپیما امن نیست اگه امن بود من از ترس جا موندن از پرواز دوربینم رو گم نمی کردم. بنابراین آنچه مسلم است این است که من اصلا حواس پرت و عاشق و ... نیستم مشکل اصلی ایراد پروازهاست. و منتظرم به زودی یکی دوربینم رو بار شترش کنه البته انشااله اگه پیدا شد و به سلامت به دستم برسونه.

ایشالا...البته شتر واسه مسافتای زیاد و خارج از کشور خوبه! برای سفرهای داخلی الاغ هم کفاف می ده...

ساره سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 19:23 http://sariano.persianblog.ir

بفرما:))

مرسی....

افسون شده سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 20:45 http://afsoonshodeh.persianblog.ir/

برف برف برف هوراااااااا

:)))))

ندا - تهران چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 10:37

ممو خیلی با نمکی دوستم...من خواننهد خاموش بودم اما روشن شدممممم ...ضمنا مسافرت با این هواپیماهای قراضه مساوی است با خطر مرگ

دقیقن! باریکلا! حالا روشناییتو از خورشید گرفتی یا ماه ندا تهرانی؟؟

مینا چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 16:46

سلام. خوبی عزیزم. منم مثل شما وبلاگ خاطرات دارم. اما تازگیها یه وبلاگ زنونه زدم اگه از وبلاگ زنانه خوشت میاد یه سر بزن. مطمئنم ناراضی بیرون نمیری. مطلب درخواستی هم قبول میکنم.
آفلاین میخونمت عزیزم.مرسی.
اینم آدرس وبلاگ خاطراتم www.roz2562.blogfa.com
[گل][گل][گل]
وای گفتی... دیشب داداش و زن داداشم که ۲ ماهیه عقد کردند با هواپیما رفتند مشهد اینقدر نگران بودم که نگو

:)))))

ونوسی شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 08:48

ای ول ۲ خط آخرو باید طلا گرفت قاب کرد زد به دیوار!

ایول که تمام پستا رو خوندی تو!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.