عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سفر (نمی دونم چندم؟؟)

خوب خوب می بینم که دلتون واسم حسابی تنگ شده بید!!

اون دفه ما یه سفر رفته بودیم اون دنیا و برگشته بودیم!این دفه هم یه سفر رفتیم شمال و برگشتیم.آلبوم امروز پر از عکسای جک و جونوره! هرکی دل نداره ورق نزنه!

کوههای پر برف چالوس.

این عسلی خانومه که تو کندوان پیداش کردیم.ببینید انگار خط چش کشیده...

اینم مموئه در حال چلوندن!

اینجا قلعه گردنه...تو راه جاده 2000

اینم پسرمونه که یه شبو تو اسارت سر کرد!

و فردا صٌبش آزاد شد.

اینم به قول یکی از بچه های وبلاگی "اصغر قاتله" که وقتی داشتیم ماهی کباب می کردیم اونقده خودشو به ما چسبوند تا یه کله ماهی جاییزه گرفت!

اینم ماهی سفید کباب که انقده توش فلفل چپوندیم که تا صبش می دوئیدیم ولی خیلی خوشمزه بود!

اینم یه دسته غاز و اردک بلامرده و جیغ جیغو تو جاده 2000 که تا ما از ماشین پیاده شدیم ،حمله کردن تا از ما یه چیزی دستی بگیرن!

غروب خورشید از پشت پنجره ویلای ما:

جاده ۲ هزار در پاییز از تو ماشین:

منظره شهرک ویلایی:

یه منظره دبش!

خوب دیگه چی مونده؟

اینکه بگم دلم خیلی برای همه تون تنگ شده بود!!

بعدها نوش: یعنی چی؟؟این آمارگیره درب داغون شده!

این عکس اضافه شد حیفم اومد رنگ آمیزی و زیباییش رو اینجابه نمایش نزارم:

نظرات 26 + ارسال نظر
می می دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 12:57

قلبونت برم سلاممممممممممممممم
دلم برات تنگ شده بود گلکم
ممویی عکسات خیل قشنگ بودن مرسیییییییییییییی. تازه اون عسلی رو بگو که من عاشقش شدم چقدر بامزس.
همیشه به سفر ای خوب بری دوستم.
مرسی بابت ادرس باشگاه و اطلاعات ریزی که داده بودی. یه خورده به من دوره باید یه سر برم ببینم چه خبره. یعنی می تونم زمانم رو تنظیم کنم یا نه

خواهش می کنم گلم!!
قربونت برم من!!

مریسام دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 12:59

همیشه به سفر

چاکر شما!!

گوش مروارید دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 13:24 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/

مموووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
من دیشب خوابتو دیدم
یه جاده ای بودیم کوه وتونل ومنظره و..........

جدی؟؟خواب همینارو دیدی؟؟؟

پیتی دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 13:32

ممویی چه عکسایی.. منم هوس مسافرت دونفره کردم.. می گم ویلا رو کرایه کرده بودید؟؟ می تونم بپرسم قیمتش تو این فصل چقده؟

عزیزم! ویلا مال خودمونه! مال دونه و بابامه!:)))))

هلیا دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 13:48

به به خوش اومدی یه عالمه هم که عکس خوب اوردی دستت درد نکنه عزیزم

خواهش می کنم! سر شما درد نکنه!

پس حسابی خوش گذشت؟! همیشه شاد باشی دوست گلم. از بابت عکس ها هم ممنون

آره! جای همگی خالی!
این همکارام دارن خودشونو تیکه پاره می کنن که من کجا بودم و چی کار کردم! من که عمرن جواب بدم! دارنمی سوزن نانازی........

بانو (حروچین...) دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 15:38

چه بی خبر رفتی؟؟... یه سرو صدایی می کردی بعد می رفتی...
این همه جک و جونور چرا دور خودتون جمع کردین... واییییییییییی که چقدر از گربه بدم می یاد... چه جوری دست زدی بهش...
اما چقدر رنگ این قورباغه خوشگل بود... آخی ببین چه جوری داره نگاه می کنه...
چقدر عکس اولی خوشگل بود...
این عکس کنار وبلاگت خوشگهاااااااااااااااا
منم برم با عکس های عروسیم این کارها رو بکنم..

خاله جان! سر و صدا چرا؟؟2 روز تعطیلی داشتیم زدیم تنگ این مسافرت و د درو!!:))))

سحربانو دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 17:24 http://samo86.blogsky.com

همیشه به سفر عزیزم.
واااااااااااااااااااااای من از حیوونا خوشم نمیاد اصلا.
اگه یه روزی قرار باشه یه حیوون نزدیک من بشه مطمئن باش اون روز آخر زندگی منه ، آخه از ترس می میرم.

چرا! حیف نیس!!

خیلی عکس های نازی بودن . دلم حسابی باز شد .

:))))

راستی تو برای هر پستت تو خرمالو یه پسورد جداگونه میذاری؟ حالا ما چی کار کنیم؟ با همون دوتا پسورد که دادی

جدید می نویسم...
ایمیلتو برام گذاشتی؟؟اگه گذاشتی همه پسووردا برات می آد!

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 18:23

من عاشقققققققق عسلی بانوها کلا هستم میمیرم براشون ولی این واقعا عسلی بانوبودااااااااا
پسملتونم خیلی ناناز بود
عکسا محشر بود هرچند که بعضی های واسم باز نشد

شما؟؟اسمتون لوفطن!! :))))

نیکا دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 19:31 http://man-you-who.blogfa.com/

سلام.. چه سفر خوبی.. خوشحالم بهت خوش گذشته.. راستی من هر کار کردم نتونستم اسکیموها رو بخونم

برات ایمیلش کردم...واسه همه!

سمیر دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 20:19

میشه به سفر. ببینم این جاده 2000 همون جاده ی عباس آباده ؟؟؟

بعله! یه کم اونورتر...

بادوم دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 23:19 http://badoom-khanoom.blogfa.com/

پس معلومه حسابی خوش گذروندی ممو جونم.
حالا دیگه با انرژی هر روز اپ میکنی دیگه؟

ایشالا...سعی می کنم...

کلوچه خانوم سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 00:46

دیدم هیچ پیدا نیست و اینورا نمیایی! شمال رفته بودی خوش گذرونی
این شمال چی داره مدرم تو زمستونم ولش نمیکنن. خود شمالیا زمستون هجموم میارن به تهران

قروماقه رو کردید تو تشت؟؟؟

خوب شمال همه فصلش قشنگه کلوچ!

فنچ سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 08:11 http://baghe-ma.blogsky.com

خوش باشین ممو جان همیشه
می گم من آخرش نتونستم اون اسکیموها رو بخونم. رمزو که وارد می کنم٬ فقط تیترش میاد و صفحه خالی! (اونجا نمی تونم نظر بذارم٬ از اون لحاظ اینجا گفتم خب!)

بی خیال!!‌من اون پستو واسه همه ایمیل کردم!برای همه!
امروزم خرمالو آپ می شه!

گوش مروارید سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 08:18

ممو جان خودم خواب همینارو دیدم وخودت منم بودم
ببین اینقدر دوست دارم خوابتم میبینم دیگه
قورباقتون خیلی مامانیه
این عکس ماهی خیلی محشره جان خودم من اونجا بودم نوشته بودی گوش مروارید قاتله

قربونت برم!‌ پس تو منو تو جاده خواب دیدی؟؟
من دقیقن همون موقه که خواب دیدی تو جاده بودم زیر نور مهتاب توی دشت...
چه تلپاتی قوی ای!!

مموشی خانوم ... سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 09:59 http://jirjirakeman.blogfa.com

هی من یه ساله دارم خودمو تیکه پاره میکنم ک دلم شمال می خواد و خبری نمیشه ُ هی شماها با عکسای خوکشل خوکشل دله منو آب کنین ...
بابا به کی بگم من شمال می خواممممممممممممممممممممممم

خوب اینکه گریه نداره! با تور برو!

بهاره سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 11:25 http://rouzmaregiha.blogsky.com

وای ممو عجب عکسای خوشگلی گذاشتی... آدم هوس میکنه یه سر بلند بشه بره شمال
اون خاله قوری و از کجا پیداش کرده بودیدچقدر خوشگله...
اون ماهیه هم که دیگه آخرشه...منم میخوام

خاله قوری رو ابو اسیر کرده بود! دوسم!

گوش مروارید سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 13:44 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/

شطوری مموهی
عکس آخری واقعا قشنگه دست مریزاد به این عکاس
قلبونش برم الهی بااین شکارلحظه هاش

شرمنده می کنی دوس جونم!!!بوسسسسسسسسسس!

بانو ( حروفچین...) چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 11:49

این عکس آخری تازه اضافه شده.. چقدر هم خوشگله..
مخصوصا این خروسه که وسط عکس به حالت دو ثابت مونده...
راستی سمیر پرسیده بود دو هزار همون جاده عباس آباده عزیزم چرا گفتی بعله.. دو هزار کجا و جنگ عباس آباد کجا..
چرا اطلاعات غلط می دی...

بی خیال !! :)))))

سحربانو چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 14:45 http://samo86.blogsky.com

عکس آخری خیلی باحالهههههههههههه:)

ای جان کدبانو!!

مردی که می خندد چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 16:12 http://mankh.blogsky.com

سلام...
بد دلبری میکنه این عکسا...بی قرار سفر شدم...
راستی از این مردکا که میگین...همه جا هست...عین موش های تهرون پر شدن و پر رو...
باید بی خیالشون شد...چاره ای نیست...
شاد باشین

این عین موشای تهرونو خوب اومدین!! :)))))

anamonika پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 18:59 http://anamonika.persianblog.ir

salam mamoo junammmmmmm
man ashegeh in aksaye mosaferatetam ke mizary.man bayad yebar bato biam safar

خواهش می کنم...حتمن! منم دوس دارم...عزیزم!

ونوسی جمعه 13 آذر 1388 ساعت 08:46

منونشناختیییییی؟حالا یه بار اسمم رو ننوشتمااااااا حالا فوقش۲/۳ بار خوووووو

ونوسی جمعه 13 آذر 1388 ساعت 08:47

کلی خندیدم اولصبحی با اون پستت ولی جدا حرفت حرف حساب بودا

:))))))
بخند...موچ!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.