عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

The return of the native

من یه نموره برگشتم...

خوب چیه؟؟چرا اینطوری نیگام می کنین؟؟این همه شماها خودتونو لوس کردین و همه نازتونو کشیدن،حالا ما یه کم قر و قنبیل بیایم و دٌمٍمونو کج کنیم!!مٌجلی داره دآآآآآآآآآآآش؟؟ آسمون به زمین نمی آد که!نعوذوبالله قر*آن خدا که غلط نمی شه! گوشت خورشتتون که نپز نمی شه!

خوب مرض دارم دیگه! همه مرضا که آنفولانزای خوکی و سلاطون و ترکیدگی پانکرآس نیس!

می دونین این روزا من خیلی دارم از روح و ذهنم کار می کشم...زیادی قوه طنزمو به کار انداختم و ازون طرف شعرام دارن ته می کشن!یعنی دیگه هیچ حسی برای شعر گفتن ندارم...

این 2 تا قوه م مث دو شیشه محفظه ساعت شنی شدن...یعنی برعکسش که می کنی از این محفظه به اون یکی می ریزه و خلاصه از یکیش کم می آد دیگه!

(خیلی بی ربط یاد این افتادم که یه عده حسرت مًنگٌول به عشق یه آقا چٌلاقه می گن: از عمر ما بکاه و بر عمر او بیافزای!!)

داشتم می گفتم که تو نوشتن یه کم تعادل موضوعی و مقوله ای رو گم کردم.اگه زیاد شعر بگم،طنزم از کار می افته!اگه زیاد هرهر کرکری بنویسم ،شعرام دود می شن!!

حالا به نظر شما من چی کار کنم؟چه گٍلی به سرم بگیرم که هم خدارو خوش بیاد هم خلق خدا رو؟

اینم بگم که من اصلن نمی تونم ازتون جدا شم!(آیکون یه مموی سیریش چسبیده به وبلاگ!!) از ایمیلاتون،خصوصیاتون خیلی مچکرم و لٌپ همه تونو،تک تک، می بوسم!

پینوش 2:بابا! به پیر به پیغمبر خرمالو رو آپ می کنم!یه کم دندون رو اون جیگر قرمز و خوشگلتون بزارین!! چشم!!(من شکر خوردم!!به گور خودم خندیدم!!چشم!!)

پینوش 3:وا؟؟؟!!! پس پینوش 1 کوش؟


                                                          

نظرات 24 + ارسال نظر
نیکا یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 09:02 http://man-you-who.blogfa.com/

سلام به به ممو خانم اومدن بالاخره..
عاشقتم که اینقدر بامزه ای

جووووووووون!

یاس یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 09:43 http://www.lilacworld.blogfa.com

خوشحالم که برگشتی جات اینجا خیلی خالی بود.

خوب جامو خالی کردین..اومدم دیگه!

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 09:51

شما؟؟
بی اسمید؟؟:)))))

می خواهم بنویسم یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 09:59 http://gol-e-kashi.persianblog.ir

امروز اومده بودم ببینم واقعا رفتی ؟!!!
نمی دونی چقدر خوشحال شدم پست جدیدت رو دیدم ...
خوشحالم که برگشتی ...

چون قریحه شعر ندارم واقعا هیچ راه حلی به ذهنم نمی رسه ... امیدوارم حس شعر و حس طنزت با هم همیشه فعال باشه ...

انگاری شعرام دارن برمی گردن!!
خودمم خوچحالم که برگشتم والا!!
قربونت برم دوست دیده من!!

مجی یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 10:31

نیکا یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 10:54 http://man-you-who.blogfa.com/

آدرس لحاف فروشی:
از پل سید خندان میری تو خیابان شریعتی میری بالا سمت راست دقیقا سر خواجه عبداله یه فروشگاه بزرگ لحاف فروشی و چیزای خوشمل دیگه است. خیلی تابلوئه راحت پیدا میکنی

مرسییییییییییی

الهام یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 11:24 http://vyonna.blogfa.com

خوش اومدی راستی من آدرسم رو عوض کردم اگه خواستی بازم پیشم بیای بیا به این آدرس
به نظرم بهتره یه وبلاگ برای شعرت باز کنی. میتونی هم تو صفحات جداگانه شعر بنویسی ولی وبلاگ جدید بهتره

مرسی عزیزم...
من خیلی وخته یه وبلاگ شعر دارم...
تو همون لینک روزانه هام هست!!

هلیا یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 12:04

بهبه مبارکه دوباره می نویسی افرین

ما اینیم دیگه دوسم!!:)))))

نیلوفر یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 12:29 http://www.niloufar700.persianblog.ir

قربونت برم که انقده مهربونی که دلت نمیاد مارو بزاری و بری

:))))
مرامی کار می کنیم دیگه!!

بانو (حروفچین....) یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 12:48

لپ منم جزو این لپایی که بوس کردی...
آخه هم خصوصی زدم و هم ایمیل و هم ....
مموی سیریش چسبیده به وبلاگ... لطفا خرمالو رو آپ کن...
پی نوشت یک کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رو چشم آبجی!!
لپ تو رم مخصوص ماچیدم!!

آلما یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 13:31

میدونستم برمیگردی
خوش اومدی

:))))
گفته بودم که!

مموشی خانوم ... یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 13:37

منم ماچ می خوام خووووو
ذوق مرگ شدم که برگشتی

همه رو ماچ کردم خوووووووووووووووووووووو!

عسل اشیانه عشق یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 13:43

:))))

سحربانو یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 15:26 http://samo86.blogsky.com

ما قدر می نهیم این همه تلاش شما رو واسه این جماعت تشنه به وبلاگ:))

جگرت را من بخورم خام خام آیا؟؟

ونوسی یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 17:20

جیگر قرمز خوشکلتو خام خم گاز گااااااز

جوووونم!

بانوی فانوس به دست یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 19:17

منم از این عکس های کنار وبلاگت دارم عروس خانم . من کلی ذوق عکس عروس دارم . کاشکی واضح بود این عکس
هرچی عشقت می کشه بنویس . . .

این عکسه رو خودم درست کردم...
واضح که نباید باشه بانو جان!

بادوم یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 20:32 http://badoom-khanoom.blogfa.com/

وایی چه قر خوشحالم اومدی ممویی

ممنونم بادوم جان!

سمیر دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 07:28

ای ول بابا سرکار بودیم دیگه

نه!! من سرکار بودم! اداره!

می می دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 13:52

ممویی به خدا دستم بهت برسه گازت میگیرم

آخ! دردم گرف از حالا!! می می جونی!

سحربانو دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 13:54 http://samo86.blogsky.com

اون بالا چی شده؟

فٌشه آب کشیده س خواهر!!سانسور شده س!:))))

می می دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 13:56

اگه نمیومدی که خونت حلال بود

نه! مرسی همون گازی که از ما می خوای بگیری مارا بس!!!

یاس دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 17:21 http://www.lilacworld.blogfa.com

عکس جدید گذاشتم دوستم

می آم می بینم عزیزم...

کلوچه خانوم سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 01:36

من اگه میدونستم صحبتهام انقد تاثیر گذاره میرفتم یه کاره ی مملکتی میشدم
خبو شد که برگشتی نت بی تو صفایی نداشت

ای جان!
من مرده اون طنز توام!

کلوچه خانوم سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 01:40

ممویی پست خرمالوت باز نمیشه!

من این چند وقت که ایدی رو باز کردم هچکی پام نداده بود اددش کنم! فک کنم ایدیم قاطی کرده دوباره
ایمیلمم که کلا قاطیه

بابا! یه آی دی توی یاهو یا جی میل بساز!!! این وای وای وای میل چیه که تو داری؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.