عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

جشن پرشین بلاگ: ۸۸/۸/۷

نمی دونم از کجا شورو کنم؟از چی باید بگم؟

از این بگم که یکی از بهترین روزای زندگیم تو تاریخ ۸۸/۸/۷ رقم خور یا از این بگم که مراسم قرار بود ساعت ۴ شورو بشه و ساعت ۵ شورو شد و ما تا خود ساعت ۵ پشت درهای بسته آمفی تاتر موندیم و همه همدیگه رو شناختیم و با خبرنگارا آشنا شدیم؟

                      

از خانم پولادزاده ،برگزار کننده جشن بگم که چقدر زحمت کشیده بود و همه وبلاگای انتخاب شده رو می شناخت.

                       

یا اینکه از بهاره رهنمای شر و شیطون و شولوغ بگم که با خودش یه دنیا شادی آورد و رو صحنه بالا و پایین می پرید.یا از الهام پاو*ه نژ*اد؟یا از سعید پور*محم*دی وراج و لوس؟

                      

از ویولت(نویسنده و بلاگ من و ام اس) نازنین و بنفش پوش بگم که رو صندلی چرخدار آوردنش تو سالن و ... و اینکه چقدر دوس داشتم از پاهای قشنگش، با اون جورابهای بلند و نایلونی بنفش و کفشهای سیاه ظریف و زنونه،عکس بگیرم که پیش خودم گفتم ناراحت می شه و ممکنه بهش بر بخوره!   

                       

از دوست بلاگ می عزیز بگم که به جاش اومده بود تا لوح بلاگ می رو بگیره و ببره! از خانوم زیگزاک و آقای زیپ بگم که همرنگ هم سبز پوشیده بودن و از روی کاریکتورای وبلاگشون شناختیمشون.چقدر زیبا و ظریف بودن دوتایی!

از مراسم اهدای لوح تقدیر بگم که بهش نرسیدم و چون باید می رفتم عروسی ساعت ۵/۵ زدم بیرون.

از لوح تقدیرم می گم که خیلی دوسش دارم و اسم وبلاگم روش حک شده درست مثل نوشته ایه که روی سنگ می کنن و همیشگی می شه.

از فراموشیم می گم که باعث شد لوح تقدیرمو امروز نیارم تا عکسشو اینجا براتون بزارم.

از خودم می گم که دیر به آرایشگاه و عروسی رسیدم و مجبور شدم هزار جور حرفو قیافه شیش و هشتو از دونه خودمو ابو و پدر میوه ببینم و جیک نزنم!(بعضی وختا دیگه این دونه من از مادرشوهر برام بدتر می شه!)

جشن نوشت:جای همه اونایی که نیومدن خیلی خالی!!!

لوح نوشت:عکس لوح تقدیر فردا اضافه می شود.

نظرات 36 + ارسال نظر
خانومی شنبه 9 آبان 1388 ساعت 10:19 http://khanoomi.blogsky.com/

تبریک میگم

ممنونم عزیزم...

مریسام شنبه 9 آبان 1388 ساعت 10:43

خوش به حالت معلومه خیلی خوش گذشته

:))))

می می شنبه 9 آبان 1388 ساعت 10:51

چه هیجان انگیززززززززززززززززززززززززز
مباااااااااااااااااااارکه عزیزم

ممنونم...

نیکا شنبه 9 آبان 1388 ساعت 11:01

سلام.. مبارک باشه.. خدا کنه منم سال دیگه دعوت بشم

سمیر شنبه 9 آبان 1388 ساعت 11:12

ممو خانوم تو اونجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب منم بودم. کاش میدیدمت:((((((((((

آره بودم...تو به من نگفتی که می آی...

عسل اشیانه عشق شنبه 9 آبان 1388 ساعت 11:17

ممو جون به یاد من هم بودی؟! رتبه مو پرسیدی؟

اصن تو نگفتی که رتبه آوردی یا کامنت برات گذاشتن که!!!...

لیندا شنبه 9 آبان 1388 ساعت 11:48

تبریک می گم بهت . رتبت چند شد ؟

رتبه بندی خاصی نبود.من جز 40 نفر اول بودم...

بانو (حروفچین...) شنبه 9 آبان 1388 ساعت 11:57

هر کی رفته حسابی معلومه بهش خوش گذشته....
خیلی ها رو دیدم که تعریف کردند...
می گم یعنی لوح تقدیر من رو نمی دند دیگه...
کاش برامون پست کنند...

چرا زنگ بزنی بهشون بهت می گن چی کار کنی بانو خانوم تنبل که نیومدی...!!

گیتی شنبه 9 آبان 1388 ساعت 12:19 http://giiitiiii.blogfa.com/

مبارکت باشه جیگر. کاش که بلاگفا هم همچین کاری رو انجام بده. دلم خواست خوب ( حالا انگار برنده می شم من... دی) ایمیلم: giiitiii@yahoo.com اما اس ام اس بدی یا خصوصی بذاری راحت ترم. ایمیلم رو دیر به دیر چک می کنم

عزیزم بلاگفاییها هم دعوت بودن...این جشنو پرشین بلاگ برای همه سرویسای وبلاگ نویسی گذاشته بود...همه حتی بلاگفا...

بادوم شنبه 9 آبان 1388 ساعت 12:29 http://badoom-khanoom.blogfa.com/

لوح تقدیرت مبارک عزیزم.
مرسیی که مراسم و شرح دادی.خیلی حال کردم

ممنونم عزیز دلم...

الی شنبه 9 آبان 1388 ساعت 12:34 http://xxliliomezardxx.blogfa.com

مموی عزیز با اینکه قابل ندونستی و نپذیرفتی که به دیدنم بیای و تباذل لینک کنیم اما بهت تبریک میگم و واقعا خوشحال شدم که برنده شدی انشاله همیشه موفق و شاد باشی

خواهش می کنم عزیزم...این حرفا چیه؟؟من لینکت می کنم...
شرمنده سرم شولوغه...

گلدونه شنبه 9 آبان 1388 ساعت 13:36

اوه! ژس به تو هم حسابی خوش گذشته که!

بعلهههههههههههههههههههههههههههه! از عسکاش معلومه؟؟؟

آلما شنبه 9 آبان 1388 ساعت 13:47

خوب مبارکه. چندم شدی حالا؟ تولیست ما که اولی

قربونت برم من...به لیندا گفتم...:)))))

بانو شنبه 9 آبان 1388 ساعت 14:08 http://lanuit.blogfa.com

گلم رمز را بهم ندادی که!

هروخ آپ کردم جیگر...فردا آپ می کنم به همه تون رمز می دم...

خورشید شنبه 9 آبان 1388 ساعت 14:24

مبارکه بابا ای ول حالت چطوره
معلوم هست که عروسی خیلی خوش گذشته نه

آره!! خیلی خوب بود خورشیدی...

هنگامه شنبه 9 آبان 1388 ساعت 15:15

مبارکه خانمی . به سلامتی . امیدوارم سالهای آتی موفقیتهای بزرگتری رو کسب کنی . همیشه به جشن و عروسی !

مرسی عزیزم...عروسیه اینقده حال داد...
دیر رسیدم و کلی همه رو حرص داده بیدم...:))))

حاج خانوممم شنبه 9 آبان 1388 ساعت 15:50

بابا مباااااااااااااااااارکه خانوم خوشگله

مبارکه عزیزم
میگم چن وخته با کلاس شدی قضیه ش اینه پس
حالا لوحتو عکسشو بذار مام پز بدیم باهاش

خواهش می کنم...شوما زیاد این ورا نمی پلکی...!!
ایشالا فردا...

ممنون از نظرت . من هم خیلی دلم می خواست بچه ها را ببینم ولی نشد

آخی...
حیف شد...
من که خیلی زود دو در کردم...

سمیر شنبه 9 آبان 1388 ساعت 19:01

پس خوب بوده...تبریک میگم لوح گرفتنتو عزیزم

ممنونم عزیزم...

سیندریلا شنبه 9 آبان 1388 ساعت 21:00 http://sendrela209.blogfa.com

اره منم عاشق ویولت شدم البته از عکساش
راستی به من رمز نمیدی
میدونم خیلی پرروام

عزیزم من باید بشناسم تا رمز بدم...

عسل اشیانه عشق یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 08:50

اخه نیست این مسائل برای من خیلی عادیه... اینه که لزومی ندیدم بهش اشاره کنم... معلومه که من اون بالا بالاها بودم دیگه...

اما برای من خیلی مهم بید!!! :)))))

شاپرک یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 09:40 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

پس حسابی خوش گذشته ممو جون
یه عالمه هم مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک باشه

قربان یوووووووووووو عزیزم....

می می یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 11:37

Minita.persianblog.com
رمز:123

دوستم عمومی نزاری ها

گوش مروارید یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 12:29

سلام مموی عزیز اول تبریک به مناسبت برگزیده شدن
دوم تشکر بخاطر هدیه قشنگت که خیلی خوشحالم کردی مخصوصا کارت زیبات
سوم آدرس مزون لباست رو ردکن بیات آبجی

اول :ممنونم عزیزکم
دٌیٌم: قابلی نداش
سیٌم: رو چشم آبجی....

ونوسی یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 12:34

به به تبریک میگم خانومی حالا وبلاگت معروف میشه یهویی دیدی لی لی خانومی هم سر از اینجا در آوردا

یا علی...
نه تورو خداااااااااااااااااا! نفرینم نکن....

نیکا یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 18:28 http://man-you-who.blogfa.com/

بدو بیا عسک گذاشتم

می خواهم بنویسم یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 21:41 http://gol-e-kashi.persianblog.ir

سلام خانومی ...
گزارش خیلی دلنشینی بود ...

امیدوارم همه روزهات با شادی و جشن و به سلامتی بگذره ...

خوشحال شدم که روز جشن با شما آشنا شدم ...

قربون تو دوست خوبم برم...
منم خیلی خوشحال شدم که دیدمت...
برای تو هم آرزوی موفقیت دارم وبلاگ برتر ...:))))

مریمی یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 21:48 http://labhaebaste.persianblog.ir/

خب منم سنتو می دونستم. 28 سالت تموم می شه. توی وبلاگت نوشته بودی که.
کادویه من پس چی؟

عزیزم یه سال کمتر گفتی....:))))

کلوچه خانوم دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 01:18

همتون پاشدید رفتید یه خبر ندادید میرید جشن اخه این وبلاگارو برا خبر رسانی درست کردن

میدونستم همه میرن منم میامدم که انقد جای خالیم حس نشه

چه تقدیر نامه خوگشلی. باور کن از حکم ریاست جمهوری عزیزتره

اون حکم ریاست جمهوریو خوب اومدی....:)))))

مریسام دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 11:04

به من پسورد ندادی

شرمنده ...فردا بهت پسوورد می دم عزیز دلم...

شاپرک دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 13:06 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

ممو جون ایمیلت برا من نیومده . میشه یه بار دیگه بفرستی؟
یا اگه میشه لطف میکنی پسوردو برام تو وبم خصوصی بفرستی. سریع حذفش میکنم قول میدم

نیکا دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 13:33 http://man-you-who.blogfa.com/

پس من چی؟ منم پس میخوام

نیوشا سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 00:30 http://aniusha.persianblog.ir

ببخشید من می خواستم برای پستهای بالاتر کامنت بذارم صفحه باز نشد..دلیل خاصی داره که شروع رو شروو می نویسید؟؟؟ می دونید برام مهمه کلمات رو تا جایی که می شه درست بنویسیم..

بعله!! دلیل خاصی داره!! من دوس ندارم کتابی بنویسم.هرکی سبک خودشو واسه نوشتن داره...عزیزم...
اونم شروو نیس! شوروئه!فارسی را پاس بداریم....تُرکی را زاپاس بداریم...

گلابتون سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 01:50 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

خوش به حالت .
هنوز ایمیلمو چک نکردم . حتما برای منم رمز فرستادی

عزیزم...آره!!

نیلوفر سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 10:28 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ممو مبارک باشه عزیزم
اما این چه وضعیه برای وبلاگت درست کردی
چرا نمیشه پیغام گذاشت؟؟

بستم نظراتو عزیزم...

گوش مروارید سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 13:16

دستت درنکنه دکی جون بابت آدرس
حتما میام میرم پیشش
پیش تو هم میام

آخ جون!! بیا!! بیا!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.