عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

کافور ببخشید کارفور...

والا این کارفوری که من دیدم ، تا ۲ ماه آینده تبدیل می شه به فروشگاه مارکز اند اسپنسر و هرُودز انگلیس! 

می پرسین کجاس؟همین زیر مماخ مبارکتونه!ستاری،خیابون بهار!اصن از اون نیم وجبی که تو کالسکه ش داره لُپ لُپ می خوره هم بپرسی با انگشت نشونت می ده! 

 توهمون ستاری که پیاده شی می بینی خیل عظیمی از جمعیت مث اینکه دارن می رن طواف کنن و بین خیابون ستاری و بهار و به صورت هروله بدوئن،دارن یه طرفی میرن که خودوشونم نمی دونن کدوم طرفه!؟؟ 

توش نمی تونی پا بزاری...کمٍ کم ،یه شُتُر درسته با بارش اون تو گُم می شه: 

ملت کالسکه(منظورم ترولی ه) به دس با سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ثانیه دارن می پیچن تو پای همدیگه و به هم دیگه پنالتی می زنن!اگه سرتو ندُزدی اون یارو که ۱۰ تا باکس نوشابه رو، رو هم چیده و جولوشو نمی بینه،همچین می زنه ملاجتو داغون می کنه که بوی کافور غسالخونه رو قشنگ به مشام بکشی(منظورم از زور درده!!) 

مامان باباهه بچه هه رو نشوندن تو ترولی و یه عالمه ماکارونی و کله پاچه و میگو و تُرشی ریختن روش و تو صف کانتر وایستادن تا حساب کنن!بعد بچه هه از زور گرسنگی و گز کردن زیاد تمام پُفکارو خورده و صورتش شده زرد و نارنجی!حسابداره می گه:خوب اینم فیش!همه رو حساب کردم.دیگه چی؟باباهه می گه:۲ تا پفک اشی مشی هم حساب کنین! حسابداره می گه:کوش؟باباهه می گه:تو شیکم بچه!گشنه بوده ،خورده! 

اون خانومی که دم در کمک می کنه اجناسو از ترولی پیاده کنی،باید ۲ ساعت وقت بزاره تا بچه فلک زده که لای چرخ دنده های ترولی گیر کرده رو در بیاره ،بزاره پایین. 

دخترا هر کدوم مث این کولی ها خودشونو هف قلم دٌرٌس کردن و 3 ردیف خرمهره به گردنشون آویزون کردن که چی؟بیان هایپراستار بترکونن!اکثرشونم مانتوهاشون دکمه نداره و نافشون بیرونه!(آخه تیریپ آدم و حواس!فقط خودشونو با برگ پوشوندن!) 

می تونی لوازم برقیاشو تست کنی.مثلن می تونی با دوربیناش عکس بندازی که کیفیت دوربینو بسنجی...بعد عکس می ندازی و برمی گردی بقیه عکسا رو ببینی...باباهه از دماغه بچه ها عکس گرفته!5 تا ازین تیریپ آدم و حواییا رو سر همدیگه تو عکس سوارن...یارو از جوراب در رفته پیرزنه عکس انداخته!  

خلاصه هرچی بگم ،کم گفتم! 

جالب اینجاس که به هرکی می گی کارفور،پشت چش واست نازک می کنه و می گه:وا!!کافور چیه دیگه؟سیتی سنتر!!(نمُردیم و معنی سیتی سنتر م فهمیدیم!!) 

 

نظرات 48 + ارسال نظر
پوریا شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:12 http://mohebinemonji.blogfa.com

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید

ا!! جدی؟؟؟
من به اندازه کافی پول دارم! نمی خوام!نُچ!

بهاره.ع شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:12

سلام ممو جونم
خوفی؟
بابا هی تو از اینجا تعریف میکنی من هی دلم میخواد برم اونجا و از طرفی هی وقت کم میارم
ولی بالاخره میرم
خودت خوفی دوس جون؟:-*

الهام شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:13 http://www.erepublik.com/en/referrer/Hr498

سلام
ایران مجازی نیازمند کمک شماست
بهترین بازی آنلاین در جهان
بازی جامعه مجازی
از شما دعوت میشود که به 7000 ایرانی فعال در بازی بپیوندید
هم اکنون 220000 نفر در جهان عضو این بازی هستند که در مقایسه با دیگر کشورها جمیعت ایران بسیار کم است
*این بازی مانند بازیهای آنلاین دیگر وقت گیر نیست وفقط روزی 5 دقیقه وقت شما را میگیرد*و با اینترنت dial up هم میتوان بازی کرد

لینک دعوتنامه :http://www.erepublik.com/en/referrer/Hr498

آموزش ثبت نام تصویری در بازی ایریابلیک
http://tablighir.pardisblog.com/post5.php

راهمای قدم به قدم تازه واردین http://erepublik.ir/forum/showthread.php?t=2777
راهنمای اولیه آموزش بازی http://erepublik.ir/forum/showthread.php?t=1127

اگر فکر میکنید می توانید یک کشور را اداره کنید
اگر فکر می کنید میتوانید ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل کنید
اگر فکر می کنید از لحاظ اقتصادی حرفه ای هستید
اگر روز نامه نگار قابلی هستید
اگر یک فرمانده ی نظامی هستید
اگر به فکر پیشرفت زبان انگلیسی خود هستید
اگر جاسوسی را دوست دارید
نزد ما بیایید ایران مجازی نیازمند یاری شماست

لینک دعوتنامه :http://www.erepublik.com/en/referrer/Hr498


بعد ازثبت نام ،لینک فعالسازی به ایمیل شما ارسال میشود
برای تایید اکانت در بازی کافی ست لینک را کپی کرده و در نوار آدرس مرورگر پیست کنید و کلمه mail را حذف کرده و اینتر رو بزنین. میبینید که اکانت شما تایید شد.
هر سوالی هم داشتید میتونید از دوستان فعال در تیم آموزشی بازی بپرسید.

خواهش میکنم هر چه زودتر عضو بازی شوید
چند روز دیگر آمریکا وکانادا به مناطق ایران مجازی حمله میکند
نیازمند کمک تک تک شما هموطنان هستیم.

بازی مازیو ولش!!

گلدونه شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:23

من چه غلطی کردم که بی معرفت شدم؟

چون اسم منو نگفتی!

شاپرک شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:25 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

واقعا عالی توصیف کردی مموجون.
اونجا رو خیلی باحال گفتی بچه هه که ۲تا پفک خورده بودو باباش موقع حساب کردن....
خیلی نمکی دخملم

نمک از خودوتونه خانوم!!

هلیا شنبه 4 مهر 1388 ساعت 14:35

کلی از دستت خندیدم دختر عجب توصیف باحالی بود راستی شنیدم امروز رئیس فروشگاه های کارفور رسما تکذیب کرده و گفته به ماهیچ ربطی نداره

چیو تکذیب کرده؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 4 مهر 1388 ساعت 14:47

اون قسمت آدم و حوا از همش باحال تر بود

ونوسی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 14:48

بازم یادم رفت اسمم رو بنویسم

می دونم تویی جیگمل!

خورشید شنبه 4 مهر 1388 ساعت 15:08

بهت تل میکنم میگم ماجرا چی هست

اوکی!! گرفتم! خدا نکُشتت دخمل!!

گیتی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 16:19 http://giiitiiii.blogfa.com/

خیلی باحال بود سرتق جونم... مردم از خنده. مخصوصا؛ اونجا که رو دست و پای هم پنالتی می رن. باورت نمی شه اونجا همچین یکی زد به پام کبود شد... می خواست شیرجه بره آخرین بسته باقی مونده یه مدل کاکائو رو از تو قفسه برداره

قربونت برم مهربون جونم!خوب شدی؟؟

بانو شنبه 4 مهر 1388 ساعت 17:03

واییییییییییییییییییییییی ممو مردم از خنده از دست تو... من آخر نفهمیدم این کارفور چه ربطی به سیتی سنتر داشت!!!!...
تشریحاتی که کردی واقعی بود خوداییش... اما ما این چرخایی با سرعت ۳۳۰ کیلومتر برنداشتیم.. کلا حامد با این چرخا مخالفه... ما از این سبدهای قرمز خوشگل برداشتیم..

بابا! ملت بهش می گن سیتی سنتر نه کارفور!!
باریکلا خانومی با کلاس!:)))

مهستا شنبه 4 مهر 1388 ساعت 21:32 http://mahasta.com

بانو شنبه 4 مهر 1388 ساعت 23:29 http://lanuit.blogfa.com

حالا من هم می خوام برم یک سر بزنم ببینم چه خبره!

برو! اما از حالا گفتم پشیمون نشی!

کلوچه خانوم یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 00:23

تو برنامه هامون که قراره هشتصد سال بعد به اجرا دراد قراره بریم اینجا ولی با این توصیفی که هر کی رفته کرده همون بهتر که نریم خز و خیل بازاره
مردم ایرانم خدا نکنه بفرهمن یه جایی اسمشَ مدیر عاملش چیزیش خارجیه دیگه خودشون رو خفه میکنن

اوهومممممممممم

مجی یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 08:00

خدا کنه قحطی نشه اونوقت دیگه همه با خودشون چادر میارن همون جا می مونن.

خدا نکشه تورو!!

آلما یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 08:06


تو خیلی بانمکی خانمی

نمک از خودتونه آلما جان!:)))

گیتی یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 08:17 http://giiitiiii.blogfa.com/

جیگیلی یادم رفت بهت بگم قالبت خیلی خوشگل شده. علاوه بر خوشگلی سبک تره و راحت تر هم باز می شه.

قابل تورو نداره خانوم! من فک می کردم نایت اسکین قالباش سنگینتره!!!

گیتی یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 08:31 http://giiitiiii.blogfa.com/

جیگیلی یادم رفت بهت بگم قالبت خیلی خوشگل شده. علاوه بر خوشگلی سبک تره و راحت تر هم باز می شه.

پیتی یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 09:27

من چقدر ژرتم که تاحالا نشنیده بودم اینجا رو... این همون هایپراستاره؟؟

اوهوم....همونه پیتی!

خورشید یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 11:06

سلام خوبی ببخشید دیشب مزاحمت شدم راستی آلما پایه شدید هست گیتی هم همینطور فقط میگه روز پنجشنبه میخواهد بره زنجان میگه سه شنبه بشه اشکال داره من هم گفتم بگذار به بچه ها بگم بعد خبرش رو بهت میگم حالا فکراتون رو کنید بهم خبر بده

۳خواهش وکنم! شنبه؟؟همین هفته؟؟اوکی!!ببینم ابو چی می گه!!

گوش مروارید یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 12:44

الهی قربونت برم من که اینقده به جزئیات دقت می کنی وخیلی ظریف وقشنگ به تحریر در میاریشون من واقعاااااااااااااااااااااا عاشق نوشته هاتم
بیا خصوصی کارت دارم جیگر

قابل شما رو نداره...گُلم!! بوس..بوس...

مریسام یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 13:08

می بینم که همه هایپر استاری شدن

ما کجا هایپری شدیم؟؟پروژه های اونجا دس ابوئه!واسه همین یه سر رفتیم...

نانازی یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 13:38 http://nabat.blogfa.com

پ واجب شد با خرسی بریم!! عشق مدل های آدم و حوا دارم!!
چیه مگه هیز خودتی!!!!

بری اونجا حال می کنی نانازی...

خورشید یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 13:39

اگر نتونستی اشکال نداره برای پنجشنبه میگذاریم

باشه جیگر!!

می می یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 13:45

بالاخره بریم یا نریم؟؟

کی گف نرین؟؟هم فاله هم تماشا!!

عسل اشیانه عشق یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 14:20

بالاخره کارفور تو تهران هم شعبه زد؟!

خیلی وخ بید!!

خورشید یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 15:16

اشکال نداره بیاد پس شود روز پنجشنبه

اوکی!

لیندا یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 16:04

ساره یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 23:20

خداییش هیچ جا به این باحالی درباره ی کارفور نخونده بودم، ای ول به معرفیت!

:)))

نیلوفر دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 08:55 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ممو با این اوصفی که از این مکان گفتی زنده ازش اومدی بیرون؟؟
آدرسش رو میتونی کامل برای من بذاری؟ کدوم طرف تهرانه؟ میخوام برم اونجا خودکشی کنم

ستاری...خ بهار...بلوار فردوس غرب...

علی ثقفی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 10:19 http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

تو هم حوصله داری هااااااااااااا! تو این هیری ویری....

گلدونه دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:44

چی شده؟ کاری از دستمون برمیاد به جز دعا؟

نه عزیزم! ممنونم....!فقط دعا!

تداعی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:45

salam
az ghalam farsaiiton vaghean madhoosh shodam
man ham jadidan ye weblog baz kardam
khoshal misham sari bezanid
dushmian.blogsky
ba ejaze linketoon mikonam

ممنونم...اما قلم من همچین مدهوش شدن نداره!

گل یاس دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 12:10

برات دعا می کنم مموییمشکلتون حتمن حل میشه

ممنونم...

مریمی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 12:58 http://labhaebaste.persianblog.ir/

مشکلات همه جا هست. همه گرفتاری دارن عزیز. اینا طبیعیه. حتی بد ترینشونم می گذره. اگر خودت انرژی مثبت به خودت بدی درست می شه...این و تجربه بهم ثابت کرده

ممنونم...مریمی..

گوش مروارید دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 13:47 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/


دعا می کنم ممویی حتما حتما

ممنون...

عسل اشیانه عشق دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 15:08

حتما دعا میکنم عزیزم.

ممنونم عسل ...

حاج خانوم دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 16:08

ممو؟
نگران شدم
چی شده؟
باشه دعا میکنم اما بگو چی شده؟!

قربونت برم هیچی...می گم برات...

هنگامه دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 16:38

امیدوارم زودتر غرق در آرامش بشی ممو جان .

ممنونم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 01:16

امروز مامانم رفته بود هایپر استار و اومد ازش تعریف میکرد منم غش و ضعف میرفتم. همش یادت بودم با اون تعریفات
اومدم اینجا ناراحت شدم
ایشالله همه چیز درست میشه توکلت به خدا باشه گلم

ممنونم عزیزم...

کلوچه خانوم سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 01:17

دیگه بعد این مدت باید فهمیده باشی کامنتای بی نام و نشون برا کیه

می دونم!مال ‌تو و ونوسی ه!!

ونوسی سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 09:31

ایشاللا که درست میشه غصه نخور

ممنونم عزیزم...

بهاره سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 12:14 http://rouzmaregiha.blogsky.com

ممو جون درست میشه ایشالا... خودت رو ناراحت نکن عزیزم

ممنون از زنگت دوسم...

سارابانو سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 15:24 http://smartwoman.blogfa.com/

می خواستم برای پست بالات نظر بذارم کامنت دونیت بسته بود از ته قلبم می خوام که همه چیزا روبراه بشه و خوشحال و خندون بشی دوباره
از ماجراهای هایپر استار هم هر چی بگی کم گفتی باید ازش کتاب نوشت به قطر شاهنامه
به من هم سر بزن خوشحالم می کنی

ممنونم عزیزم...:)))

خانوم گل چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 13:37 http://khan0o0mgo0ol.blogfa.com

جیگر تو با این نوشته ای بامزت

:)))

بئاتریس چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 20:29 http://baghe-ma.blogsky.com

ممو جونم انقده حال کردم خوندمتا!خیلی باحالی. نبینم استرسی و ناامید باشیا جیگی
برات دعا می کنم
خیلی

(تو اولین کسی هستی که منو لینک کردی.خیلی ذوق کردم.خدا خوشحالت کنه)

قربونت برم من! عزیزم من نمی تونم تو وبلاگت نظر بزارم!قالبت درست لود نمی شه واسم .فک کنم سنگینه!اگه اینجارو می خونی قالبتو عوض کن تا بتونم برات نظر بزارم...:)))

بئاتریس پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 12:07

چشم ممویی. عوضش کردم! :)

:)))***

خورشید شنبه 11 مهر 1388 ساعت 10:02

سلام روز یکشنبه فیکس شد
چه خبر حالت خوبه عزیزیم

آره! مرسی...می آم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.