عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

پاییزان

این روزا که بوی برگ بارون خورده و خاک غریب داره غوغا می کنه،یه دلهره خاص اٌفتاده تو جونم!انگاری دارم از نو ،تازه می شم...از نو عاشق می شم... 

 بعضی وختا فک می کنم این که باید از حسام تو این عطر برنج خانوم  بنویسم، یه وظیفه س!اگه ننویسم از یادم میره یا بعدها ممکنه به نظرم ملموس نیاد! 

آدم وختی عاشقه همه چی انگار پٌررنگتره!آسمون آبی تره...درختا سبزترن...جیک جیک گنجیشکا گوش نوازه... اصن هوا یه بوی دیگه ای داره! البته اگه عاشق باشی و پاییز باشه که فبهالمراد!انقده تو نظرت همه چی رنگی و ملس و لطیفه که دلت می خواد درختا رو بغل کنی...دس کنی تو جوب آب،همین جوب آبی که تا همین چن وخ پیش بی خیال از کنارش می گذشتی .... 

 همین کلاغایی که رو درخت چنار قارقار می کنن ،می شن خاطره واست!انگاری همه دارن بهت لبخند می زنن...انگاری همه چی شیشه ایه و همه می تونن تپشهای قلبتو، تو سینه ت ببینن. 

شبا ستاره ها به زمین نزدیکن و می تونی دس ببری و چن تا ستاره رو تو مٌشتت بگیری! وختی ماه در می آد،می خوای ببوسیش و باهاش حرف بزنی...از معشوقت براش بگی...هر آهنگی برات یه معنی داره...همه چی وصل می شه به طرف! 

دوس داری تنها باشی و فقط به اون فکر کنی...به وصالش ...به اینکه تو بغلش باشی و اون زیر گوشت برات از تمام حساش بگه...اصن همون گرمی دستش برات خداس!دیگه ته تهشه!ته خوشبختی...  

اگه اینطوری نیس ،خاک بریزین رو شصتم!! 

عید همگی هم مبارک!   

نظرات 23 + ارسال نظر
هلن دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 00:35

سلااااااااام ممو جونم

ای جااااااانم چه قدر قشنگ احساساتت رو بیان کردی
مخصوصا اون قسمت ستاره رو

عید تو هم مبارک عزیزززززززززم

کلوچه خانوم دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 01:38 http://www.kolochekhanom.blogfa.com

اخ گفتی برنجی!
اخ که دلم همه اینایی که گفتی رو میخواد و دستم بهش نمیرسه

مریم دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 02:50

چه حسای قشنگیییییییییییییییییییییییییییییی

بهاره دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 08:53 http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ممو جونم
عیدت مبارک...نماز روزه هات قبول باشه ایشالا
چقدر قشنگ حس و حالت و تعریف کردی... منم دقیقا عاشق چیزهاییم که تو گفتی... مخصوصا بوی برگ بارون خورده و خاک خیس و ...
میدونیس دوس جون... من برعکس همه آدمای دنیا که با فصل بهار عاشق میشوند و میروند تو خلسه... من با فصلهای پاییز و زمستون این حالت رو دارم و چون عاشق این دو فصل خدا هستم... همیشه برام زود گذشتند و من همیشه دلم براشون تنگ میشه... الان خیلی خیلی خیلی خوشحالم که داره دوباره پاییز میاد

نانازی دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 10:07 http://nabat.blogfa.com

عیدت مبارک ممو!! خیلی جالب انگیز بود خانومی

بانو دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 10:55

تو پست بعدی نمی شد نظر گذاشت...
عید شما هم مبارک...
حتما همینجوریه که گفتی... من لمسش کردم از نزدیککککککک

چه خوب که همه متفق القولیم!

آلما دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 11:07

منم میخوام لیست کتابایی که دوست دارمو بذارم.
چه جوری میشه؟
باید برم تو این سایته ثبت نام کنم؟
اونوقت لیست کتابا تو اون سایته هست آیا؟

آره عزیزم! باید بری تو گودریدز!! همه کتابا هست!می تونی ادشون کنی!

ونوسی دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 12:04

واااای بالاخره اینترنتم وصل شد دیگه خواننده خاموش نیستممممممممممممم[گل][قلب][رضایت][بغل]

الی دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 12:23 http://khoneyesefid.persianblog.ir

خیلی احساسات رو عالی بیان کردی واقعا موافقم صد در صد راستی من وبلاگم رو تازه درست کردم خوشحال میشم پیشم بیایی و اگه اجازه بدین لینک کنم تا بیشتر اشنا شیم

سامان دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 13:15 http://comien.mihanblog.com

سلام
من یه دانشجو از قشر متوسطم که به لطف خدا و به کمک cn3 دارم یه پولدار واقعی میشم
شما هم اگه می خوای واسه هر تومنی که خرج میکنی کلی بالا و پایین نکنی و به ما بپیوندی، سری بهم بزن
http://comein.mihanblog.com
CN3 روشی نو برای کسب درآمد واقعی از اینترنت صد در صد تضمینی
.
.
.
.
بدون نیاز به کلیک کردن یا زیرمجموعه

نُچ !! نمی خوام!

آلما دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 14:04

ایمیلمو گذاشتم که دعوتم کنی ممو جان

رو چشم عزیزم! دعوتت کردم!

حاج خانوم دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 16:02

اولن که عید شومام مبارک
ضمن اینکه مثکه خیلی عاشق شدیآآآآآآآآآ
خدا به دادِ ابوخان برسه که چه آشی براش پختی!
راس میگی چقد همه چی فرق میکنه!

ای حاج بانوی بلا!‌

هلن دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 23:31

ممو جوووووووونم
خوب میفهمم چی میگی عزیزم

من که دیگه داشت اعصابم بهم میریخت

فرض کن علاوه بر حسود بازیهاش تازشم کامنتهای حرفهای ناموسی هم مینوشت
از اون ث ک ث ی هااااااااااا
به نظر من اگه اذیتت میکنه و ول کنم نیست خوب نقل مکان کن خانومی اونم بی خبر تا تو خماریش بمونه
تازشم آدرستو فقط به کسایی بده که بهشون اعتماد داری
موفق باشی

وای!ناموسی؟؟؟چه آدمایی پیدا می شن!

بانو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 00:51 http://lanuit.blogfa.com

آلما سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 09:21

هانی من شلفمو ساختم. این لینکی که داده و گفته تو وبلاگتون paste کنینو تو بلاگ اسکای باید کجا paste کنم؟

الان می آم!

مجی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 09:21 http://albumezendegi.blogfa.com/

اوست نشسته در نظر ، من به کجا نظر کنم .... اوست گرفته شهر دل ، من به کجا سفر کنم

خورشید سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 11:21

سلام

پیتی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 13:23

من اون خیابونه تو عکس پستتو میخوام!

نیلوفر سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 13:27 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ممو جونم عیدت مبارک خوجل من
میگم این حس قشنگ عاشقی رو هر کسی تجربه نکرده باشه باید مطمئن باشه چیزی از دنیا ندیده.

عسل اشیانه عشق سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 14:34

عید شما مموی عاشق هم مبارک.

:)))

هنگامه سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 20:37

بهترین کار رو می کنی که حسات رو اینجا می نویسی . با این کار یک جا هست که برای همیشه ثبتشون کردی .

بلوط چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 19:58

کاملا موافقم

دخترمستقل یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 09:29 http://chapkhooneh.blogfa.com

چقدر این حسا و توصیفاتو دوس داشتم...
همیشه عاشق باشی ...

ممنونم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.