عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

اخطار!!

خدا رحم کرد ما یه چی گفتیم! نمی دونستم با این پست آلمانی،فضیل فٌضلا و عٌلما خودشونو نشون می دن و از حالت سایلنت بودن در می آن!  

آقا جان اصن می دونین چیه؟من نه می خوام روی کسی مث لی لی رو کم کنم ،نه می خوام کسی تو زندگی خصوصی من دخالت کنه و هی موعظه کنه! 

من که از اول دوس داشتم آلمانی یاد بگیرم که گرفتم! لی لی که رفته بعد من یاد بگیره ،می خواد روی منو کم کنه! من نه با کسی کل کل دارم نه ناراحتی! اینجا درد و دل می کنم و از آزردگیهام می نویسم تا از حجمشون کاسته شه.لزومی هم نمی بینم که دلیلشو توضیح بدم!  

فعلن که خیلی ها دوس دارن از من تو همه چی جولو بزنن ،اما نمی تونن!

خواهشا" کسی نگران سوتی دادن و محکم بودن و نبودن من نباشه!هر کی به دین خویش و سی کار خویش باشه بی زحمت! 

شرمنده! ولی من موعظه و نصیحت رو زیاد دوس ندارم!خودم اینقدر آدمای دورو اطرافمو می شناسم که بدونم چطور رفتار کنم.

من اینجا دارم با دوستای خوبی که دارم دردودل می کنم! اینجا یه محیط مجازیه.همه دوستای توی لیستمو بی چون و چرا و بی حد و حصر دوست دارم و براشون احترام قائلم. می دونم که هرگز بین اونها نامحرمی  نبوده و نیس و دلیل لینک کردنشون هم همین بوده ...  

به اونایی که نصیحت می کنن می گم:خواهشا" موعظه هاتونو  واسه خودتون نگه دارین و باغچه خودتونو بیل بزنین لطفا"!  

وسلام!                                                  

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
هلن شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 00:23

خصوصیییییییییییییییی

عزیز دلم

کلوچه خانوم شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 02:35

عطری جون به حرفای کسی کار نداشته باش...زیاد بخوای توجه کنی زندگیت از دستت میره و میشه چیزی که بقیه میخوان!!
اصلا خیلیم خوب شد گفتن المانی بلدی. باعث جنبش و تحول بوده

مجی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 08:32

عزیزم چیزی که تو دنیا زیاده نصیحت کننده است

آلما شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 09:10


خوب خوب کی چی گفته مگه؟

هلی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 09:52

چه عصبانی.اهمیت نده عززیم از این حرفها زیاده کار خودت رو بکن اینجا مثل خونه خودته به دیگران چه ربطی داره

نه بابا عصبانی نیستم! اینو نوشتم که طرف حساب کار دستش بیاد!

گوش مروارید شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 09:55

گیتی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 10:16 http://giiitiiii.blogfa.com/

ای مموی قاطی کرده جیگر طلای منننننن

جووووووننننننننن! می میرم برات مننننننننننننننن!

بانو شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 11:42

کی ناراحتت کرده بگو سفره کنم دلششششششششششششش رو...

هیش کی بابا! بی خیال بانو جونم!مهم نیس!

آنامونیکا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 14:40

ای بابا مث که این ادما دنیای مجازی روهم ول نمیکنن...باغچشون کجا بود که بیل بزنن

پرروئن دوسم!!

آمونیکانا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 14:46

ممویی اون عکس که اون پایین گذاشتی عکس عروسیه خودته؟وای چقد لباست نازه ولی کامل پیدا نیست :d موهاتوو باز گذاشتی نه؟وای خیلی خوشگل افتادیمن فکر میکردم هنوز عروسی نگرفتین

آره جیگر جان! موهامو باز گذاشتم!

ونوسی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 15:29

ای بابا بعضیا اصن عادت دارن فوری برن بالا منبر بی خیال

سوفی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 15:31 http://sophie-88.blogfa.com/

سوفی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 15:33 http://sophie-88.blogfa.com/

شالیزه رو می گم ممو ..

تو همونی؟؟؟خوبی؟؟؟

حاج خانوم شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 16:17

اووووووووووووووووووووووووووف
چه پستِ ترسناکی!
آدم ترسش میگیره بابا!
خیله خوب چقد دعوا کردی همه رو!

تو رو که دعوا نکردم دوس جون!! اونی که دعو.اش کردم خودش می دونه!! :)))

بهاره شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 18:19 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

اوه اوه... چه عصبانی ممو جونم؟ چی شده بیده؟ بدخواه مدخواه داری عکسشو بده جنازه تحویل بگیر! خودم میتشمش

ای جوون!

بانو دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 10:39

تو پست بعدی نمی شد نظر گذاشت...
عید شما هم مبارک...
حتما همینجوریه که گفتی... من لمسش کردم از نزدیککککککک

خانومی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 10:21 http://khanoomi.blogsky.com/

خودش چرا ناراحت میشی
بیخیال بابا جان
تو حرف دلت رو بنویس

چشم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.