عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

مدل مو

 اینم مدل مویی که آرایشگرم تو عروسی دوست ابو برام درست کرده بود. 

خیلی دوسش داشتم  

اینجا یه دونه از گلای روی سرم افتاده!آخر شبه آخه!

 پینوش: خیلی خوش گذش!البته جریانش مال 1 ماه پیشه ها! 

خط خطی نوش:بابا !من نمی تونم وب هلی و آلما و ونوسی و بهاره رو باز کنم!الانه خودمو از بالای وبلاگم پرت می کنم پایین هااااااااا! 

پینوش ۲:گوش مروارید جونم!نمی تونم وبلاگتو باز کنم!از همن جا تولدتو بهت تبریک می گم و امیدوارم سالیان سال در کنار عشقت به خوبی و سلامتی زندگی کنی!بدون که خیلی دوست دارم!خیلی خیلی مهربونم!

نظرات 23 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:15

منم این مدل مو رو خیلی دوست دارم. خیلی خیلی

ونوسی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:39

خوشکله ساده و شیک

شاپرک دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:46 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

خیلی ناز شده موهات. گلاش چقدر خوشگلن

بانو دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:51

خوشگلهههههههههه

میمی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:00

تقریبن مدل عروسی منم این شکلی بود

هلی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:16

مدل قشنگیه دوتا سوال ۱ همون مدل فرحیه نه؟تو عکس خوب معلوم نیست ۲ کجا رفتی برات درست کرد

نه! مدل فرحی این نیس! همون جای که همیشه می رم برام درس کرد هلی! آدرسشو یه بار بهت دادم!

امیدوار دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 13:58

سلام ببخشیدا شما همسرتون راضی است که عکس موهایه خانومش تو وبلاگش باشه؟؟؟؟

آقای امیدوار !کی به شما یاد داده تو کارای وبلاگیا دخالت کنین؟من نمی دونم چرا شما هی می آی اینجا و به من امر و نهی می کنید؟من صلاح کار خودمو بیشتر می دونم!کی به شما اجازه داده که وبلاگای زنونه رو بخونین و به خودتون اجازه بدین که دستور بدین؟

بهناز دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 14:01 http://bghahremani.blogfa.com/

بسیار زیبا شدی عزیزم

ممنونم عزیز!

گوش مروارید دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 14:08

خیلی نازه ساده ودرعین حال شیک
چه گلای نازی هم زده به موهات راسی لباس چی پوشیدی؟همرنگ گلها؟
منم کلا خیلی مدل موی شلوغ دوست ندارم

مرسییییی عزیزم! همون لباسی رو پوشیدم که از الماس شرق خریده بودم!

هنگامه دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 16:25

خیلی مدل موهات قشنگه . جالبه منم فکر کردم فرحیه !! آخه شندیم دوباره مد شده . به هر حال خیلی خیلی قشنگه .

قلبونت برم من!!

امیدوار دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 16:47

ببخشید . دیگه نمیام. نمیدونستم مزاحمم.

مزاحم نیستید! فقط اگه می خونید موعظه و دخالت نکنین لطفا!

عسل دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 17:10 http://www.asalo0ne.blogfa.com

چرا عکسا برا من باز نمیشه؟

شما همون عسلی نیستی که بعضی وختا می آد برای من نظرای چرت و پرت می زاره؟این وبلاگ جدیدته؟

ندا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 00:11 http://24mehr.persianblog.ir

سلام عزیزم

چطوری خانمی...
خیلی شیکه...

چشاتون شیک می بینه!

عسل اشیانه عشق سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 09:08

وااااااااااااای چقدر قشنگ شده. این گلهاش طبیعیه؟

نه عجیجم!مصنوعیه!

خانومی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 10:34 http://khanoomi.blogsky.com/

خیلی با مزه شده
گلاش طبیعیه؟

نه عزیزم! مصنوعیه! این طرفا !! خانومی!! :)))

هلیا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 12:16

ممنون عزیزم اگه گفتی اسم مشهد اومد یاد چی افتادم؟پیراهنی خشگلی که نمیدونم از کجا خریده بودی اصلا تقصیر توئه من دنبال خریدم ها.جالبه هرکی میگه خب تهران همه چی داره با اصرار میگم نه شما که نمیدونید دوستم یه لباسی از اونجا خریده

از الماس شرق تو مشهد خریدمش هلی!! طبقه بازار دوبی ....
قابل تورو نداره خانومی!!

گوش مروارید سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 12:28

مرسییییییییییییییی ممویی که تبلدمو تبریک گفتیمنم خیلی دوست دارم عسلی

قربون دل مهلبونت جیگری!!

نیلوفر سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 16:05

سلام عزیزم
من امروز با وبلاگتون اشنا شدم.قالب وبلاگتون خیلی آرامش بخشه
میخواستم از آرشیو شروع به خوندن کنم...ولی متاسفانه نتونستم چون صفحه به طور کامل نمایش داده نمیشه
خواتستم بهتون اطلاع داده باشم
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم

ممنونم عزیزم! لینک نذاشتی پس چرا؟

گیتی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:50 http://giiitiiii.blogfa.com/

بامزه بود مدل موئه جیگر

:))))***

حاج خانوم چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:16

بابا میخامت! بابا عکس
بابا قالبِ وبلاگ
من همش بلاگت رو از گودر میخونم خیلی وخته اینجا رو ندیدم
بگو که قالب گذاشتی؟
موهاش چه ناز شده

قربونت برم من! با وفا!

پیتی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:53

شلاام مدل موهات خیلی قشنگه ممویی

چشماتون خشنگ می بینه!

کلوچه خانوم پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 02:54 http://www.kolochekhanom.blogfa.com

خیلی خوب معلوم نیست اخه
من از این مدل فرحیا خیلی دوس دارم. به نظرم همیشه قشنگ و تو مد هست

فقط گلش معلومه هااااااااا!!! پشتشم نشون میدادی خیلی خوب میشد

این همه نظر برا همون عکسایی بود که همش میگفتم واضح نیست

مدل فرحی نیس دوسم!!

سوفی جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 12:52 http://sophie-88.blogfa.com/

سلام ممویی خانومیییییییی دوست قدیمه وبلاگ قدیمیم
چطوری خانومی؟؟؟
موهات ناز شده هااااااااااااااااااا

سلام عزیزم! من شمارو یادم نمی آد! کدوم وبلاگو می گی؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.