عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

تولد فراموش شده!

 بعدن نوش:ای جان!چرم  مش*هد و بانک اقتصاد* نوین هم بهم تولدمو تبریک گفته بیدن!

 

نینای نای نینای نای 

نینای نا نینای نای 

نینای نای نینای نای  

Birthday Party

تفلد تفلد تفلدم مبارک!مبارک مبارک!تفلدم مبارک! 

هیچ کی یادش نیس،نینای نا نینای نای 

ممو امروز تهنائه نینای نا نینای نای  

بیا لی لی رو ناز کن! نینای نا نینای نای  

ابو امروز پیشم نیس !نینای نا نینای نای  

دونه می گف مارو شام ببر بیرون! نینای نا نینای نای  

منم گفتم عُمرن!!نینای نا نینای نای 

امسال خیلی استثنائه! نینای نا نینای نای  

چون من امسال چندمین سالیه که متاهلم! نینای نا نینای نای  

من امروز با ابو قهرم!نینای نا نینای نای  

اگه گفتین من چن سالم می شه؟به جز بهاره ،پیتی ،طنین ،هلی و گلدونه و فک و فامیلا و اونایی که من دیدمشون،(دیگه کسی نموند که!شیطان) هر کی دُرُس بگه،اگه دختر باشه یه ماچ گنده نه!یه جاییزه پیش من داره! 

نظرات 25 + ارسال نظر
عسل اشیانه عشق چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 09:53

۲۶ ساله شدی؟!
مبارک باشه عزیزم. برو با ابو اشتی کن.اگه من درست حدس زدم برو عوض من ابو رو ماچ کن با هم اشتی بشین. اگه هم غلط گفتم گوش اونو بپیچون

بعدن می گم!

گلدونه ی مزدوج شده چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 09:55 http://gharibe0001.blogfa.com

مبااااااااااااااااااااااااارکا باشه... به به... حالا کادو مادو چی گرفتی؟

هنوز که هیچی!! قهرم که فعلن! :)))

مریسام چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 09:58

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی.
23 ساله شدی

بعدن می گم!مری جان!

نانازی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 10:08 http://www.nabat.blogfa.com

تولد تولد تولدت مبارک!!
مبارک مبارک تولدت مبارک!!
من فکر کنم امروز 24 ساله شدی!! نه؟ شایدم 25

بعدن می گم!نانازی جیگرم!

آلما چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 10:09

۲۶ سالته. تولدتم مبارک خانمی.
اینم طبیعیه ماها درست تو روزای مهم با طرفمون قهریم عسلی

بعدن می گم!!آلمایی!!

شاپرک چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 10:23 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

فکر کنم ۲۷سالت باشه. تفلدت مبارک عزیزم

لا لای لای!!

رونالی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 10:39 http://www.ronali.blogfa.com

تولد تولد تولدت مبارک
زود اشتی کن کادو گیرت بیاد

تو اینجایی رونی؟؟

طنین چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 10:41 http://asalioman.blogsky.com

تفلد تفلد تفلدت مبارک مبارک مبارک تفلدت مبارک بیا شمعارو فوت کن ...

موچچچچچچچچچچچچچچچ!

نیلوفر چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 11:35 http://www.niloufar700.persianblog.ir

تفلد تفلد تفلدت مبارم
مبارک مبارک تفلدت مبارک
بیا شمعها رو فوت کن که ۱۲۸ سال زنده باشی
مموی دیوونه چرا با این ابو طفلی قهری
قربونت برم انشاله ۱۰۰ ساله دیگه در حالی که مجردی بازم جشن بگیری این روز رو با ابو
نه ببخشید ۱۲۸ سال دیگه

قربونتتتتتتتتتتتتتتتت برم مننننننننننن!
قهرم دیگه!! دوسش ندارم! :)))

بهاره چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 11:44

فکر کنم ۴۰ سالت شده نه

اوهوممممممممممممممممممممم! یه کم از ۴۰ سال بیشتررررررررر! :)))

آزاده ی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 11:51

سلام
تولدت مبارک از وب هلیا اینجارو پیدا کردم
امیدوارم صد سال خوش و سلامت باشی

قربان شما!چاکرخاطونیم!

بانو چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 11:51

وایییییییییییییییی تولدت مبارک...
انشاالله سالیان سال در کنار ابوخان خوشبخت باشین البته نه قهراااااااااااا .. آشتی باشین..
می گم نکنه ۸۰ ساله شدی مادر... شایدم ۱۸ ساله شدی نه نه جان...
اگه درست گفتم لطفا با پیک برام بفرست...

یه بوس با پیک برات می فرستم بانو جونم!! :)))

گوش مروارید چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 12:26

سلام مموجونم تفلدت مبارککککککککککککککککککک
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووچ
من بگم چندساله شدی۲۹
یالا جایزمو بده یالا

لا لای!! بعدن می گم جیگملی!!

گیتی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 12:57 http://giiitiiii.blogfa.com/

جیگری تولدت مبارک... امیدوارم یه سال خیلی عالی از زندگیتو پیش رو داشته باشی. ابو هم اومد منت کشی زودی آشتی می کنیاااااااا...
مرسی به خاطر عکسای پست قبل. خیلی حال داد. ممویی من که هی تندی تندی پست می ذارم. چرا اومدی گفتی کم آوردی عشخم؟

مرسی دوسم!!
اگه اومد ! که نمی آد!

هلیا چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 12:59

تولدت مبارک عزیزم ایشال سالهای سال شاد و خوشبخت باشی خب ما که جایزه نداریم ولی اخه خانم ادم روز تولدش قهر می کنه؟مطمئنم ابو بیچاره میاد منت کشی حالا ببین

اره اومد هلی! اما با چه فضاحتی....!!

مجی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 13:15

به به
شهریوری عزیزم/
۲۷ ساله شدی ؟ جواب : بعد می گم ؟
۱۷ روزه دیگه در چنین روزی تولد الی مجی هست
پس بگو نینای نا

یادم می مونه جیگرم! جون!!

می می چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 13:53

27 ساله شدی/ مبارک مبارک تولدت مبارک
به به بیا شمع فوت کن
به به مهو به دنیا اومد
خوش باشی خانومی
نی نای نای

نی نیای نای!! بعدن می گم جیگر!!

پیتی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 14:06

به به ممو خانوم.. مبارکا باشه! می گم حالا چرا قهرین روز تولدی یه کم بیشتر فک کن.. به صرفه نیست ها!

سر یه موضوع باحال! حالا در موردش می نویسم پیتی جونم!

ونوسی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 16:30

تولدت مبارک جیگرررررررر
ایشاللا ۱۲۰ ساله شی
من فکر کنم ۲۸ سالت میشه
راستی این ابو خان خیلی کلکه ها میدونه کی قهر کنه

آره والا! :)))

ساره چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:33

سووووووووووووووووت دســـــــــــــــــــــت کــــــــــــــــــــــــف!
تولدت مبارک ممو جونم. پس آشتی شدین گویا؟ از جوابت به هلی می گم . خدا رو شکر!

ای جوووووووون!اره والا!!

کلوچه خانوم پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 00:27

نینای نای پاراگراف اخری رو یادت رفت بزاری
این چرم مشهد تبریک میگه چون جنساش گرونه!!! خیلی هم ربط داره
۱۴ سالت تموم شده رفتی تو ۱۵ سال

درستههههههههههه! تو جاییزه رو بردی کلوچه جونم!

شازده خانوم پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 06:49 http://shazdekhanum28.persianblog.ir

سلام
هی اسم وبلاگت رو این ور اون ور می دیدم یاد بوی برنج می افتادم مست می شدم. اومدم ببینم توش هم بوی برنج میاد یا نه. دیدم آره حسسسابی هم میاد. تولد و نینای نای و...
همیشه شاد باشی.
تولد هم مبارک.
من می گم ۲۷ سالته.

اما من شما رو می شناسم!! :)))
به هر حال ممنونم...

حاج خانوم پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 08:44

قیافه ی منو نیگا
به ابلفض که شرمند شدم
خیله خب حالا که منو بخشیدی بدو بیا تفلد بازییییییییییییی
تفلد تفلد بیا شمعآ رو فوت کن که صد سال زنده باشی عزیز دلم تفلدت مبارک خانوم خوشگله
ایشالا سالهای سال خوب و خوش و سلامت باشی عزیز دلم

مرسی عزیزم! حاج خانومی....

هنگامه جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 00:50

مبارکا باشه ممو جان . ببخش که با تاخیر تبریک بهت میگم . عزیزم امیدوارم سالهای سال با خوشی و خوبی در کنار همسرت ایام را بگذرونی و امسال اتفاقات خیلی دوست داشتنی برات بیفته .

ممنونم عزیز دلم! تو هم همینطور!

لاکو دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 11:52 http://www.lako0o0.blogfa.com

سلام قربونت برم
از تولدن چند ماهی میگذره ولی مسئله ایی نیس
چقدر حال کردم باهات مخصوصا با نینای نای نانای هات
ای ول

ممنونم... :)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.