عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

۱ سال گذشت...

چطورین جیگر طلاها؟؟ 

می دونین امروز چه روزیه؟هرچی که هس روز بزرگیه! 

امرزو هم وبلاگ من ۱ ساله می شه و هم سالگرد عقد من و ابوئه!سالگرد یکی شدنمون!سالگرد روزی که دیگه ازینکه دسشو تو خیابون بگیرم یا ببوسمش ،خجالت نکشم!و سالگرد خیلی چیزای دیگه... که جزو اسرارن!! چیه؟؟خوب دوس ندارم بگم چی!!   دلیل وبلاگ جدید زدن من تو این تاریخ یعنی ۱۷ مرداد همین موضوع بوده!عشق ما ۲ ساله شد؟۳ ساله شد؟...هر چن سال که شد،مهم نیس!مهم باهم بودنمونه!Kiss

 با مرور خاطره ها،یه نوستالژی شیرین می آد سراغم!

 

بهتون برنخوره هااااااا! همه دوستای لیستمو دوس می دارمخواننده های سایلنتمو بیشتر دوس .......نمی دارم!شیطان 

اینم عکس کیک مُثله شده ای که به مناسبت ۱ سالگی وبلاگم دیشب ساعت ۱۱ پختم و طبق معمول دونه خانوم(مامانم) که همیشه تو کارای من سرک می کشه،زد داغونش کرد و تیکه تیکه شد!  

به هر حال ۱ سال گذش... به همین سادگی ...به همین عشقولانگی....و به همین خوشمزگی...

 

   

همین الان نوشت:ابو همین الان بهم زنگ زد و روز عقدمونو تبریک گف!چه با ملاحظه شده این ابویی خان من!!For You

نظرات 27 + ارسال نظر
sima شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 10:59 http://masitahgigi.blogfa.com

سلام عزیزم
آخی
مبارک باشه خانم

ممنونم!

سیندخت شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 11:39 http://sindokhtane.blogfa.com

تبریک میگم دو تا اتفاق قشنگو عزیزم...

قربونت برم!!!

بانو شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:24

مبارکه ..
چه کیکی درست کردی... به به .. می گم این نوشته ها رو یکم ریزتر می نوشتی خوب بودا.. داره از کیک فرار می کنه...
بعد ببخشید اون چیه کنار کیک.. برنجه؟؟!!!!!!

اوهوم...برنجه!!!!!!!!! عطر برنجه دیگههههههههههه :))))

پیتی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:24

لیلیلیلیلیلیلیلیلیلی... مبارکه عزیزم.. یعنی الان یه ساله که زنش شدی؟؟؟؟؟ یعنی یه ساله که... مبارکه ممو جونم.. چه ابوی خوبی که یادش مونده بوداااا... از طرف خودت ماچش کن...

لی لی لی...لی لی لی...عروس چن سالههههههه! :))بوسش کردم!!!

بهاره.ع شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:46 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

به به... مبارکه ممو جونمالهی که تولد 120 سالگی وبلاگت و همینطور سالگرد عقدتون رو جشن بگیرید، با دلی خوش و قلبی مملو از عشق
عجب کیک خوشملیه... حسابی داره به من چشمک میزنه
از خودت مواظبت باش دوست جون:-*

مرسی دوسم!! دیشب ۱۱ شب درستش کردم و دونه زد داغونش کرد....اینقده گریه کردوم دوسم دیشب...

مریسام شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:47

سالگرد عقدتون مبارک.
تولد وبلاگت مبارک

ممنونم...

نانازی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:57 http://www.nabat.blogfa.com

تبریک می گم عزیزم. هم واسه وبلاگ و هم عقدتون!!
چه کیکی به به

قربان یو!!

طنین شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:58 http://asalioman.blogsky.com

جیگرتو خام خام بخورم یا بپزشم اول ؟ مبارک مبارک یه عالمه مبارک سالگردتون مبارکککککک یه پا شاعر بودم خبر نداشتم خواهر

طنینی تو مگه شیر و ببری که می خوای خام خام بخوری؟؟؟
بپز بخور برادر!!

گلدونه ی مزدوج شده شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 13:19 http://gharibe0001.blogfa.com

صبح میخواستم برات کامنت بذارم و تبریک و اینا بگم ولی صفحه ات باز نمی شد

خوبی؟ مبارک باشه ایشالله قرن گرد بگیرید!!

این برنج کنار کیک هم خیلی باهاله!

الهی!!! ایشالا....

هلیا شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 13:20

مبارکه و مبارکه مبارکه .ولیمن کیک نخوردم که ...اا چه معنی داره خب نمیگی دلم اب میفته
حالا که اینطوره منم به ابو میگم .ابوخان عزیز سالگردتون مبارک(اصلا هم با تو نبودم ممو )

خورشید شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 13:43

سلام خصوصی میخوام بدم نمیشه چرا

می شه!! باید بری پایین نظرات خوصوصیو بفرستی.

خورشید شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 13:44 http://khoneyemandonafar.persianblog.ir/

سلام من آنا مکزیکی هستم اسمم رو عوض کردم ممو جون سالگردتون هم مبارک این آدرس جدیدم هست بیا پیشم خوشحال میشم

حاج خانوم شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 14:48

سلام عزیز دلم
مبارکه یه سالگی بلاگت و چن سالگی عشقتووووووووووووون
به جون خودم که انقد گرفتارم فرصت نوشتن ندارم
یعنی بهتره بگم فرصت هیچی ندارم
اما بایس بگم که کلی با کمالات تشریف دارین که چنین کیکی میپزیناااااا
خانوم یه کلاسی چیزی هم واسه ما و اون نو عروس بی چاره (پیتی) بکن که هیچی حالیمون نیس

چشم!! برا حاجیه بانو و پیتی یه کلاس کمالات بازی و سفره بفرمایی و گُل چینی می زارم خوبه؟؟؟

گیتی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 15:41

عزیزم مبارک باشه. چه بامزه که هر دو تا مناسبت تو یه روزه... حالا راستشو بگو. کیک واسه کدوم بود.
ممو تو استعداد طنزت خیلی بالاست ها مردم واسه اون پست عاشقونه ات از خنده

گیتی جان! من به خاطر روز عقدم یه وبلاگ جدید زدم که همین عطر برنجه!
تو لطف داری ! طنز از خودتونه!!!:)))

هنگامه شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 16:39

مبارک باشه ممو جان . هم تولد وبلاگت و هم سالگرد عقدتون . امیدوارم همیشه در کنار هم و پر از عشق باشید .

مریمی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 16:56 http://labhaebaste.persianblog.ir

مبارک مبارک...
این چند روزه هر وبلاگی سر می زنم یه سالگردی هست. یه روز عقد یه روز عروسی یه روز تولد...
چقدر شماها سالگردارینا. هر روزتون جشنه.
عجب کیک زیبایی بود. به به... خیلی قشنگم تزیین شده بود بازم به به... خیلی خیلی هنرمندیا... بازم به به.
اون ظرفی که کنار ش بود اونم از هنرمندیای خودته؟ اون چی بود؟ شبیه برنج می موند.
اصولاً می گما این کارای یواشکی خیلی بیشتر مزه داره ها. تا قانونیش.
من اهل این کارا نبودما. کلی گفتم
راستی من پسمو برات گذاشتما.

آلما یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 07:56

خوب ممو جون نمیگی یه بچه ای داره از اینجا رد میشه اونوقت این کیک هوس انگیزو میبینه و دلش می خواد همشو بخوره. نمی گی؟ هان هان؟
تولد وبلاگت و از اون مهمتر سالگرد عقدت هوارتا مبارککککک

شاپرک یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 08:47 http://iloveyou37.persianblog.ir

مبارکه مبارکه مبارککککککککککککککک
هم تولد وبلاگ هم سالگرد یکی شدنتون و هم سالگرد بقیه موارد
همشون مبارک

یه کارمند یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 09:05 http://edarehyema.blogsky.com

سلام.. مبارک باشه ممو جون... ببخشید که من کم پیدام

تو کجا بودی عزیزم؟؟

عسل اشیانه عشق یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 09:21

مبارک باشه عزیزم. سالگرد عقد شما درست یکماه با ما فاصله داره. ما هم ۱۷ شهریور ۵ ساله میشیم!

نیلوفر یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 10:15 http://www.niloufar700.persianblog.ir

هوراااااااااااااااا مبارک باشههههههههههه
میگم ممو من اگه تونم یه روزی همچین کیکی ازآب در بیارممطمئنم جوجو بهم جایزه اسکار میده

بلوط یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 12:15

سلام ممویی خانوم!
خیلی مبارک باشه دوستم!
الهی که سالهای سال در کنار هم خوشبخت باشین
کیکت هم که طوریش نیست! خیلی اشتهابرانگیزه!

قربونت برم بلوط نازنیم!!! تو هم همینطور ! همیشه شاد و آروم باشی الهی!!
چرا از جولو که نیگاش کنی تیکه تیکه شده!اما خیلی خوشمزه بود دوسم!:)))

[ بدون نام ] یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 14:46

به به تبریک میگم
به به تبریک میگم
اگه گفتی کدومش مال سالگرده عقده کدومش مال تولد وبلاگ؟

ونوسی یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 14:46 http://www.tarhi-no.mihanblog.com

اونی که اسم نداره منم

قربونت برم!

سیندریلا دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 01:02 http://sendrela209.blogfa.com

مبارک باشه
پس منو دوس نمیداری آخه من خاموشم
بیا بهم سر بزن که دیگه خاموش نشم

آخی قربون خاموشا برم من!من گفتم همه رو یه جور دوس دارم!

کلوچه خانوم دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 02:12

ما که خیلی خوبیم. ایناهاش
خب مبارکه ایشالله به ژای هم پیر بشید...برا جشن بعدی اون چند فقزه خواهر شوهر رو هم بفرست این طرف من کارشون دارم!!!

اون برنج بقل کیک نماد وبلاگ بود یعنی؟!! عجب خلاقیتی

اوکی ! اما من یه خواهر شوهر بیشتر ندارم!
بعله نماد وبلاگ بید خواهر!!!

آخی ... سالگرد عروسی ما هم 17 مرداده !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.