عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عاشق...

می دونین چیه؟من دیشب در عرض ۲ دقیقه عاشق شدم! عاشق اون نگاه مست و خمارش وختی که داش حکم تن*فیذ و ازون بابای چُلاقش می گرف! connie_mama.gif

باباهه رو دیدین؟نیشش تا بناگوش باز بود!!دندون مصنوعیهای ساخت ان*گلیسش مث اسب ریخته بود بیرون و ازش خون می چکید!! 

اینقذه دلم خنک شد که دس باباهه رو بوس نکرد و گف:ببخشید آقا بزرگ!من سرما خوردم!ممکنه بوسه من بوسه آنفولانزای خوکی باشه!...آخ!ای کاش اون بوسه رو دستای من می نشست... 

ای جون!قدو بالای عشق منو دیدین؟اندازه شاه لی لی پوت بود تو سریال ماجراهای گالیور!! 

هیچ کس نمی تونه بفهمه که من دیشب چه حالی داشتم وختی که داش دکمه کُت طوسیشو که شبیه گونی برنج بودو می بست!دلم ضعف رف به خدا!   

آخ که قربون اون ریشای تُنُکش برم من!سیخ سیخ زده بود بیرون و نکرده بود یه ذره تمیزش کنه!می دونم که وخ نداشته!می دونم که سرش تو آخور س*پ*اه بوده!می دونم!عیبی نداره!من همینجوریم خیلی می خوامش!! 

دیدین وختی می خندید کاسه کوزه هاش می رف تو هم؟عزززززززززززیزم!

ای وای بدبخت شدم!ای هوار!!تُرشیدم!girl_cray.gifدیگه هیش کی جز اون تو قلب من نمی شینه!خاک بر سرم شد!! 

آهای!ملـــــــــــــــــــت!بیاین منو بگیرین!من ها*له نو*رو می خوام!می خوام با نورش چراغ خوابمو روشن کنم!شبام بی ستاره شده!به دادم برسید!دیگه خواب و خوراک ندارم!swoon2.gifخونه ش کجاس؟می خوام شبا برم زیر پنجره ش 

 آلت موسیقی(گیتار)شیطانبنوازم و اشک بریزم!می خوام براش شعرای سوزناک بند تُمبونی یاشار قُلیو بخونم....  

خدا حالا با این قلب خسه و شکسه عاشق من چه کنم؟

نظرات 23 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 11:10 http://meingott.blogsky.com


سلام
جالب بود.
خیلی قشنگ می نویسی
راستی اگه خواستی آلمانی یاد بگیری در خدمتیم.

دآآآش! من آلمانی بلتم!یعنی مدرکشو دارم! ممنون!

حاج خانوم سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 12:04

سلام ممو جون جونم
عزیز دلمی که عاشقی اون شدی دیشب
مرده ی این عشق در کردنات شدم اصلنشم
خاهر منم عاشقِ باباهه شدم
میخای بریم پدر پسر رو اغفال کنیم؟
به جونِ خودت که نه! به جونِ اقدس چار چش لب تر کنی اومدم خاهر!
بیخیال حاجی و ابو خان

آره به خدا!! بی خیال گربه!!

مامانه ایلیا سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 13:24 http://www.pesaramiliya.persianblog.ir/


عاشقى بد دردیة
خدا بهت تحمل فراوان بدة امروز حالم خیلى کرفتس

چی؟؟من که عاشق نیستم!مث اینکه نگرفتی!!
این پست مسخره کردن این ر*ژ*یم بود!!

گلدونه ی مزدوج شده سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 14:04 http://gharibe0001.blogfa.com

آزمایش میشه، اولین باره کامنت میدم؟

به به...عاشخ شدی؟ مبارکه مبارکه...ولی اینی که عاشقش شدی کلی خاترخاه داره ها
گفته باشم...

۱۲۳...۱۲۳... به به! راه گم کرده بودی!! می گفتی گاوی ها*له نوری چیزی جولو پات قربونی کنم!! :)))

می می سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 14:28

هه!هه!! حال به هم خوردگی نداره که!!

بانو سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 14:37

خدا به عشقت برسونه ..

الهی!! آمین!!

ونوسی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 15:24 http://www.tarhi-no.mihanblog.com

خبط کردی از اول دختر جان خبط
عشق خس و خاشاک و هاله نور؟وصل تو و اون؟لقمه اندازه دهان بردار خواهر

ای جان با اون نظرت!! پیش این نظرت لُنگ انداختم به خدا!!

ماری سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 15:54 http://rosy.mihanblog.com

lمن آرشیوتو نخوندم اما به خاطر این پست عاشقانه میرم می خونم من عاشق این جور عاشقانه هام
راستی مدرک آلمانیتو از کجا گرفتی؟

از موسسه گوته خواهر!

کلوچه خانوم سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 15:57

واااااااای این حرفا چیه

جوننننننننن!

هنگامه سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 16:32

امیدوارم شما از اونایی باشی که هیچ وقت به عشقت نرسی !!

اگه نرسم می میرم!! اونوخ می مونم رو دستتونااااااااااا!

مجی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 07:48

این عزیزمت من رو کشته.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

:)))

شاپرک چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 08:56 http://iloveyou37.persianblog.ir


واقعا هممون این حسو داریم

:))))

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 09:14

ایشالا ... بشه مردک...
چون نمی خوام بفهمین چقدر بددهنم بقیه فحشها رو تو دلم میدم

شما؟؟

فینگیل بانو چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 11:02 http://www.thinkinloud.wordpress.com

کت گونی رو خوب اومدی

:)))) این ورا؟؟؟

آلما چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 11:21

بازی وبلاگی دعوتت کردم. بدو زود

مامانه ایلیا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 16:49

نه کرفتم جیة ولى حالم خیلى کرفتة بود همه جیزو غاطى کرده بودم الحمدالله الان بهترم با مادر شوهرم
شده بود
خیلى مسخرس این مادر شوهرم بخدا حوصله ى هیجى ندارم در کل نوشتت جالب بود ببخشید

خوب باشه! باشه!

مریسام چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 17:20

عشقتون پایدار و پایدارتر

الهی آمین!!!

پیتی پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 09:16

سلام...

جونم؟؟سلام عروس ۲ هفته ای.....!!خوفی؟؟

پریا پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 10:28 http://www.blogme.blogfa.com

شما احتمالا شالیکار نیستی؟!!

نه منه؟؟؟شالیکار کیه؟عاشق ها*له نوره؟؟؟

بلوط پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 10:46

تو چطور تونستی مراسم حکم تنفیذش رو ببینی ممویی جونم؟!!! چطور تحمل کردی آخه؟

بهترین کار اینه که اونو از ذهنت ایگنور کنی تا بتونی با آرامش زندگی کنی. عیدتم مبارک

قربونت برم من!
واسه این نیگا کردم که بیام اینجا جُکش کنم دیگه بلوطم!!! :)))

عسل اشیانه عشق پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 11:01

اگه روزی به وصال یار رسیدی از عوض من تف کن تو صورتش.

تُف!! تُف!!

inموریx شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 00:33 http://inmorix.persianblog.ir

سلام....بعد مدتها وقت شد که بیام و مطالب وبلاگتون رو بخونم....امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشین[لبخند]

والا شما که هیچ وخ نظرتونو نمی گین!فقط آرزوی سلامتی می کنین!!

بهاره.ع شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 09:46 http://rouzmaregiha.blogsky.com

ممویی ظاهرا حواس ویروسای کامپولوتلم پرته چون گذاشتند صفحه ات باز بشه
میگم ای بلا! حالا دیجه واسه ابو رقیب عشقی دست و پا کردی؟ اینا رو پاک کن که ابو یه وخ نبیندشون
من که اط صمیم قلب آزو دارم خدا این معشوق جدید رو از رو زمین محوش کنه... اصلا یه کار کنه تبخیر بشه که حتی جسدشم رو زمین نمونه... هم خودش و هم اون بابای چلاقش رو
از خودت مواظبت باش دوس جون:-*

ایشالا!! ایشالا!!!...الهی آمینننننننننننن!دوس جونم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.