عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

رًختا رو بکًنین...بهشت در یک قدمی ست

فوق العاده! روزنامه! فوق العاده ! بلیط سفر به جزایر هنولولو  و قناری و گنجیشک و خر و سوسمار!!

بشتابید! بشتابید!سفر با بالاترین امکانات هوایی! با بهترین و نرمترین صندلی ها! با بهترین نوشیدنی ها در حد بلک اند وایت!با بهترین بغل دستیها و همنشینان در حد شکیرا و هیلاری کلینتون! و پزشکان حاذقی در حد جک شٍفٍرد در سریال lost!

سفر با طیاره های (هواپیماهای) توپولف روسی   I  ran! (با آگاهی فاصله بین آی و رن رو رعایت کردم)!

می ترسین؟وا؟چه حرفا؟اتفاقن باید برین اون نوک نوک هواپیما بشینین که وختی در بهشتو باز کردن، نزدیک در باشین که زودتر از همه پیاده شین تو حیاط! 

نه بابا! اینا همه شایعه س!اٍ!! دارم می گم نه!چرا نفوس بد می زنین؟ باز اومدین و نسازین هااا!!

اون جنازه هایی که تو تلویزیون وطن عزیزتر از جونمون نشون داد ،همه ماکت بود!اون نواره که مال جعبه سیاه طیاره بود و تو اخبار موثق(!!) نشون داد م مال خونه دونه بزرگ (ننه جونم) من بود که دایی بزرگم وختی بچه بود از تو  ضبط بیرون کشیده بود! 

وختی رو صندلی نشستین و کمربندو بستین ،فقط کافیه یه نفس عمیق بکشین و اشهدتونو زیر لب زمزمه کنین! فکر بعدشم نکنین!شهیدان زنده اند،ا...اکبر!

رختا تونو بکنین، با طیاره های ایرونی ،بهشت در یک قدمی ست....  

می دونین چیه؟نههههه! نمی دونین!اینا همه از مزایای تشعشعات ها*له نور*ه دیگه!  

پینوشت:خوب چیه؟؟تابستونه،دوس دارم هر روز آپ کنم!

نظرات 24 + ارسال نظر
حاج خانوم دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 10:09

بابا گلی به جمالت
بابا اصن روزمونو ساختی با این پستت اولِ صوبیه

یعنی این بیلیطای سفر به هنولولو! میگم میشه بغل دستیمونو خودمون انتخاب کنیم؟ من تمایل دارم "سایر" رو از هنرپیشگانِ عزیزِ لاست انتخاب کنم! میشه تا اونجا و حتا موقه ی برگشتم باهام باشه؟ بابا خب بچه عاشقِ این شخصیتِ WILD شده خب!
ببین من حاضرم حتا ممکنه مثه لاست یه جایِ دیگه پیادمون کننا! حالا بهشتم نشد همون جزیره ی لاست به شرط وجودِ "سایر" من که هستم! کجا بیلیط رو میشه تهیه کرد خاهر؟
اما اگه مردیم شوما به همه بگین تو تظاهرات کشته شدن! انگاری کلاس داره مادر!

قربون این کامنتات!!
عجیجم! خداییش ساویر یه چیز دیگه س! همه یه طرف ساویر م یه طرف...:)))

نیلوفر دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 10:43 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ایول ممو حال کردم با آپت. همچین این جیگرذم حال اومد انگاری آپت رو همین الان بردن دفتر ریاست جمهوری تحویل دادن

الان می آن میگیرنم!!

هلیا دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 11:32

از دست تو دختر کلی خندیدم ها ولی من که دیگه جرات نیم کنم سوار هواپیما شم

منم!

گوش مروارید دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 12:17

سلام ممویی
اییییییییی جانم با این پستای خوشمزت
تکی تو وبلاگستان به مولا
خیلی باحال بود بسی بسیار شدید خوشمان آمد

چاکرخاطیم گوش گوشی..!

هلیا دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 12:21

خانمی اسم ارایشگاه خانم بحرینی چیه؟شمارشم ندادی فقط ادرسو گفتییه سوال دیگه ببین چه پر روام از اون دوستت واسه دکلره اش چقدر گرفت؟

نانازی دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 12:44 http://www.nabat.blogfa.com

ایول !! اون هاله نورو خوب اومدی

یه لبخند شیطانی: :)))

قاصدک دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 13:58

کاریکاتور خیلی جالب بود

:)))

بانو دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 15:10

از هرچی سفر هوایی بدم اومده...

منم!

می می دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 15:46

ببین من خودم تو کار سفر و این چیزام. از هر نوعیش. خواستی بگو با هم مشارکت داشته باشیم

هنگامه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 17:12

واقعا جالب نوشتی . عکس خیلی خوبی هم انتخاب کردی ممویی ! ممو جان برای خود صاحب سبکی .

چاکریم!! در خدمتیم!:)))))))))))))

کلوچه خانوم سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 01:11 http://www.kolochekhanom.blogfa.com

ببین یه دو روز نیمدم این همه پست نوشتی!
به رئیس جمهور عزیزم هیچی نگوها بله
دوتاپست قبلی یه نظر گذاشتم اسم نذاشتم من بودم.....ثبت نظر رو که زدم یادم افتاد اسمم رو نذاشتم پیری و هزارجور الزایمر
دیگه شمام به خاطر موی سفید ماهم شده جوابمون رو بده

اون هاله نور که تعطیل شد کلوچه خوشمزه!! الانه س که بترکه!
خواهش می کنم!

می می سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 08:18

برات خصوصی گذاشتم.

مرسی...

طنین سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 09:15 http://asalioman.blogsky.com

خیلی باحال بود ممو

چاکرخاطیم!!

بهاره.ع سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 10:09 http://rouzmaregiha.blogsky.com

ممو جونم میگم شطوله من برای رئیسم ادونه از این بلطیا بگیرم؟ هاین؟ راستی تو مطمئنی و تضمین میکنی که اگه براش بلیط بگیرم همچیم بره که بر نگرده؟ نگنه یه وقت چتر نجات و باز کنه و بپره پایین و زنده بمونه؟ هاین؟ میگن از این توپولوفا ۵ تا داشتیم که ۴ تاش سقوط کرده الان فقط یکی دیگه داریم همش چی طال تونم به نظر تو؟ هاین؟

بلیط مرگو واسش بگیر دیگه!هرچه باداباد!:)))

خانومی سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 12:06 http://khanoomi.blogsky.com/

عکس خیلی جالبی بود
واقعا امنیت در حد زیر صفره

همه چی زیر صفره!!

گوش مروارید سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 12:25

سلام مموهی
ظهر بخیر درچه حالی؟؟
رد می شدم گفتم یه سلومی عرض کنم

قربونت برم من!
علیک!! در حال گشنگی زیاد!!

شهرزاد چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 01:12 http://happylove.persianblog.ir

واقعا که عالی بود

:)))

گوش ملوالید چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 10:24 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/

آپ می باشیم

عسل اشیانه عشق چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 12:08

من که با همونا رفتم و اومدم خاله ولی گفتن تو عملت ناپاکه راهم ندادن تو بهشت

به به!! ازین ورا؟؟عسلی خانوم!!

مامانه ایلیا چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 13:17 http://PESARAMILIYA.parsianbolog.com

خیلى باحال نوشتى
ولى در کل دیکه از هوابیما ترس برداشتم و بدم اومده از مسافرت با هوابیما

طنین چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 13:19 http://asalioman.blogsky.com

ممویی من کد قالب نظراتمو ترکوندم کد اسمایلی دار می خوام. واسم می زاریش بی زحمت ؟

ونوسی پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 10:04

پس کامنت من کوووووووووووووش

نبود؟؟؟

نازگل پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 13:25 http://withmeforever.persianblog.ir/

هم پستت عالی بود و هم کاریکاتورش.کلی خندیدم مرسی

آنامونیکا جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 00:34

واقعا عجب اوضاعیه
ممو جون توروخدا با هواپیما مسافرت نکنی تابستونی بعضیا که سوار میشن واقعا چه جراتی دارن خوبی گلی؟جریان اون عکس رو نگفتی بالاخره

با دوستای وبلاگی قرار داشتیم سرا رو تو عکس بریدم و گذاشتم! با هم عکس گرفته بودیم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.