عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

خوب و عزیزی...

خوب و عزیزی ایران زیبا                   پاینده باشی ای خانه ما 

من دوست هستم با شهرهایت       با کوه و دشتت،با نهرهایت  

خورشید زیبا یک بار دیگر                تابیده از تو، ال... اکبر 

در هرکجایت خون شهیدان              پیوسته جاری ست،ای خاک ایران 

در کوی و کوچه ،در شهرهایت          روییده لاله ،جانم فدایت... 

 

جانم فدایت... جانم فدایت.... 

ایران زیبا .... جانم فدایت....   

  

بعدن نوشت:روح نویسنده جسور و فصیح رمانهای قرن 14 شاد! اسماعیل فصیح واقعن گل کاشتی با "داستان جاوید"،جاویدی که شجاع موند و جاودانه شد... 

"دل کور" رو هم دوس دارم به خاطر "گل مریم" مظلوم و "رسول" ،قربانی خشم،و فنا شده در دست سرنوشت.اصن من عاشق شخصیت و مرام رسولتم تو این داستان! 

آرام بخواب که ما بیداریم...

نظرات 14 + ارسال نظر
آتیش پاره شنبه 27 تیر 1388 ساعت 10:21 http://miss-atishpare.blogsky.com

یادش به خیر ایران زیبا

:(((((
خدا ایران مارا بیامرزد...

لیلا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 10:24 http://www.rittta.blogsky.com

سلام
چه جالب یاد زمان کودکیم افتادم

نوستالژیه!

گوش مروارید شنبه 27 تیر 1388 ساعت 10:34

سلام علیکم
صبح شوما بخیر

سلام جیگمل!! چه خبر مبرا؟؟؟

بلوط شنبه 27 تیر 1388 ساعت 10:49

آخی....یادش به خیر....
رفتم به دوران کودکی
و دلم هم سوخت...

:(((

مریسام شنبه 27 تیر 1388 ساعت 11:30

ما که نگرفتیم این آیکونی که گذاشتی یعنی چی مری جان!!

شهرزاد شنبه 27 تیر 1388 ساعت 12:16

سلام بر ؟؟؟ عطر برنج ؟ اسم خودتونه یا وبلاگتون؟

به هر حال خوشحال شدم که پیشم اومدی دوست عزیز

اون اولیور توییستت خیییییییییلی بهم چسبید خیلی دوسش داشتم

ممنونم لطف داری...خانومی! اسمم ممو ئه!

حاج خانومچه شنبه 27 تیر 1388 ساعت 13:37

اصلن فهمیدم عکسه کار خودت بود خاهر
آخه عاشقِ انداختنِ عکس اونم به شیوه ی کج و معوج هستی!
خیلی شعرت نوستالژیه ها! بردی ما رو تو همون زمونِ بیس سی سال پیشا

:))))

ممو بدو بیا عسک گلمو گذاشتم

کلوچه خانوم یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 01:47

خدا ایرانمون رو در پناه خودش نگه داره و رئیس جمهورمون رو!

یا علی!! اسم اونو نیار که دلم آشوب می شه کلوچه! خدا ساقطش کنه!

هلن یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 08:48

قربونه دل مهربووووووووونت



بردیم به دوران کوچولویی

:)))

بهناز یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 13:52

واقعا حیفه که چنین آدمهایی بمیرن

حیف..:(((

می می یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 14:23

چه جالب این شعر واسه فصیح بوده؟!!

نه بابا!! مصطفی رحماندوست! کتاب کلاس دوم دبستان می می جان!

نیلوفر یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 15:21

وایی منم جاوید رو خوندم. خیلی قشنگه. خیلی دنبال فایل اینترنتیش گشتم که دوباره بخونم نشد

هنگامه دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 16:41

یادش بخیر ایران زیبا !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.