عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

ویارانه

همینطوری هوس کردم براتون چن تا نکته خیلی مهمو(!!!) یادآوری کنم: 

فیلم ¤درباره الی¤ رو حتمن حتمن حکمنت برید ببینید!خوش ساخت ،غیر قابل پیشبینیه ،کلیشه ای نیست و کاملن جدیده و تعلیق آخرش خیلی شیرین و دلچسبه! 

 

ویارانه ممو: لازانیای دریایی با سس قارچ : به ابو هم ندادم که بخوره!! چون واسه خودم دُرُس کرده بودم!

تبصره:اگه یه کم روغن زیتونو با آبلیمو و کاهو قاطی کنین،مزه چاقاله بادوم می ده!

  

لباس خوشگلی که از الماس شرق خریدم و خیلی هم می دوستمش،پارچه شو دوس دارم!  

 

واسه لاغر شدن هم بهتره با دستگاههای بدنسازی کار کنین! یه رُب کار با دستگاه(هر دستگاهی) معادل ۴۰ دقیقه ایروبیکه!هم بدن ازون حالت شُل و وارفتگی در می آد ،هم عضلاتتون قوی می شه و می تونین به هر کی که دم دستون بود،یه کف گُرگی محکم بزنید!! در ضمن جریان خون رو در بدن تسریع می کنه و در نتیجه پوستتون شادابتر می شه!

تا بدنتونو سفت نکردین حامله نشین!چون محاله بتونین فُرم اولیه بدنتونو حفظ کنین.

 

  پینوشت:همین دیگه!

نظرات 25 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 14:28

به به چه لازانیای خوشمزه ای...
دلت اومد همه رو خودت بخوری... برادرشوهر من که مدیونم کرده اگر لازانیا درست کنم و به اون ندم...

می می یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 14:55

باشه حالا که گفتی می رم می بینم
از اون ویارانه ها میخوام!!!!!!!!
مبارک لباست هم باشه معلومه که خوشکله.

هلیا یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 15:26

اولا اخه غذا میذاری نمیگی دل ادم اب میفته اونوقت دستورشو نمیگی
دوما لباسه خیلی شیکه منتو تهران همیچین چیزی ندیدم چند خریدی خیلی نازهمدلش تکه از اونهایی نیست که همه جا پر باشه
سوما هردستگاهی؟فرقی نداره؟منظورت از سفت شدن چیه

حدود ۷۰ تومن شد هلی!!
آره ! مخصوصن دستگاههای دوچرخه و اسکی و تریدمیل!
سفت شدن یعنی عضلانی شدن...

ونوسی یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 15:52 http://www.tarhi-no.mihanblog.com

چشم واسه پینوشت ها

آلما یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 18:34 http://www.almaa.blogsky.com/

حسابی گشنه ام شد.
در مورد درباره الی هم همه جا گفتم که بعد از مدتها از اینکه پول بلیط سینما دادم ناراحت نیستم

اوهوم..

کلوچه خانوم دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 02:20 http://www.kolochikhanom.blogfa.com

منم از لباست خوشم اومد...یه لحظه هم با اجازتون خودم رو تو لباست تصور کردم دیدم خوشگل شدم
اون اخرین نکته رو خوب اومدی! خیلی با استفاده بید

اهکی!!مجانی نیس ها!! پول زور وده!!

کلوچه خانوم دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 02:21

جواب اون اقایی که گفتی رو ندادم....خیالت جمع

باریکلا کلوچه جان!

هنگامه دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 16:27

لباست مبارک خانمی . غذای خوشمزه ات هم نوش جان . در مورد نصایح هم ممنون .

:)))

inموریx دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 16:59 http://inmorix.persianblog.ir

عید شما مبارک باشه...امیدوارم که همیشه شاد و سلامت و پیروز باشین[گل]

وا؟؟ مگه عید بود؟؟

آنامونیکا دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 22:02 http://www.anamonika.persianblog.ir

وای چقد پارچه لباست و مدلش نازه
این مدل لباس هیکلو خیلی مانکنی میکنه
خیلی خوشگله مبارک باشه مشهد لباسای شبش خیلی شیکه...با این عکس غذایی که درست کردی ادم فکر هرچی ورزشو رژیمو بیخیال میشه
میگم واسه چه مدت باید با این دستگاها کار کنیم تا بدنمون سفت شه؟تو خودت بدنت سفت شده؟

آره من بدنم سفت شده! ۳ تا ۶ ماه باید کار کنی!!

آنامونیکا دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 22:11

من غذاهای دریایی خیلی میدوستم
دستورشو بزار حتما...ادم کارمیکنه پول در میاره که کیف زندگیشو کنه الان قیمتای لپتابم پایین اومده وقت خریده

راس می گی دوسم؟؟؟آخ جون!!

مهستا دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 23:43 http://mahasta.com

لباست که مبارک.

:)))

هلن سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 09:24

وااااااااای چه لباس خوشکلی مبارکه عزیززززززززم
بعدم این لازانیایی اقیانوسی چه بید آیا؟

ممو جووووووووون چیلی نکته خوبی گفتی که تا بدنمون سفت نشه محامله نشیم اااا خدایی نمیدونستم مرسی باز هم از اینا بگوو

قابل شما رو نداره!چشم جیگر!!

گوش مروارید سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 11:17 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/

وااااااااااااااای ممویی دیرگفتی آخه من الان حامله ام
دخترآخه عکس غذاهای خوشمزه میذاری نمیگی ما هلاک میشیم تو اداره تاظهر نمیتونیم کارکنیم؟
من که تا نرم درست نکنم نخورم دلم آروم نمیشه آخه چشم بچم چپ میشه نخورم
لباستم فوق العاده است دختر منم یه دور پوشیدم بد نبود بهم میومد البته با اجازههههههههههه

از دس تو دختر!!! چقدر خندیدم!!!

پیتی چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 09:45

دستت درد نکنه ممو جونم... راضیم ازت!

قابلی نداره...در خدمتیم عروس خانوم...

گوش مروارید چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 10:07 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/

ممویی من آپیدم بدو بیا

گوش مروارید چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 13:37

ممویی می گم من هروز گشنم که میشه میام این لازانیاهه رو نیگا میکنم حول وحوش ساعت۱/۵-۲ ازتو اداره
ورش نداری ها

بمیرم الهی مادر!!

ساره چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 22:41

وااااااااااای عجب لازانیای محشری! من عاشق لازانیام!
درباره ی الی رو دیدم و خیلی دوسش داشتم.
اشتراکاتمون انگاری بیشتر از این حرفاست...
خیلی ممنونم که پیش من اومدی عزیزم. از آشنایی باهات خیلی هم خوشحالم.

منم همینطور ساره جان.... می بوسمت...

سیندخت پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 08:12 http://sindokhtane.blogfa.com

واقعا که کار با دستگاه خیلی بهتره! تازشم باعث فرم گرفتن بدن و خوشگل شدن شما می شود!!!!!!!

دقیقن!! همینه!!!

گل یاس(یاسی) پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 12:21 http://www.bahare2.persianblog.ir

سلام ممو جون
به به چه لازانیای خوشمزه ای

چه خانم کدبانویی
چه لباس قشنگی
چه مموی دوست داشتنی

چه دوس خوب جدید و با محبتی :)))

وحید جمعه 19 تیر 1388 ساعت 16:49 http://www.kaviregham.blogfa.com/

سلام
من فقط اومدم برنج ها بیست تا بشن
همین

باریکلا!

گوش مروارید شنبه 20 تیر 1388 ساعت 09:53

سلام ممویی صبح بخیر عسیسم

صُب بخیر خانومی!! منظورت اینه که آپ کنم دیگه؟؟

گوش مروارید شنبه 20 تیر 1388 ساعت 10:51

آره دیگه داداش خوب می گیری یا تاقبل از ۱۲آپ می کنی یا با مامور میام

واستا پایین کارت دارم...:)))

حاج خانوم شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:13 http://narimaz.blogspot.com

والا خاهر با این که امروز تصمیم جدی به رفتن به سینما داریم اما با این پستت باس بگم که صد در صد میریم که بمونیم تو همون خلسه هه و تعلیقه!
خاهر خدا وکیلی دستت درست عجب لازانیایی شده هااااا! اما با اینکه به ابو خان ندادی کلی خندیدم! منم از این کارا زیاد میکنم کلی کیف میده ها
راستی عجب لباس نازیه دوسش داشتم! راستی کوتاهِ یا بلند؟ به نظرم میدی میاد درسته؟ سفیده؟ آخه تو نور انگاری نقره یی یا صدفی به نظر میاد یه چیز دیگه!؟ الماس شرق کجا بید؟؟؟؟
لاغری گفتی و کردی کباببببببببم! آره بابا دستگاه که خدائه من هروخ کار کردم کلی سایزم میزون شده اما کو دلِ خوش که پاشم برم کلاس

ای خواهرررررررررر! کی حال داره!! اینو بگو!!
عزیزم رنگ لباس صدفیه راه راهه! بلنده تا پایین پا! وا؟مگه پست مشهدو نخوندی؟؟ تو مشهده دیگه الماس شرق!

حاج خانوم شنبه 20 تیر 1388 ساعت 13:36

اااااااااااااااااااااااااااااااه راس میگی؟ راه راهه؟؟؟ خب بابا معلوم نبید خاهر!
راستی تو مشهده؟ اه! خاکِ عالم! یادم نبود خب!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.