عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

نسل سوخته

اینجانب مموی سوخته،نوه و نتیجه و اصن خود نسل سوخته هستم! 

آخه یکی نیس به این خونواده من بگه:بابا پول خودمه!‌به خدا خودم با عرق جبین و هزار جور اعصاب خوردی و گیس گیس کشی در آوردمش! شماها چرا واسه ش تصمیم می گیرین؟  

لنگ به زمین می کوبم و می گم:لپ تاب می خوام!‌(از پول خودم هااااااااا! یه وخ فک نکنین خدایی نکرده کس دیگه ای می خواد برام دس تو جیب مبارکش کنه!!) 

دونه با عینکی که رو نوک بینیش گذاشته:پول مگه علف خرسه؟می خوای فقط واسه نت بازی و وبلاگ و این آت و آشغالا لپ تاپ بخری؟ 

سید جولوی تلویزیون ولو شده: باز تو وبلاگ نوشتی؟می آن می گیرنت بچه!‌به این سایتا وصل نشو! ردتو می گیرن هاااااااا! 

ابو با لبخند یه وری رو مبل:ممو جان!باز تو یه چیزی دس من و اون دیدی دلت خواس؟این لپ تاپ وسیله کاره نه وبلاگ نویسی! 

اون موقه که دختر خونه بودم و هنوز شوهری به کار نبود،صاحاب پولم نبودم ! ماه به ماه دونه کارت عابرمو می گرف و منم رمزمو براش رو یه تیکه کاغذ می نوشتم و اون می رف ته و توی حسابمو در می آورد و یه ۱۰۰ تومنی می نداخ جولومو و می گف:همین واسه ۱ ماه بسه!‌باید پس انداز کنی بچه جان! 

اونوخ من در حسرت خریدن یه لباس ۱۵۰ تومنی جینگیلی و آستین پُفی می موندم!  

شده بودم الیورتوییست:

هر وختم ناپرهیزی می کردمو یه جف کفش و جوراب بالای ۵۰ تومن می خریدم،چشای دونه و سید قُلُپی می زد بیرون:چی؟هی برو پولاتو به باد هوا بده و بیا!‌خوب؟ 

الانه هم که واسه کلاس بدنسازی و رقص رفتم ۳ تاپ و ۲ دس لباس خریدم،همه شون با چشاشون می گن: چه خبره!!مگه می خوای خودتو به ملت نشون بدی؟ 

می گم: چی می گین شماها؟پس با پیرژامه و رخت چرک و دمپایی پاره راه بیفتم و برم باشگاه؟ همه شیک و آخرین مُدلن خوب!! 

بعضی وختا ازینکه بابت پول خرج کردنم باید جواب پس بدم خیلی کلافه می شم می زنم به سیم آخر!یعنی اینکه اونقده جیغ می زنم تا همه برن جا!! 

تو پست بعدی یه سری توصیه موصیه براتون می زارم که به درد بخوره! 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
حاج خانوم شنبه 13 تیر 1388 ساعت 11:53 http://narimaz.blogspot.com

دوروغ میگییییییییییییییییییییی؟ اااااااااااااااااااه فک کن عین مامان خانومِ بنده! وای یعنی دونه ی شما مثه مامی بنده گیرپاچِ شدیدن!
وای تو فک کن مامانِ منم اون موقه ها که هنوز حاجی رو نمیشناختم هر ماه حوقوقمو میگرفتو بقولِ خودش پس انداز میکرد برامو! حالا مال تو خوبه همون اولِ ماه یه 100 تومن مینداخ جولوت! مامان خانومِ بنده که قربونش برم هفتگانه بهم 20 تومن میداد! فک کننننننننننننننننن! خلاصه اعصاب پسابمونو میریخ بهم! البته بماند که از همون پس اندازهای مامان خانوم بنده تونستم بلخره یه ماشین بگیرم اما چه فایده که خونمو تو شیشه میکرد تا دوتا دونه لباس برا خودم بخرم اما خب بعد از اینکه با حاجی آشنا شدم، شغلِ شریفِ مامان خانومِ بنده افتاد گردنِ حاجی! حالا فک کن هر ماه باید حساب کتاب پس بدم! اما خب حاجی یکمی مهربونتر از مامانمه ها! اما خب هنوزم که هنوزه همون شرایط برقراره

راس می گی؟؟؟فک کردم من فقط اینطوریم!!

آلما شنبه 13 تیر 1388 ساعت 12:55 http://www.almaa.blogsky.com/

دل منم شدیدا خرید می خواد و حیف که پولی نمونده برام.

می می شنبه 13 تیر 1388 ساعت 13:01

قربونت بشم که نسل سوخته ای!!
آخه چه معنی داره که بقیه حساب پول آدم رو داشته باشن. باید یه خورده سیاست به خرج بدی مهو جون. مثلن دو تا حساب باز کنی. مثلن قاطع وایسی جلوی بقیه که نخوان خرج و دخلت رو بشمارن.

می شمرن می می !! چه بخوام چه نخوام! هر چیز جدیدی می خرم باید تا ۱ هفته جواب پس بدم!!

بهاره.ع شنبه 13 تیر 1388 ساعت 13:36

خدا خفه ات نکنه ممو مردم از خنده از دستت
بالام جان آخه من چند بار باید بهت بگم این مامان خانوما همشوم مثل هممن؟ هاین؟ مامان منم همینجوهره تازه محمد هم حالا با مامان جان دست یه یکی میکنه و اونم اذیتم میکنه ولی من تا جاییکه زورم برسه و تیغم ببره کار خودم و میکنم
میگم ممویی نکنه ما خودمونم مامان شدیم با بچه هامون همینجور کنیم؟ هاین؟
از خودت مواظبت باش دوست جون:-*

نمی شه آخه دوستم!! بعد ازینکه خرج می کنی تازه عذاب وجدان می گیری که چرا به حرفشون گوش نکردی!!!
نه! فچ نمی گنم!‌من که اینقده به بچه م زور نمی گم!!

فهیمه شنبه 13 تیر 1388 ساعت 14:36

این همسری من بدتر از خودم ولخرجه... باید همش بگم نخر... گرون می ده... چونه بزن...
مامانم می گه دو تا ولخرج گیر هم افتادن خدا به خیر کنه..
از من می شنوی حتما لپ تاپ بخر... خیلی بهتر از این کامپیوترهای گنده است... من که راحت شدم.. به قول خانواده ات همش می رم تو وبلاگا باهاش...

گوش مروارید شنبه 13 تیر 1388 ساعت 15:26

واااااااااااااااااای ممویی عین من عیدرفتم کیش800تومن خرج کردم خوب عیدی وحقوق و........ بالاخره جون دادم بالای پولم که حالشو ببرم دیگه باورکن تا همین دیشب داشتم جواب پس میدادم من فکردم فقط خودم این مشکلو دارم
البته باید بهشون حق بدی همه اینا از دوس داشتنه زیاده فرزندانه

[ بدون نام ] شنبه 13 تیر 1388 ساعت 15:58

وای خدا از دست تووووووووو
ولی خدایی من واسه خرج کردن باید به خودم جواب پس بدمخسیسم آیا؟؟؟

گلدونه شنبه 13 تیر 1388 ساعت 16:13 http://gharibe0001.blogfa.com

عزیزم خوش به حالت که پولتو میگیرن واست جمع میکنن! واسه منو میگیرن و خرج می کنن
...

سبز می مانیم..سبزی به سرخی ِ خون ِ عزیزانمون...

اینجوریشو دگه ندیده بودیم!! راس می گی گلی؟؟

هنگامه شنبه 13 تیر 1388 ساعت 16:19

فدای اون مظلومیت ممو جان . اینجوری که خیلی سخته . سعی کن کم کم تغییر رویه بدی . مخصوصا وقتی که رفتی خانه خودت .

سعی می کنم هنگامه جونم!!

هلن شنبه 13 تیر 1388 ساعت 23:38

وااااااااای عزیزم چه عجب که این بلاگت درست شد من خیلی اومدم ولی نمیشد نظر بزارم نمیدونم چراااااااا

ببخشید که دنبال بلاگم گشتی مگه آدرس نداشتی

عزیزم منم لینکت کردم خانومییییی

درضمن خیلی خوبه ها بتونی پس انداز کنی اما خوب این خاصیت خانومهاست که هی چشمشون دنباله خریده

آره! من به شخصه مُرده خریدم!

inموریx یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 00:20 http://inmorix.persianblog.ir

خوب جاش بعدا پولدار میشی میای اینجا به ما فخر میفروشی

اینم حرفیه!

پیتی یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 09:30

حالا اینو گوش کن! یه بار با یه پول مفت که یهویی به دستم رسیده بود رفتم یه عینک آفتابی خریدم 180 تومن ناقابل مامان سادم می گه اوووووووووو اینو چند خریدی حتما رفتی 50 تومن پول بابتش دادی.. منم گفتم نه بابا 18 تومن... می گه خدا مرگم بده 18 تومن دادی پول عینک آفتابی این درد مشترکه عزیزم.. زیاد احساس تنهایی نکن

وا؟؟
فک کردم فقط منم!!

نانازی یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 10:20 http://nabat.blogfa.com

وای منم نسل سوخته ام یعنی؟!!!

اگه مشخصات مذکور در این پست رو داری اُلیور توییستی !!

هلیا یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 11:23

اخه چرا میگی دختر خوب هرچی میخوای برو بگیر بذارشون تو کار انجام شده به همین راحتی منتظر توصیه ها هستم عروس خانوم

ساده م دیگه!! روی لُرا من سفید کردم هلی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.