عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

مشهدی ممو

واسه اینکه هم حال و هوای خودم عوض شه و هم حال و هوای شما و این عطر برنج طفلونکی،از سفر ۱ هفته پیشمون به مشهد براتون عکس می زارم:  

گنبد زرد ضامن آهو،اینقده توش زار زدم و بغضمو قورت دام و برای ایرانمون دعا کردم که گلو درد گرفتم! 

  

اینجا مسجد هارونیه س که بنا و سازنده ش اسمش هارون بوده:

 

 اینجا هم بازار چینی هاس تو الماس شرق،بازارش خیلی لوکس و شیک بود.اما جنساش تعریفی نداش!

 

 آرامگاه فردوسی و ممو که اون بالا وایستاده و با هزار جور بدبختی و قرو قمیش ابو خان ازش عکس گرفته.

 

 این هم طلوع خورشید در راه رسیدن به مشهد ساعت ۵ صبح:

 

          

 

 سومین چرخ و فلک بزرگ خاورمیانه در مشهد!بیشتر از ۲ دور هم مارو نچرخوند!!ازون بالا که نگاه می کردی زمینو همه چی قد مورچه بودو خوف برت می داش!!

   

آب نمای زیبای مجتمع تجاری الماس شرق! مث دوبی ساخته بودنش!

   

کوه سنگی معروف در مشهد: 

 

یک زوج جوان شوخوشنگ در حال قدم زدن در بلوار آرام کوه سنگی!(من و ابو)

 

مکان یک قرار وبلاگی با یک دوست عزیز وبلاگی در کوه سنگی: 

  

هدیه قشنگ یک دوست وبلاگی:  

  

اتاق ما در هتل:


 حذف شد


طرقبه معروف و زیبای مشهد که بستنیاش محشر بید! 

  

 پینوشت:یه لباس خوشمل هم از الماس شرق خریدم که بعدن عکسشو می زارم!!

نظرات 21 + ارسال نظر
هلیا شنبه 6 تیر 1388 ساعت 11:15

ممنون بهم گفتی منم دلم مشهد می خواد من خیلی وقت پیش رفتم ولی با عکسهایی که گذاشتی معلومه خیلی عوض شده ها
چطور جرات کردی چرخ و فلک رو سوار شی خیلی ترسناکه

نه بابا!! کابینش مث قفس بود!!‌با این همه ملت داشتن از توش خودشونو پرت می کردن بیرون!!

امیدوار شنبه 6 تیر 1388 ساعت 11:55

سلام زیارت قبول امیدوارم بتونی زیارتتو حفظ کنیکاش یه عکس هم ازحرم یا گنبد اقا گذاشته بودی به نظرم تو عکسات جاش خالیه

بله می زارمش!!‌ شما چرا همه ش می خوای ایراد بگیری و نصیحت کنی؟؟ من نمی فهمم!!!

مریسام شنبه 6 تیر 1388 ساعت 12:07

زیارت قبول

قربونت!!

فهیمه شنبه 6 تیر 1388 ساعت 12:09

به به عکس های خوشگل
می گم شما ها چرا اینقدر دور از هم راه می رید...
اون عکسی که از اتاق انداختی خیلی بامزه بود..
همسرت در حال صحبت و تو در حال شیطنت...
راستی چه هتلی رفتید؟؟؟

هتل لاله... آره!! خودمان هم خوشمان آمد!

می می شنبه 6 تیر 1388 ساعت 12:23

چقدر هوس مشهد کردم ممویی. سریع زنگ زدم به همسری هم گفتم. میگه واسه آخر هفته بریم. شاید رفتم. خیلی دلم خواست. عکسات هم قشنگ بودن. مرسی زیاد

بوسسسسسسسس!

حاج خانومچه شنبه 6 تیر 1388 ساعت 14:59

سلام مموشی عزیزمممممم
چقد کار خوبی کردی که چارتا دونه عکس گذاشتی به مولا دلمون دیگه داش میترکید تو این روزا
آخی زیارتت قبول! ما که تا حالا نرفتیم زیارت امام رضا اما ایشالله یه روزی مام پامون میرسه بهش
راستی عزیزم چقد خوشگل عکسای خوشملی گرفتی خانومی
دوس داشتمش زیاد
(میدونی که من عاشق عکسم آخه خاهر)
اما خداییش هوس کردم یه سر برم مشهدآآآآآآآآآ

آخی !! ایشالا اما رضا بطلبتت!!
آثار تاریخیش محشرههههههههههههه! :)))

آلما شنبه 6 تیر 1388 ساعت 15:49 http://www.almaa.blogsky.com/

به به .
همیشه به شادی خانمی.
اون عکسی که یه کم از صورتت معلومه و دوربین دستته فوق العادس.

قربونت بشم من!!

مهر بانو شنبه 6 تیر 1388 ساعت 15:53

وااااای خانومی زیارت قبول... ماچ بوسههه
همیشه به مسافرت ایشالا
با انکه من هنوز چند ماه نگذشته اومدم اما با این عکسا دلم خواست اونجا رو باززززززززززززززززززززز
حفه الماس شرق به اون خوشگلی که یه جنس به درد بخور نداره توش

سارا شنبه 6 تیر 1388 ساعت 17:11 http://www.saramohammad.blogfa.com

سلام
چه عکسای نازی
زیازتت قبول
از چه سایتی واسه دانلود عکس استفاده میکنی میشه بهم بگی نتونستم وارد سایت بشم باید عضو باشی انگار

آره عزیزم!! باید عضو باشی.کاری نداره زودی عضو شو! یه یوزر و پسوورد می خواد!

شهرزاد شنبه 6 تیر 1388 ساعت 17:57 http://happylove.persianblog.ir

سلام خانومی من از دوستای مهربانو میباشم

زیارت قبول حوشگل خانومی شما تازه ازدواج کردین؟

بله عزیزم!قربونت برم...

آنامونیکا شنبه 6 تیر 1388 ساعت 18:18 http://anamonika.persianblog.ir

سلام گلی
رسیدن بخیر
وای این عکسا چقد حالمو عوض کرد
چه عشقی کردی تو اون چرخ و فلکه...نه؟
اون عکسه که از اتاقتون گرفتی خیلی باحاله
الهی که همیشه دلت شاد باشه
اینجا چرا اسمایلیه بوسو نداره:*

اونی که قلب بالا سرشه بوسه دیگه خانومی!!

آنامونیکا شنبه 6 تیر 1388 ساعت 18:39 http://www.anamonika.persianblog.ir

میگم نظرات اینجا تاییدیه؟نظر من ثبت شده یعنی؟
اخه پیغامی چیزی نیومد که...
خوش بحال ابو که همچین عروسک شیطونی دارهامیدورام دیگه از این کابوسا نبینیم

قربونت برم من!

گلابتون شنبه 6 تیر 1388 ساعت 19:12 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

واااااااااااااییییییییییی خوش به حالت دونه جون ...... کاشکه ماهم زود بریم ... دلم لک زده .....
چه عکسای خوبی هم انداختین .
طرقبه رفتیت شیشلیک نخوردین ؟!!!!! برگردین پس !!!! همه کیفش همینه !

این دفه می خوریم!! بستنیاش بهتر بید!!

هنگامه شنبه 6 تیر 1388 ساعت 23:46

عزیزم زیارتت قبول باشه . همیشه به خوشی و گردش . اون عکس توی هتل خیلی نازه !!

ممنونم خانومی!

کلوچه خانوم یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 00:47 http://www.kolochekhanom.blogfa.com

من این همه مشهد رفتن نه چرخ و فلکش رو سوار شدم نه طرقبه رفتم نه هارونیه رفتم
اخه این چه وضعشه؟! باز خوبه کوه سنگی رو رفتم. الماس شرقم یه بار رفتیم اونم فک کنم روز بعد افتتاحیه بود هیچ کدوم از مغازه هاش باز نبود

خوشحال شدم اومدی عزیزم
منم لینکت میکنم (اینجا چرا ایکون بوس نداره؟!)

خوب این دفه برو!!غصه نداره که کلوچه خوشمزه!‌آره بلینک مارا!

پیتی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 09:17

می بینم که مشدی ممو حسابی بهش خوش گذشته! خوشحالم.. خودتون دوتایی رفته بیدید؟ آخه واس من سوال پیش اومد که اون عکسو کی ازتون گرفته از پشت سر؟ نگفتید دوربینتونو بدزدن؟

عزیزم!!‌با خونواده رفته بودیم!

گوش مروارید یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:16

سلام ممویی نازم چرا به من خبر ندادی عسک گذاشتی؟؟؟؟
زیارتت قبول باشه عکسا خیلی قشنگن مخصوصا اون که دست ابو رو گرفتی خیلی خوشمله
عسک لباست رو هم زود بذار منتظریم

قربونت برم من! شرمنده! چشم!

بلوط یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:43

واااااااااااااااای چقدر هیجان زده شدم!
بابا ایول ممویی خانوم!
خود من هم اگه می خواستم نمی تونستم از شهرمون تعریف کنم!
واییییییییییی اون عکس از نیمکت...یادش به خیر...چقدر خاطره قشنگی شد اون روز
آخی...گوشواره های ناقابل!
عکس خودتون توی هتل هم خیلی بانک بود
ایشالا از این به بعد امام رضا (ع) زود به زود بطلبنتون

قربون تو دوس جون گُلم!‌اتفاقن خیلی هم قابل دار بود و من شرمنده شدم که دس خالی اومدم!!آره خیلی خاطره شد!! اون روز تا آخرش شارژ بودم به خدا!!:))) ***
ایشالاااااااااااااا!

پیتی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 14:35

من دوباره اومدم... خوب خدا رو شکر که با خونواده رفته بودید خیال من راحت شد بس که فضولم..
راستی ممویی من آدرس هلیا رو گم کردم.. خیلی وقته دارم دنبالش می گردم...دیدم برات کامنت گذاشته.. می شه لطفا بهش بگی یه سر بیاد وبلاگ من.. مرسی عزیزم..

بهاره.ع سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 14:16

زیارت قبول مشهدی جونم

قربونت برم دوس جونم! :)))

ونوسی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 15:53

این خانوم خوشکله تویییییییییییییی؟

موچ.........

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.