عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

دلم سوخت...

دونه داش پریشبا پشت تلفن به دوسش که یه دختر هم سن و سال من داره 

(همونی که این پستو در موردش نوشتم) می گف:بگو "هیوا" وختی تو شرکته موبایلشو خاموش کنه  که اون یارو هی بهش نزنگه! اینجوری موقیتای دیگه شم از دس نمی ده. راسش ماجرای این هیوا و دوسش همه جا پیچیده!هیوا دوسشو(که پسره) به همه فک و فامیلا از جمله دونه بزرگ(مامان بزرگ) فضولش  نشون داده اما  طرف 5 سال از ش کوچیکتره و پدرو مادر پسره مخالف شدیدن چون نه سربازی رفته نه کار داره(اما خیلی پول داره).اما دختر و پسر اصرار دارن.

مامانش می گه: این شوهر بشو نیس واسه ش! باید جدا شن.2 ماه گریه می کنه تموم میشه!

اما من براش ناراحنم! آخه مگه می شه آدم 4 سال با کسی باشه باهاش نفس بکشه و دوسش داشته باشه،یه دفه بگه: تورو به خیر و مارو به سلامت؟؟  

من که سال اول با ابویی آشنا شده بودم، با اینکه رابطه مون خیلی نزدیک و عشقولانه نبود، فکر جدا شدن ازش ،دیوونه م می کرد! یه دفه که دعوامون شده بود و ملوم نبود می خواد چی بشه، انگاری گرد مرگ خورده بودم!! نمی تونسم حتی به رفتن فک کنم!

 من نمی دونم چرا این مادر پدرا فک می کنن جدایی  مث آب خوردنه؟ خودشون حاضرن 3 سوته از شوهراشون طلاق بگیرن که اینقده سفت و محکم می گن: ولش کن! عادی می شه! فراموشش می کنی و غیره و ذلک؟ الانم  که دارم این پستو می نویسم اشک تو چشام جم شده. این طفلی رو هیش کی درک نمی کنه.من می دونم الان چه حالیه. می گین: نباید از اول دوس می شد؟ ... آخه دله... وختی بره که دیگه نمی شه کندش!!! می شه؟؟!! 

باورم نمی شد با دیدن این انیمیشن(عروس مُرده) گریه م بگیره! اما وختی عروس مُرده به جرم اینکه قلب نداره عشقشو به کس دیگه ای بخشید،اشکای گرمم رو صورتم راه باز کرد.  


عکس حذف شد!!


نظرات 27 + ارسال نظر
می می دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 14:06 http://mimijoon123.blogfa.com

دونه خانوم چقدر امروز همه احساسی شدن. هر وبلاگی که رفتم کلی بغض کردم. ایشالا کارشون به خیر بشه. غصه نخور واسشون دعا کن

حاج خانومچه دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 14:48

سلاممممم به به ممو خانومیه تمبلو! چه عجب بابا دیگه کم کم داشتیم اینجا رو درشو تخته میکردیم بابا
خب راستش اینی که نوشتی رو نمیدونم چطوری بگم اما این مامان بابا ها از خودشون حرف میزنن من جای هیوا باشم میگم یه کلوم! همینو میخام اصلن به من چه از بقیه راستش این عروسه مردگان که خدا بود! منم کلی خوشم اومد ازش ممو جونم اما بخدا گریه نگرفتا راستی راستی بچه دلش خیلی لطیفه ها

پیتی دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 14:58


آخی نازیییی....

هلیا دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 15:01

قربونت برم اخه پستات تاییدی نیست کجابزارم من؟

گوش مروارید دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 23:15 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/

قربون تو برم من که اینقده دلت چوچوله دخمل
وای دلم واسه دخیه سوخت بین خودمون بمونه
یه جورایی درکش می کنم شدید دقیقا مامی منم به همین راحتی می گه باید فراموشش کنی

نمی شه!‌سخته! ! هیش کی خودشو جای تو نمی زارههههههههههه!

نفس سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 06:38 http://roza153.persianblog.ir

مگه میشه به این راحتی خاطرات چند ساله رو فراموش کرد

نه نفسم!! نه! هیش وخ!!

عسل اشیانه عشق سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 11:17

اول بگم چرا این وبلاگت بعضی وقتها برام باز نمیشه اخه؟
دیگه اینکه الهی قربون اون دل رئوفت برم من.خب میدونی مامان باباها واقعیت زندگی رو دیدن که این حرفا رو میزنن دیگه. میدونی ادم حقیقتا نمیتونه حداقل تو جامعه ما به حرف دلش گوش بده و به حرف دلش عمل کنه و زندگی تشکیل بده.شاید اگه تو یه کشور ازاد بود هیچ کدوم از این مشکلات رو نمیداشت. به نظرم اینا باید همچنین با هم دوست بمونن و الان هم کسی مجبورشون نکنه به قطع رابطه و یا دخترو مجبور به ازدواج با کس دیگه ای نکنن که بذتره. باید بهشون زمان بدن. تو این زمان اگه شرایطشون درست شد که به سلامتی ازدواج میکنن.تو این مدت قطعا به پدر و مادرها هم ثابت میشه که اینا همدیگه رو میخوان و به درد هم میخورن. شایدم در طول این مدت نظر خودشون برگرده. اخه وقتی دارن حساسیت نشون میدن اینا هم بدتر فکر میکنن که دیگه حتما برای هم افریده شدن و میوفتن سر لج و ممکنه خیلی از ایرادای همدیگه رو نبینن

ایوللللللللللللللللل! نظر!! نه نمی شه عسل جان! همه می خوان یا این وری بشن یا اونوری!! حتی خود پسر و دختر!!

آلما سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 11:18 http://www.almaa.blogsky.com/

منم خیلی عروس مرده رو دوست دارم.واقعا معرکس. می دونی چقدر روی اون کار شده و می دونی انیمیشن نیست یعنی شخصیتاش عروسکن و ازشون فیلم گرفتن. من که وقتی ریزه کاریاشونو دیدم از تعجب خشکم زد

جدی؟؟ عروسکن؟؟ چه باحال!

مریسام سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 11:18

امیدوارمهمه عشقها و دست داشتنها ختم به خیر بشه

ایشالا مری جان!

ورونیکا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 11:51

منم دیدمش این کارتونو...
نازی مموی با احساس و دل کوچولو

قلبونت برم!!! چه کنیم دیگه!‌دلمون قته دل گونجیشکه ورونیکا جونم!!

بلوط سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:04

این انیمیشن عروسی مردگان رو منم خیلی دوست دارم....منم آخرش خیلی دلم سوخت...
آخی...الهی که این دو جوون به هم برسن...

مینا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:19 http://www.rozhaye-tanhai.blogsky.com

بیچاره دوستت.درکش میکنم که چی میکشه.۴سال.راستی تو با ابو چه جوری اشنا شدی؟

گیتی سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:37 http://giiitiiii.blogfa.com/

طفلی

چی بگم والا!!!

زویا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:57 http://www.zoya1974.mihanblog.com

نمیدونم چی بگم ادم بعضی وقتها نمیدونه چیکار باید بکنه و چی به خیر و صلاحشه
به منزل ما سر بزن

گوش مروارید سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 13:10

راستی ممویی عسکارو دیدی؟

آره عزیزم!! خیلی توپ بوددددددددددد! دست درد نکنه!!

پارس۱۴۰۰ سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 23:26 http://pars1400.com

برای رسیدن به هدفهای خود چه راهی را انتخاب کرده اید؟
آیا میدانید کسانیکه در زندگی هدفی را دنبال نمی کنند هرگز نمیتوانند به هدف بزنند؟
آیا میدانید بزرگترین مشخصه انسانهای موفق د اشتن یک زندگی هدفمند با یک برنامه واضح و روشن است؟

هنگامه پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 00:06

مموی خوشگل مهربون سلام . خانمی مرسی که این مدت بهم سر می زدی . خانمی دلم برات یک ذره شده . میام و همه آرشیوت رو می خوانم .

مهدی شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 10:04 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

گوش مروارید شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 12:36 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/

من مرده این قلم تو هستم دختر
جان من نویسنده نیستی ممویی؟
اینو جدن می گم

چرا عزیزم هستم!! قربون لطفت برم! من زیاد می نویسم!
الان می آم بهت می گم!!

می می شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 12:48 http://mimijoon123.blogfa.com

دونه خانوم خدا پدر بزرگ و مادر بزرگت رو رحمت کنه. خیره ایشالا خبرای خوبی در پیش خواهد بود

قربونت برم من من اسمم دونه نیس می می جونم!! من مموئم!!
ایشالا! خدا از دهنت بشنوه!!

پیتی شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 14:47

قربونت برم تو در گونی برنجا رو ببندی بازم برات دونه برنج می ذاریم.. حالا یه جای دیگه چه فرقی می کنه... خواب خوبی دیدی ممویی.. مخصوصا خواب دو تا آدم خوب که حرفای خوبی هم بهت زده بودن..
خدا رحمتشون کنه که همیشه به فکر عزیزانشون و دلشون هستن که مبادا تو این دنیا آزرده بشه...

قربون دل مهلبونت برم من! آره منم همین فکرو کردم! مرسی! تو خیلی لطف داری.

فهیمه شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 15:51

خوب یعنی اینجا خصوصی نداره....

هنگامه شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 16:43

چرا زورکی ؟ خانمی چی شده ؟ خدا همشون رو بیامرزه .

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 16:57

سلام خانومییییی
فکر نمی کردم بخونی خوب
اینم پسورد حتما بیا پیشم خوب؟بازم بر می گردم فعلا اینو داشته باش:
رمز:safar1

آلما یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 07:40 http://www.almaa.blogsky.com/

خوب اینجا می نویسم. این یعنی اونا همیشه به یادتن. اینطوری آدم یه حس خوبی داره که فکر می کنه آدمایی یه جای دیگه هستن که نگران توان.

آره عزیزم!‌منم موافقم! این حس خوبم هنوز از بین نرفته!

نیلوفر یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 08:45 http://www.niloufar700.persianblog.ir

دوست خدا پدر بزرگ و مادر بزرگت رو بیامرزه.
در مورد دختر دوست مامانت هم به نظر من حق با پدر و مادره. خدایی با اون شرایطی که پسره داره به نظرتو برای دختره شوهر بشو هست؟؟
دل هم اشتباه میکنه عزیزم. نه که فکر کنی من عشق و اینا حالی بالیم نیستااااا نه ماشاله ید طولانی دارم در غم هجران و فراق و این گونه موارد. اما به نظر من هم این ازدواج سرانجامی نداره. این ازدواجا استثناْ خوب از آب در میان

خانوم خونه یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 09:21 http://www.tarhi-no.blogfa.com

آره واللا نمی دونم چرا خانواده ها اینجوری می کنن
بعضی وقتا اصلا نگاه به طرف هم نمی کننا فقط تا بچه اشون یکی رو بخواد فوری مخالفت می کنن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.