عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

رویای نیمه شب بهاری

خیس عرق از خواب می پرم...بالشم خیس خیسه... تشنمه...تیک تاک ساعت رو مغزم ضرب آهنگ غریبی داره.. ساعت ۴ صُب، روز ۲شنبه س...  

سعی می کنم یادم نیاد که چی خواب دیدم...نمی خوام یادم بیاد که لباس سفید بلند تنم بود و موهام بلند و سیاه بود تا پایین کمر.کنار روخونه آبی و آرومی نشسته بودم... نه نباید یادم بیاد... 

انگاری عاشق بودم..اما... 

یه جوون رعنا و کم سن کنارم بود...خودم..؟ ۲۰ سالم بیشتر نبود! اون ابو نبود خدا جونم! داشتم با موهام بازی می کردم.میون چمنایی که روش نشسته بودم پُر شقایقای قرمز بود ... قرمز قرمز .... رنگ خون... 

صورت اون جوونی که کنارم بود، ملوس و زیبا بود اما لباس سیاه تنش بود... من انگار چیزی گم کرده بودم... یادم نمی اومد که شوهر دارم... یادم نمی اومد که ابو نیس! 

چن لحظه بعد داشتم لا به لای جنگل سیاه و انبوه می دوئیدم... با اینکه ترسناک بود اما داشتم می خندیدم، بلند بلند... غش غش... 

 بعد جنگل شد تخت خودم...از خواب می پرم، خیس عرقم...  

تشنمه ، آب می خوام...

                                      

                                                               

نظرات 10 + ارسال نظر
mina سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 20:31 http://www.rozhaye_tanhai.blogsky.com

salam khobi?cherasar nemozani?montazertam

گوش مروارید سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 20:39 http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/

سلام ممو جون جونی
دخترتو چقدر قشنگ توصیف می کنی یه چیزیو
ولی چه خواب وحشتناکی دیدیا من از اینجا تحت تاثیر قرارگرفتم

قربونت برم!! آره نمی دونم! خیلی بد بود! کابوس بود!

inموریx سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 22:14 http://inmorix.persianblog.ir

امیدوارم تعبیرش خوب باشه...

امیدوارم!

مریسام چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 08:34

چه خوابی بوده

اوهومممممم!

امیدوار چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 09:03

سلام

فهیمه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 09:34

صدقه بده... انشاالله که چیزی نبوده...

دادم صدقه! همون روز...

هلیا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 09:38

عجب خوابی به دلت بد نیار تعبیرش حتما خوبه یه سر تو سایتها بگرد ببین تعبیرش چیه

آره! اما تعبیری واسش نیس! شاید زاییده تصورات خودم باشه!

پیتی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 12:22

آخی نازی عزیزم.. با اینکه خواب بدی نبوده اما یه خورده وهم انگیز بود.. احساستو درک کردم.. بووس... مراقب خودت باش...

مرسی عجیجم!!!

گیتی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 07:31 http://giiitiiii.blogfa.com/

خیره ایشالا
جیگرتو دخملی که ترسیدی

ایشالا گیتی جونم!

خانوم خونه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 16:39 http://www.tarhi-no.blogfa.com

ایشاللا که خیره بد به دلت راه نده عزیزم

صدقه دادم.... خانومی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.