عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

موفقیت

یه روز تو یه مجله خوندم که کسایی که آدمای متوسطی هستن ، اعتماد به نفسشون بالاس!یعنی آدمای خیلی موفق اعتماد به نفسشون از آدمای متوسط نیمه موفق پایینتره! 

نمی دونم این نوشته تا چه حد درسته؟ اما من خداییش از خودم بیش از حد توقع دارم.دوس دارم همیشه بهترین باشم و از نظر ذهنی خیلی با خودم کلنجار می رم بعضی وختا!! 

چرا فلانی تو جشن من اخم کرده بود؟من کاری کرده بودم که اون یارو پشتشو کرده بود؟ چرا خالهه نمی خندید؟هاین؟چرا فلانی دهن کجی می کرد تو ختم بابابزرگی؟من مقصر بودم؟چرا اون نرقصید تو جشن من؟من ناراحتش کرده بودم؟آرههههههههه!! شاید من اونروز درس و حسابی بهش سلام نکردم و تحویلش نگرفتم! نه ابو؟؟  

ابو همیشه ازینکه من اینقده با خودم یکه به دو می کنم کلافه می شه و می گه: هر کسی شخصیتش دس خودشه و اونی که این حرکاتو می کنه ،لزومن از تو ناراحت نیس! شاید از یه جای دیگه ناراحنه و یا اصن اینطوریه!تو چرا همیشه به خودت می گیری و می ندازی خودتو وسط؟اون طرف ضرر می کنه نه تو! چشش در آد اصن!

نمی دونم اما شاید حرفای ابویی درس باشه و من زیادی دوس دارم تو روابط اجتماعی موفق باشم!  

پی نوش بی ربط که حرصمو در آورده!!: یه شوهرخاله داریم که به جای جواب سلام پشتشو به آدم می کنه و دور خودش می چرخه که نبینتت! همیشه هم با سلام کردن مُجل داره!! بعضی وختا دلت می خواد این یقه پیرهنشو از پشت بکشی و بهش بگی: اوهوییییییییی! با تو بودماآآآآآآآ .(بی ادب شدم )ای خدا بگم...

اما بعضی وختا زیادی زوم می کنم و زیادی حساسم!! خدا خودش منو بیامرزه!

نظرات 5 + ارسال نظر
هلیا چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 09:42

ممو جونم اینقدر دیگران برات مهم نباشند.اهمیت نده بهشون خودت از همه مهمتری به خدا

آره راس می گی به خدا!

پیتی چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 10:07

منم همینجوریم دوست دارم همیشه اوضع رو کنترل کنم و با موفقیت از پس همه موقعیتها بر بیام... درکت می کنم.. در مورد پی نوشت هم درکت می کنم منم آدمای اینجوری دیدم.. این جور آدما اصولا خجالتی و بعضا جسارتا بی ادب هستن... البته نه همه..

خجالتی چیه پیتی!!! بی...شعورهههههههههههه! وختی هم بهش می گی ۲ قورت و نیمه ش هم باقیه!! از بس که پرروئه!!!

فهیمه چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 10:09

اینقدر حساس نباش... خودت از همه بیشتر ضربه می خوری... به مردم چی کار داری ... خودت و شوهرت رو بچسب...

نمی زارن که!! اگه بزارن و گند نزنن!

سیندریلا پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 10:12 http://sendrela209.blogfa.com

منم دقیقا همینجوریم

آخی!! نازی دوست جدیدم!!

خانوم خونه یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 11:34 http://www.tarhi-no.blogfa.com

بابا بی خیال من باشم دیگه بهش سلام نیم کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.