عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

یک روز ایده آل!

ممو دوس داره یه روز تو زندگیش  رو اینطوری بگذرونه:

اولندش که باید بهار باشه باشه اونم ماه اردیبهشت!

شب صب ایده آلش رمان " مهر من" به دس تو تخت خوابش برده باشه.

صبش  ساعت 9 با صدای دریا از خواب بیدار شه. بعدش یه دوش آب گرم بگیره و بره نون بپزه!

اونم تو یه تنور داغ داغ. ازون نون قلمبه ها که برشته می شه و پر دارچینه.

بعد بره از زیر مرغای تو ی مرغدونی  چن تا تخم مرغ  قهوه ای بکشه بیرون. گاو دوشیدنو دوس ندارم اصن، واسه همین شیر پاکتی  کفایت می کنه.

دلش می خواد یه صبونه حسابی با نون تازه و پنیر و کره و نیمرو و خامه و شیر بخوره!

بعد بره تو دریا آبتنی تا ظهر!

ظهر هم  ابو خان غذا پخته باشه: مرغ بریون با سیب زمینی استانبولی پخته و درسته زعفرونی!

تا می تونه بلنبونه  و بعدش  یه  فنجون کاپوچینو بزنه به بدن.

یه فیلم حسابی از نوع فیلم "دکتر ژیواگو" هم بعد کاپوچینو می چبسه!

غروب هم دوباره خواب با صدای دریا.

شب هم گشت و گذار تو بازاچه خرید رویان ، تا می تونه ازین کفشای فانتزی و  وسایل چوبی مث  تخته گوشت خوردکنی ، وردنه ، جا نُخودی، و جا ادویه ای بخره!

شام هم تو نارنجستان ، پیتزا و میگو بدون در نظر گرفتن چاق شدن و رژیم و هر کوفت و زهرمار دیگه!

شب هم خسه و کوفته بره تو تختخواب و 5 صفه "مهر من" بزنه به بدن و  خلاص!

فرداش از کار و شرکت م خبری نباشه و همینطوری گونی گونی سر ماه پول به حسابش بریزن!

پس و پیش نوشت: شماها دوس دارین روزتون چطوری بگذرونین؟ 

من دوس دارم یه همچین کلبه ای داشته باشم  و بتونم از چاه آب بکشم:

نظرات 15 + ارسال نظر
هلیا سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 09:00

من قانعم فقط دوست دارم سرکار نرم و ماه به ماه پول بیاد تو حسابم همون یه گونی بسه . این شوشو هم نباشه و تنها باشم همین

تهنایی نه دوستم!‌من با ابو دوس دارم باشم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 10:39

من دلم می خواد سر کار نرم... شاهینم بشینه ور دلم. بهمون هم ۵۰۰ میلیون تومن پول بدن بگن برین هرچی دلتون می خواد باهاش بخرید

بله! بله! نه من زیاد دوس ندارم ور دل شوشوم !
اسمتون رو نگفتین!

خانومی سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 11:15 http://khanoomi.blogsky.com

دوست دارم یک خونه مدرن کنار ساحل و رو به دریا
تختمون کنار پنچره باشه
هر ماه پول حسابی به حسابمون واریز بشه
با قوقول بریم جهانگردی
استرس و ناراحتی نباشه
.
.
.
منتظر اون روز می مونم

ایشالا عزیزم! ایشالا! هیچ چیز غیر ممکن نیس!

فهیمه سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 11:26

کی دوست نداره...
همه این زندگی رو دوست دارند...
منم دوست دارم با همسری باشم...

:))) سلیقه ها فرخ می کنه دوستم!

وروونیکا سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 12:14

آخ دمت گرم هلیا
تنها چیزی که می خواستم بگم همین بود
ای ول

ایولللللللللللللللل! :)))!

گیتی سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 12:51 http://giiitiiii.blogfa.com/

گیتی بودم دومیه

قربونت برم عزیزم!

inموریx سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 20:44

:))

هنگامه سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 22:13

خیلی قشنگه من می خوام یک خانه توی جنگل داشته باشم .

دوس داری از چاه هم آب بکشی؟؟؟ من که خیلی دوس می دارممممممممم! هنگامه جونم!

بلوط چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 10:31

منم زندگی توی یه دهکده ی سرسبز رو خییییییییییلی دوست دارم. البته به شرطی که همه لوازم راحتی هم توش مهیا باشه

مث آب لوله کشی دیگه!! منم همینطور ! باید کولر و آب گرم هم داشته باشه بلوط جان!

نیلوفر چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 12:43 http://www.niloufar700.persianblog.ir

اییییی ممو مدینه گفتی و کردی کبابم. اگه هر ماه گونی گونی پول بیاد توی حسابم انقد کارها هست که باید انجام بدم که وقت ندارم لم بدم روی تخت انقدر فکرم اشفته هست که حتی نمیتونم فکر کنم یه روز رویایی چطوریه

آزاد می شه دوستم!!! فکرتو می گم!:)))

کارمند کوچولو چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 13:33 http://edarehyema.blogsky.com

از این ایده آل تر هم مگه میشه

نه والا!

سولماز چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 15:12 http://www.soldash.blogfa.com

سلام
چقدر نوشته هات قشنگه
ولی بعضی از اتفاقاش (مثل جریانه اون کارته ) حرص آدم و در میاره
در کل خیلی جالب انگیز ناک بود واینکه تو چقدر صبوری گلم
به منم سر بزن خوشحال میشم

ممنون عزیزم! حتمن می آم!

مریم و محمد جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 10:56 http://www.royaie-shirin.blogfa.com

سلاااااااااااااام
چه وب جیگولی خوشملی داریییییییییییییییی
اپاتو خوندم خیلی ناناز مینویسیا
مخصوصا واسه لیلیاجازه لینکت کنم؟

ممنون عزیزم! حتمن! لینکم کن!

طنین شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 10:13 http://asalioman.blogsky.com

عجب روز باحالی می شه ها فک کننننننن.نون بپزییییییییی.تخم مرغو بگو

بعلهههههه! یه حالی می ده بری مرغو بزنی کنار از زیرش تخم مرغو بکشی بیرون!

وای دلم خواست!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.