عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

خرابکاری دونه!!

بعضی وختا اصن خانوده م رو درک نمی کنم!‌

نمی فهمم چرا دونه خانوم باید کارت  باشگاه منو که تا عید هم بیشتر اعتبار نداره و دیگه هم نمی تونم تمدیدش کنم ، بده به اون دختره؟ اونم دختری که 30 ساله تو خانواده ای بزرگ شده که 100 تا چاقو بسازن ، یکیش هم دسته نداره!

خیلی اعصابت خورد می شه و همچین آتیش می گیری و تا همه جات می سوزه  وختی پاشی با اینا بری استخر و ببینی دختره از کارتت استفاده کرده و 18 تا هم امضاء داده که تا آخر بهمن از باشگاه و استخر استفاده کنه(مجانی) و تو تا آخر بهمن باید بری سینک ظرفشویی دونه رو آب کنی و بری توش شنا!

تازه وختی فهمیدی این دختره جای تو امضا کرده و با خیال راحت از کارتت استفاده کرده ، و می خوای کارتتو پس بگیری و یه نگاه روش بندازی ، دختره براق می شه تو چشات و وسط آب با اون مایوی قرمزش می گه: حالا این استخر که تحفه نیس! ازین به بعد پول می دم! ممو جون به  سوسکه( دوس پسر دافش) می گم  روز ولنتاین برات کادو بخره که کارتتو بهم دادی!

تازه وختی از شنا تو قسمت عمیق برمی گردی و  نفس نفس زنون  بهش می رسی می گه: واااااااااااا !! تو مگه شنا هم بلدی؟؟ ازین دفه می خوای همه ش بیای استخر؟؟

آخرش هم که داری موهاتو خشک می کنی ، می گه: من از موهای فر بدم می آد ممو! موهای تو چقدر پر و فره!! بعدش هم می گه: کارتو رد کن بیاد بابا!!

اونوخته که دلت می خواد هرچی تو دلت هس رو بریزی رو داریه و هوار بزنی و یه کف گرگی بزنی تو صورتش!

دونه هم زیر بار نمی ره که نمیره!! می گه : تو که استفاده نمی کردی!‌منم دادمش به اون!

رو چه حسابی نمی دونم؟؟ منم بلدم از کارتم استفاده کنم ! منتهی تا الان نمی دونستم همچین کارتی وجود خارجی داره!

بابا آخه این حق منه که  قبل اینکه کارتمو حواله بدن به این و اون ، لااقل خبرم کنن ! چه می دونم شده یه اس .ام.اس بهم بدن که ممو ی فلک زده ء بی زبون! ما داریم کارتتو دو دستی تقدیم می کنیم به این دختره چش سفید طلبکار!‌ برگردوندن این کارت هم با خداس!!

نظرات 10 + ارسال نظر
طنین شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 13:47 http://asalioman.blogsky.com

عجب پرورییه این دختره!!!! بزن لهش کن

نمی شه دیگه!‌ دونه س دیگه!!

هلیا شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 14:20

چه دختره پررویی جای تشکرش بوده.دیگه بهش هیچی ندین

دونه از من می گیره می ده به بقیه!

هنگامه شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 15:47

عجب آدم عجیبیه ! اشکال نداره ممو جان وقتی رفتی خونه خودت دیگه از این جریانات خبرب نیست . اختیار تمام اموالت با خودته !

امیدوارم!

آرمینا یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 08:21

عجب !!!! من گاهی فکر می کنم این درجه پررویی هم نوبره

آدم دلش می خواد بزنه شل و پلشون کنه!!

گیتی یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 08:39 http://giiitiiii.blogfa.com/

به حق چیزای ندیده. جل الخالق...

والا به خدا!!

کارمند کوچولو یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 09:03 http://edarehyema.blogsky.com

سلام ممو جون... خیلی بامزه تعریف می کنی.. ولی بعضی از آدما چه پر توقعن.. کارتت رو ازت گرفته تازه ایرادم میگیره.. واه واه
راستی اون رمان دوستت دارم رو خریدم و دو روزه خوندم خیلی قشنگ بود. از این کتابای خوب همیشه معرفی کن.. مرسی

چه خوب عزیزم!! دیدی چقدر خوشمل و ناز بود داستانش!!

وروونیکا یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 22:14

عجبا...

چی بگم والا!!

نیلوفر دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 11:05 http://www.niloufar700.persianblog.ir

وااااااااا این موجود عجیب رو از کدوم جهنم دره ای پیدا کرده مامنت
چه پرروووووو
میزدی تو دهنش به خدا راست میگم. حداقل یکی میزدی توی دهنش که فکر نکنه زرنگ خانه

اگه بزنم خون راه می افته نیلویی!!

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 22:18 http://yekocholoo.blogsky.com

وااااااااااااا

یک واژه ی هست به نام لگد..
یه دون بهش بزن..یا نشد به قول نیلوفر خانوم بزن تو دهنش..آخه ممو یه کاری میکردیییییییییییییی

ممویی بعضی وختا اصن اختیاری از خودش نداره!!! همه تو کارش دخالت می کنن! :(((

بهاره سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 10:11 http://rouzmaregiha.blogsky.com

عجب بچه پر روییه ها! این چه کاری بوده دونه خانوم کرده آخه؟ خوب اول به تو یا خواهرات می گفت بعد کارت و شوهرش می داد
مممممممممممووووووووو کفرم و درآوردی هیچی به اون بچه پر رو نگفتی؟ نه حتی یه کلمه؟ اصلا آدرسش و بده خودم برم ادبش کنم! پرروی بی تربیت! خودت بشین یه فکری به حال الان من و این لجی که دراومده ازم بکن! برو حالش و بگیر اساسی.... بعد بیا اینجا تعریف کن تا دل من خنک بشه یه ذره
از خودت مواظبت باش دوستم:-*

چی بگم والا دوسم!!!
خسته شدم از دسشون! تازه دیشب خواهرش اومده بود از خواهر کوچیکه کارت بگیره بره استخررررر!
دونه زیر بار نمی ره!!
ولشون کن دوسم!! دس من بود شل و پلشون می کردم!! :(((

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.