عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

بازم نقد فیلم (این دفه به جون خودم نقد مثبته!!)

من عقش فیلمم! خداییش اگه ارزششو داشته باشه  ، برا فیلمایی که خوشم اومده یه پست می زارم!

فیلم دلشکسته  خیلی خوش ساخت و  روانکاوانه بود.  انگ همون شعر فانتزی بود که  چن وخ پیش گفته بودم.(وخ کردم اون شعرو در 2 قسمت براتون می زارم!!!!)

بازی شهاب و بی تا عالی بود. بی تا  چون تاتر کار می کنه ، خیلی قوی بازی کرد.  

                                                      

 

طفلونکی خسرو  خیلی مریض بود و اقعا" از جون مایه گذاشته بود! نا نداش حرف بزنه و دیالوگاشو به زور می گف.               

بازی: عالی

سناریو: تراشیده و  حساب شده! نه مث  این فیلم ک...ن...ع..ا..ن  ، سرو ته قاطی!

نورپردازی و صحنه آرایی: خوب

گریم : مال دختره زیاد خوب نبود انگاری  پشت سرش ، زیر مقنعه ش ُُُبالش گذاشته بود! اما بقیه موجه بودن!

موضوع: تقریبا" جدید بود !  مث موضوعهای  عشق و عاشقی های دیگه ، دستمالی شده و  کلیشه ای نبود.

خلاصه: داستان عشق یه ب..س..ی..ج..ی  به  یه دختر ل..ا..ت و لوت بود که به زور  کنار همدیگه قرار گرفته بودن. طرز تفکرشون مث زمین و آسمون بود( به قول خودشون تو فیلم). ما که خیلی به تیکه هایی که تو فیلم می پروندن خندیدیم. توصیه می کنم دوس جونا حتما" یه نموره یا یه تک پا به سینما ها سر بزنن.اینم بگم که گوهر خانوم با یه سکانس فیلمو ترکوند! (خیلی زیر پوستی بازی کرد!

آخرش زیاد جالب تموم نشد ! اما حس می کنم فیلم چن تا پیام خاص داش:

1.      عشق حد و مرز نمی شناسه و تو هر برهه ای و برای هر آدمی با هر طرز تفکری ممکنه اتفاق بیفته!

2.      آدما می تونن تو هر سنی که باشن  تغییر کنن.

3.      یه پیام خاص س.. دیگه هم داش : توجیه رفتار و  اعتقادات ب...س..ی...ج..ی...ا...ن! که به نظر من فقط  4 درصد از آدمای اینجوری  اعتقاداتشون  پاک و خالصه و  از اون برای پیشبرد اهدافشون استفاده نمی کنن! 

روی هم رفته فیلم بی پروا یی بود و خوب پرداخته شده بود.

پس نوشت: دمت گرم آق علی ر..و..ئ..ی..ن ..ت..ن(کارگردان محترم فیلم)!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 23 آذر 1387 ساعت 10:12 http://www.niloufar700.persianblog.ir

کدوم سینما داره ممو جونم؟؟؟

سینما اریکه و استقلال جیگمل!

نیلوفر شنبه 23 آذر 1387 ساعت 10:13 http://www.niloufar700.persianblog.ir

کدوم سینما این فیلم رو داره ممو جونم

هلیا شنبه 23 آذر 1387 ساعت 11:05

چه عجب از یه فیلم تعریف کردی باید خوب باشه که نقد مثبتشو گفتی خدا بخواد تو این تعطیلات میریم

حتمن برو هلی!

بهاره.ع شنبه 23 آذر 1387 ساعت 12:12

سلام ممویی
خوفی؟
مرسی که معرفی کردی این فیلم رو... اگه وقت کنم حتما میرم و میبنمش
از خودت مواظبت باش یه عالمه:-*

موچ! دوستم!

فهیمه شنبه 23 آذر 1387 ساعت 15:12

مرسی از نقدت...
اگه وقت داشتم حتما می رم..

خواهش می شه!

هنگامه شنبه 23 آذر 1387 ساعت 17:56

ممو جان مرسی که فیلمهای خوب را معرفی می کنی . همیشه نقدات خیلی جالبه !

خواهش می شه عزیز!

مهر بانو یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 17:53

منم خیلی دلم میخواد برم ببینم
هم اینو و هم خدا بیامرز محیا رو اما امان از این مراسم و کمبود وقت!!!!

ای امان!!!

مریم و محمد یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 19:31 http://www.royaie-shirin.blogfa.com

سلاااااااااااام دوست خوبم
وب خوشگلی دارینبا خاطرات دوست داشتنیبیا به ماهم سر بزن
اگه اجازه میدی لینکت کنم

حتمن! خواهش می کنم!

رونالی دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 01:45 http://www.ronali.blogfa.com

سلام
منم خیلی فیلم دیدنو دوست دارم...
چه نقد جالبی!

قابل شوما رو نداره آبجی!

شالیزه دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 07:16

خوبی ممویی جون؟؟
خدا رحمت کنه خسرو شکیبایی رو..
پس حالا که ازش تعریف کردی باید فیلم قشنگی باشه

آره خیلی خوب بود شالی جونم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.