عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

غرفه داری با اعمال شاقه!!!

پای چپمو  می ندازم  رو پای راستم و به انبوه جمعیت خیره می شم! زانوهام داره از درد می افته! کمرم داره دهن وا می کنه!  ملت  دارن از سر و کول ما غرفه دارا بالا می رن و  سوالای هچل هفت و  الکی می پرسن!  بعضی هاشون  چون چن تا دخمل خوشگل دیدن ، فقط می خوان  سرگرممون کنن و به قول معروف ل..ا..س بزنن!(ای سر تخته بشورنشون!!!)

یه دفه یه صدا از پشت سر  بهم می گه: خانوم ممو لبخند ... لبخند بزن به مشتریها!!  تو دلم می گم: ای مردشور تو و اون مشتری نماها و  این آدمای داغونو  ( بلانسبت شما دوس جونا)  ببرن !  نمی تونم لبخند بزنم!  داغون شدم! فکم پیاده شد!  کف آوردم! اصن مگه من تو قسمت فروشم؟؟؟ ای مردک زبون نفهم .... سگ..... سگ!  (ببخشید!! وختی یه نفر بره  رو اعصابت  هلکوپتری بزنه ، آدم بی...حیا می شه  و  فش می ده خوب!!!)

رومو بر می گردونم و  می ره بالای غرفه و  تو آبدارخونه یه ر...د...ب...و...ل که ابو برام صب خریده ، رو می زنم به بدن! گور بابای اون!!

این چن روزه  مغزم پیاده شد به خدا!  اینقده عصبی بودم که  اگه تو  طول روز 4 لیوان نسکافه و  2 تا ر..د...ب...و...ل نمی خوردم  ، نا نداشتم  چشامو باز کنم چه برسه به Present   کردن و بدو بدو کردن!‌

شب تو ماشین بعد  نیم ساعت تو سرما وایستادن ، ابو می گه: ممو! تو زن خوبی نیستی! چقدر کار کار؟؟ این چه وضعشه؟؟ وختی می آی خونه صورتت مث میتاس !‌وختی می ب...و..س..م...ت ، باید غسل میت هم بکنم!!

من با بغض می گم: مگه چن روزه؟؟ 4 روزه ! زودی تموم می شه!  از همه حرف می شنوم ، تو هم ...!

جیغم میره هوا!!!

پس و پیش نوشت: ای  خدا!‌ چرا همه فقط از من توقع دارن؟  چرا  بقیه تو غرفه پاشونو رو پاشون انداخته بودن و ریلسک  هرهر کرکر می کردن و من فقط با این زبون نفهما چونه می زدم؟ چرا  شوهرم  درکم نمی کنه؟ 

اینم چن تا عکس از ما: 

 حذف شد.

نظرات 16 + ارسال نظر

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

چی؟؟؟ ! نمی خوایم داداش ! نخواستیم!

هنگامه دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 15:16

ممو جان غصه نخور خانومی . خودت رو ناراحت نکن . سعی یه سری از حرفها رو اط یک گوشت بشنوی و از گوش دیگرت بندازیشون بیرون .

دیگه حرص نمی خورم! پوستم کلف شده عین کرگدن!

آنا مکزیکی دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 15:35

تو کدوماشون هستی
تروخدا زود باش بگو راستی کجا کار میکنی چه لباسهای خوجلی ای ول

نیلویی گفته اون پایین! نظرشو بخون!
محرمانه س آنی جون!

هلیا دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 15:37

سلام عزیزم من چندبار سرزدم نبودی .اخی خیلی خسته شدی منم یه وقتها فکر می کنم تو این مملکت هیچکس خانومهای شاغل رو نمی فهمه خوش به حال خونه دارها راحت با پول شوهراشون حال می کنن تازه شاکی هم هستن ولی خب چاره چیه غصه نخور عزیزم

واقعن راس گفتی هلی! ادم خورد و خاکشیر می شه!
خانومای خونه همیشه جوون می مونن و خوبم پول خرج می کنن و تازه می گن: واییییییییییییی مردیم از بس دور خودمون تو خونه چرخیدیم! انگشتامون درد وکنه !
اونا پیش شوهراشون عزیزترن!

نیلوفر دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 15:40 http://www.niloufar700.persianblog.ir

واییییییی خدا رو شکر ما کارمون نمایشگاهی نیست سختههههه
میگم به اون تیکه غسل میت ابو خیلی خندیدم. خدا نکشت ممویی .
توی اون عکس پائینیه از سمت راست تو بعد از اون که نصفه افتاده هستی آره؟؟

آره جیگمل! درس گفتی! بوسسسسسسس!

آنا مکزیکی دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 15:43

من فرستادم به خدا چرا جوابم رو نمیدی
راستی چرا شوشو ها اینجوری میکنن دوست ندارم اصلاْ‌کار کنیم یا غر یا اینکه این حرفها رو میزنن دل آدم رو میشکنن
اشکال نداره غصه نخور ولی جوابم رو ندادی

جواب دادم که! تو عکس اول نفر دوم از سمت راس!
مگه تو عکسای قبلی منو ندیدی بابا!!

سوگلی دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 15:57

اوهههههههههههههههه خانم های خوشگل ...
اگه زودتر می گفتی.. می اومدیم یه سر می دیدمت..
نمی دونستم تو نمایشگاه غرفه دارید؟...

نگفتی کدوم یکشون هستی؟..
بیا بگو.. زود..
اوکی؟..
ممو منتظرم...

شالیزه دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 16:16

ممووووووووویییییییی کدومش تویییییییییییی

ایده دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 16:38

به به چه خانومهای خوش تیفپی! بابا ایول.
اینقدم حرص نخور! بی خیال باش!

به به! ایدی جونی! ازین ورا خواهر!!! چطوریایی؟؟ قلبونت برم من! مرسی!

بهاره.ع دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 17:02

ســــلام ممو خانم خوجگل خوش تیپ خسته ی بداخلاق
چطوریایی دوستم؟
به اون ابوی بداخلاق بی ذوق بگو اولندش که دور از جون ممو جون... دومندش آخه مگه میت به این خوشگلی میشه؟ ایناها نگا کن... ممو جونم از همشون خوشگلتره
ولی خارج از شوخی خسته نباشی دوستم ... میدونم که روزهای خیلی سخت و طاقت فرسایی و پشت سر گذاشتی
مواظب خودت باش هوارتا:-*

آی قربون این دوس جون با معرفتم برم من!
ممو دیگه از پا افتاده بهار جونم !
ابو بعضی وختا یه کم بی ذوق می شه!
می بوسمت! اون جریان امروزو که برات تعریفیدم برق از کله م پرونده!!!

رونالی دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 19:56 http://www.ronali.blogfa.com

سلام
چه گروه باحالی!
حالا ردبول بال داد بهت یا نه؟

ای بابا! بال که نداد! اما حال داد!

ناناز سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 09:47

من مموخوجکله رو دیدددددم
قلبونت بلم من

ای عزیز دل!!!

مهر بانو سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 16:30

خسته نباشی خانومی اما واقعا سخته همش باید الکی بخندی و لبخند تحویل ملت بدی

آره دیگه!‌خودت نباشی اعصابت خورد می شه!

طنین چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 10:07 http://asalioman.blogsky.com

الهی بمیرم.خیلی سخته واقعا سخت ترشم اینه که هی بیان یه اُردی بدن و برن

گور بابای همه شون ! خدا نکنه طنینی!!!

وروونیکا چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 12:49

جمع کاریتون به نظر صمیمی میاد
شاید بشه خستگی شو اینطوری کمتر حس کرد
در ضمن...
این نیز بگذرد
غصه نخوریا....

کلن با کارم زیاد حال نمی کنم ورونیکا جونم!

ممو جون اکشال نداره..این مردا همه همین جورینهمیشه برام فقط یه پستت باز میشه؟!!!چرا؟

عزیزم قالب من چون از نایت اسکینه سنگینه! کامل لود نمی شه .با کامپیوترهای خونگی که ای .دی.اس.ال. ندارن نمی شه کامل لودش کرد! مرسی که می آیی عزیز دلم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.