عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

این سید خان ما!!!

این سید خان ما (پدر گرامی بنده) خوابشون خیلی سنگینه! مامان بزرگ خدا بیامرزم می گف: اینا تیر طایفه شون همه همینن! امروز لب وا می چینن ، سال بعد گریه شون می گیره.یهنی اینکه بین عکس العمل تا عملشون قرنها  فاصله می افته!

سید اگه یه چیزی تو خونه خراب بشه یا یه چیزی رو تو خونه خراب کنه ، عمرن تا 10 ماه درستش کنه یا طرفش بره!‌

مثلا" اگه دستشویی خراب بشه ، ما تا 2 ماه بعد باید از دستشویی عمومی مسجد سر خیابونمون استفاده کنیم.

اگه اجاق گازمون خراب بشه ، باید تا 1 سال مث کوهنوردا روی چراغ الکلی یا هیتر نفتی غذا بپزیم.

اگه شیر آبمون تو حموم خراب بشه باید تا 5 سال با کاسه آب بریزیم رو کلمه مون!

خلاصه ما بساطی داریم با این سید خان!

همین چن وخ پیشا ، جاروبرقیمون خراب شده بود ، موقه اومدن مهمونامون ، با جارو و خاکنداز به جون فرشای بیچاره افتادیم!آخه جارو نپتونمون رو انداختیم دور به سلامتی!

حالا چن وخته پشت بوم رو ایزو گام کردن و سید ما هم از خدا خواسته ، دیش ماهپاره رو آورده پایین و گذاشته  تو حلق ما . من می دونم عمرا" دیگه این ماهپاره نصب بشه!

آخرشم من این برنامه 40 ساله -20 ساله ها که پسر تنیسوره توشه و می خواد یکی رو انتخاب کنه رو نمی بینم که نمی بینم!

پس نوشت: دیدین اون زن 47 سالهه رو ؟؟ با چه اعتماد به نفسی اومده با یارو دوس بشه ! 2 تام بچه داره! یه بچه ش اندازه این پسره س! تازه پسره می گه: من ازش خیلی خوشم اومده ! سر زنده و شادابه.خدا شانس بده! به مامان بزرگش می گه شاداب ُ جذاب!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
عسل یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 10:24

واااااااااااااای بابای منم همینطور بود. خیلی بده اینجوری. همیشه سر این با مامانم دعوا داشتن ولی همسر جونم قربونش برم گفتن لازم نیست خودش اگه چیزی خراب بشه فوری درستش میکنه
راستی چرا ننوشتی همسری اومده و چی چی اورده؟ حالا شهر ما رو پسندیده یا نه؟

سلام عسلک! می نویسم و از سوغاتیاش عکس می زارم!‌دفه اولش نبود عسلک! آره این دفه هوا بهتر بود بیشتر تو این شاپینگ مالها گشته بود!‌

سوگلی یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 11:02

فکر کنم همه مردا همین طورند... یا شاید هم بیشترشون...
منم خیلی دوست دارم این برنامه رو ببینم.. برعکس همسری...اصلا خوشش نمی یاد...
ولی همیشه من پیروزم و کانالی رو که دوست دارم نگاه می کنم...

پ یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 11:55

ممو جون؟ شما وبلاگ دیگه ای هم داری؟؟؟

تو این وبلاگ عکس بچگی تو رو گذاشته می گه منم!!!!!!!!!!!!!!
یه سر بزن!

بله ! درسته! هر دوش منم! اما اونجا وب اختصاصیه! شما چرا لینکتو نذاشتی؟؟

هلیا یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 12:09

منم اون برنامه رو خیلی دوست دارم . مردها همشون اینجورین انگار گذاشتنشون رو دور کند

آخ گفتی هلی! آخ گفتی!

پ یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 12:17

من وبلاگ ندارم

آخی! نازی! خوب یه وبلاگ بزن!

نیلوفر یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 12:29 http://www.niloufar700.persianblog.ir

اما با اینهمه که از سید خان گفتی چه صورت مهربونی داره ممو.
ممویی اون برنامه که میگی کدوم کانال داره؟؟ چی هست برنامش؟؟
به من توضیح میدی؟؟

اون برنامه رو جم تی وی ۲ شنبه ها ُ ۳شنبه ها و جمعه ها ساعت ۹ تا ۱۰ نشون می ده جیگملم! خیلی باحاله! ببین حتمن! مرسی به خاطر تعریفت از سید بنده!

مهر بانو یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 13:29

خدا حفظشون کنه براتون
ممو جان این برنامه چه روزایی و کدوم کاناله؟ ام آی تی وی؟

مرسی عجیجم! نه! جم تی وی! ۲ شنبه ها ُ ۳ شنبه ها و جمعه ها ساعت ۹ تا ۱۰ شب!

کارمند کوچولو یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 13:56 http://edarehyema.blogsky.com

سلام ممویی.. آخ گفتی.. این مردا همشون همینجورین... (باباییم رو که خدا رحمتش کنه چیزی در موردش نمیگم)... ولی همسری نمیدونی چقدر حواسپرته.. الان 4 ماهه که لامپهای اپن سوخته... دوتا از پیچهای گاز خراب شده... تازه نمیدونی چقدر حواسپرته.. لباساشو میریزه تو ماشین بعد که کار ماشین تموم میشه میگه اه یادم رفت پودر بریزم
خدایا سایه پدرت رو 100000000000 سال بالای سرت نگه داره

الهی مه من قلبون دلت برم که اینقده از همسریت پره خواهر!!!
مرسی عزیزم! سایه همسری هم بالا سر تو باشه ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال!

بهاره.ع یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 15:20

سلام ممو جونم
خوفی؟
وای چه بابای مهربونی داری دوست جونم اتفاقا برعکس، بابای من... همون دم میفته به جون وسیله خراب شده و تا وسیله بخت برگشته رو از اونی که هست خرابتر نکنه ول کن ماجرا نمیشه... آخر سر مجبور میشیم یا یکی دیگه از اون وسیله رو بخریم یا اینکه زنگ بزنیم اوستا کارش بیاد
من این برنامه هه رو ندیدم ... کدوم کانال نشون می ده؟ چه روزی؟ چه ساعتی؟
از خودت مواظبت باش دوست جونم:-*

بابایی تو برعسک بابایی منه دیگه! الان ما عملن هیشی واسه نیگا کردن نداریم دوستم! به معنای واقعی کلمه داغونیم!
به نهال گفتم: ۲ شنبه ها و ۳ شنبه ها با جمعه ها ساعت ۹ تا ۱۰ شب کانال جم تی وی!
خودمونیماااااااااااااا! عجب تبلیغی واسه این برنامه کردم من!!!!!!!

inموریX یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 20:29 http://inmorix.persianblog.ir

سلام...آره واقعا میبینی اعتماد به نفس رو......ما چرا اینقدر اعتماد به نفسمون پایینه

بانوی بهار دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 13:52 http://payyizebaran.blogfa.com

سلام ممویی عزیزم
ممویی من خواهر ندارم...اون آجی که اسم بردم خواهر نتی هست
ایشالله خدا باباتونو براتون حفظ کنه
میگما چرا من نمیتونم بیشتر از یه نظر بزارم
همیشه میام چند تا نظر بزارم این نظر دونی نمایش داده نمیشه
یه فکری به حال نظردونیت بکن عزیزم
بوووووووووووووس

آخی!‌همچین چیز زیادی رو هم از دس ندادی! خواهر داشتن همچینام خوب نیس!
نمی دونم! احتمالا چون با یه آی پی می آیی و نظر می زاری بسته می شه! آی پی ت رو عوض کن تا درس شه!
۱۰۰ تا نظر بزار اگه دوس داری!

هنگامه دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 15:09

ممو جان چه صورت مهربونی دارن بابات . خدا برات حفظش کنه . خانومی چشمت روشن همسری اومده .

مرسی خانومی! چشای مهربونت مهربون می بینه!

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 18:39 http://anamonika.persianblog.ir

من فقط نظر گذاشتم که نگی اومدمو در رفتم

ممنونم عزیزم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.