عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

بابابزرگی چشماتو واکن...

بابابزرگی چشماتو واکن!

منم بابابزرگ!ممو! صدامو می شنوی؟ چه راحت خوابیدی! نمی دونی اینجا زیر این سقف شیشه ای اتاق آی.سی.یو. ما چی می کشیم! نه نمی دونی! اگه می دونستی ، بیدار می شدی.  

دلم برات تنگ شده . دلم برای خودمو بچه گی هام تنگ شده!

تو آخرین بازمونده از نسل بزرگ فامیلی! فقط تو برام موندی. من رو پاهای تو بزرگ شدم. یادته بازنشسته شده بودی و هر روز صب منو بغل می کردی می بردی پیش دوستات. دوستات به من می گفتن : عروسک و تو ، تو دلت غنج می زدی! تموم خاطرات بچگی من با تو خونه تو و مادری نوشته شده. همه شون!

یادت می آد دونه همیشه به خاطر گربه هایی که تو خونه می آوردم و بهشون غذا می دادم ، دعوام می کرد اما تو می گفتی: چه پیشی های خوشگلی ممو جان! اینا رو از کجا می آری؟  

                

با تموم بی حوصلگی هات ، با تموم تنهاییهات دوست دارم! 

 بابابزرگی 1 ماهه دیگه جشن منه و تو اولین و آخرین مهون این جشنی! مگه دوس نداشتی این روزو ببینی؟  حالا پاشو دیگه! پاشو حاضر شو! مث همیشه با کلاس لباس بپوش! اون پیرهن آبیه رو بپوش با کت و شلوار سورمه ایت! آخه خیلی بهت می آد! چشاتو بازکن!  من منتظرم! اینقده به این در شیشه ای زل می زنم تا بیدار شی و بخندی! من تا همیشه منتظرت می مونم...

نظرات 17 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 09:58 http://www.iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم.

محمد باقر بهمن یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 10:01 http://www.bahman93.tk

سلام چی حال دارید
وبلاکم آپدیت شد
تشکر
www.bahman93.tk
info@bahman93.tk

خانومی یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 10:07 http://khanoomi.blogsky.com

امیدوارم خیلی زود حالشون خوب بشه و برکت جشنتون باشن

مرسی عزیزم!

آنا مکزیکی یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 10:09

امیدوارم پدربزرگت زود بلند شه خیلی ناراحت شدم اولین کسی هستی اشک من رو در آوردی خیلی دلم گرفت به خاطر اینکه پدر بزرگ من هم اینجوری شده
من هم آقاجون خودم رو دعا میکنم هم پدربزرگ تو رو

ممنونم! منم دعا می کنم!

نیلوفر یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 10:11 http://www.niloufar700.persianblog.ir

واییی ممو جونم از صورت پدر بزرگت معلومه که خیلی مهربونه.
انشاله زودتر شفا بگیره عزیزم. انشاله توی جشن شما برقصه. من دعا میکنم گلم

مرسی خانومی!

سوگلی یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 10:26

خیلی دلم سوخت... الهی زودتر بابابزرگت خوب بشه... من که خیلی دعا می کنم...
انشاالله برای جشنت سرحال و خندان بیاد ...
خدا رو فراموش نکن...

ممنون! ایشالا!

هلیا یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 12:26

ایشالا زودتر خوب شه

مرسی هلی

inموریx یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 12:56 http://www.inmorix.persianblog.ir

سلام...امیدوارمکه زودتر حالش خوب شه و سالم و شاد بیاد پیشت

طنین یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 13:24 http://asalioman.blogsky.com

ممو .اشکمو در آوردی امیدوارم زود زود حالشون خوب بشه

ای طنین! بلا ! کجایی تو؟؟؟ آره خودمم وختی می نوشتمش گریه می کردم!مرسی عسیسم!

عسل یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 16:35

نخیر اصلا هم بی معرفت نیستم این چه حرفیه که میزنی؟
ایشالله حال بابا بزرگت زودی خوب بشه. من هر دوتا بابا بزرگامو دیدم. هر دوشون بعدا مردن. خدا رحمتشون کنه

دعا کن زودتر خوب شه!

پیتی دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 11:13

بهاره.ع دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 16:10

سلام ممو جونم
خوبی؟
خودت و ناراحت نکن... به امید خدا خوب میشه حالشون عزیزم...توکل کن به خدا
خیلی متنت قشنگ بود... اشکم و درومد منم دلم برا پدربزرگم تنگ شد
مواظب خودت باش دوستم:-*

ایشالا!‌مرسی دوستم! خیلی واسش دعا کن!

مهر بانو سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 01:37

ایشالا که زوده زود حال بابا بزرگت خوب میشه خانومی

ایشالا!

ناناز سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 07:52

سلام خوبی؟ممویی آقاجونت خوب شد؟

نه هنوز! نانازی!‌ به هوشه اما ریه ش با دستگاه کار می کنه! :(((

یه کوچولو و آقاییش سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 18:44

عزیزم من خودم تمام این حالات ها رو کشیدم..اما امیدوارم بلند شه و دباره به زندگی لبخند بزنه

ایشالا!

ramin چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 10:39 http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلاو وبلاگت واقعا زیباست
اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
راستی اگه برای تبادل لینک آماده ای خبرم کن
بای

پاورلیفتر چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 10:39 http://www.lahijweb.blogsky.com

هر جا بوی برنج میاد من هم همونجام !
سلام . چطور مطوری ؟!
خوب خدا رو شکر ... همیشه آرزوم این بوده هیچوقت کسی غم عزیزش رو نبینه و بالاتر از همه اینا همیشه از خدا خواستم منو زودتر از عزیزانم ببره تا غصه نبودنشون نابودم نکنه ...
سبز باشی ... سبز باشین ... با هم . در کنار هم

چه کامنت جالبی!!! بود!!!ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.