عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

در باب روزانه نویسی وبلاگی

تو این 2-3 روزه  دیدم  بعضی از دوس جونا دارن وبلاگاشونو می بندن و به قول خودشون دیگه حس نوشتن ندارن!

من تو اینجا قصد نقد هیش کسیو ندارنم و خدای نکرده به دوس جونا یه وختی بر نخوره!

درسته که نوشتن حس و حال می خواد!‌ اما روزانه نویسی خیلی حوصله آدمو سر می بره! تا کی آدم می خواد بنویسه " امروز غذا خوردم ، امروز خوابیدم ، پا شدم ، زنگیدمو..." ؟ اینجور کارا خودش هویجوری روزمره هس! دیگه آدم بیاد تو وبلاگش هم اینطوری بنویسه که اعصاب می زنه آخه!‌

من فکر می کنم(به خدا فقط فکر می کنم هااااااااااااا!! اصن هم قصد بدی ندارم!) اگه می خوایم وبلاگ خاطرات روزمره مونو بنویسیم ، باید برجسته نویسی یا خاص نویسی رو در پیش بگیریم!‌ مثلا" نیلویی فلاش بک می زاره تو وبش که در نوع خودش بی نظیره و یه نوع خاص نویسیه!

منظورم اینه که همیشه سعی کنیم خاطرات خاص و یا خنده دار و برجسته رو بنویسیم.

از روزمرگی گفتن نوعی کسالت می آره که این کسالت ممکنه موجب بستن وبلاگا بشه!

من الان 3 نفرو می شناسم که به خاطر همین روزمره نویسی حوصله شون سر رف و  وبلاگشونو گذاشتن کنار! 

این به خود هر کس مربوطه که وبلاگشو ببنده یا نه! اما اگه بتونیم برجسته نویسی کنیم، عمر وبلاگمون به سال می کشه و آدم به جای بستن و در رفتن می تونه برگرده و خاطرات قبلو مرور کنه و با اونا بخنده یا گریه کنه!

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگلی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 15:10

اولللللللللللللللللللللل

سوگلی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 15:12

مثل اینکه نبودم...
.
من هم قبول دارم.. اگه دقت کرده باشی من هم روزمره ندارم... بعضی روزها یا بعضی اتفاقات رو می نویسم... به قول خودت اینجوری بهتره...

چرا اولی عزیزم!! رویه خوبیه!!

INموریX چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 00:25 http://inmorix.persianblog.ir

سلام...ممنون که بهم سر زدین...امیدوارم همیشه شاد باشین...بازم بهتون سر میزنم

هلیا چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 08:59

باهات کاملا موافقم خوب گفتی

موچچچچچچچچچچچچچ!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.