عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

چرا پسر دخترا اینطوری شدن؟ قسمت اول

 

من همیشه نگران شوهر کردن دخترای فامیلم! حتی قبل دوس شدنم با ابو و ازدواج باهاش ، تا یه دختر پسر مجرد تو دوستا و آشناها می دیدم ، خودمو می نداختم وسط و اینو به اون وصل می کردم.دونه تا قبل ازدواجم می گف: تو خیلی بیل زنی ، باغچه خودتو بیل بزن!

از 2 ماه پیش قرار بود من "نینا"(دخترخالم) رو با "سامی" (دوست ابو) آشنا کنم. هردو طرفم دلشون می خواس همدیگه رو ببینن!

دیروز دوستای ابو زنگیدن که بریم یه طرفی اطراف تهران و برا ناهار جوجه بزنیم به بدن! ماهم نینا و سامی رو بار بزنیم و ببریم به هم نشونشون بدیم تا بلکه یه فرجی بشه! ابو هم حسابی خرجید و جوجه و گوجه و نون و ... هرچی که بگی رو برا ناهارخرید.

نینا و سامی که اصن به رو خودشون نیاوردن که با هم سلام علیک بکنن! موقعی هم که رفتیم تخت گرفتیم و مشغول بازی شدیم ، نشسته بودن وردل ما و جم نمی خوردن! هی من ایما و اشاره به نینا! هی اونا به سامی!‌ اما اصن به رو خودشون نیاوردن که! باهم هرهر کرکر می کردن، اما خصوصی مصوصی خبری نبود!

هوا تاریک شد و وسایلو جم کردیم که بریم ، دوس ابو دوید و سامی رو به زور چپوند تو ماشین ما که این 2 تا اون پشت با هم حرف بزنن! اما سامی شوت ملخ داش با ابو حرف می زدو نینا هم روش به پنجره بود و پشتشو کرده بود!. به ابو گفتم: یواشتر برو ! اینا با هم  حرف بزنن! گوش که کردم دیدم دارن از دانشگاه و زایشگاه حرف می زنن و یه کلمه مث آدم بینشون رد و بدل نشد که نشد!‌ ابو هم گازشو گرف و نینا رو صاف برد دم خونشون! نینا که رفت ، و من برگشتم پیش بچه ها ، دیدم اینا سامی رو دوره کردن و دارن هرهر می خندن! سامی هم قرمز شده تا زیر گردن! ابو گف: می اومدین می رفتیم خونه ممو اینا(آخه دونه اینا همه شمالن!) نینا رو هم ببریم تا بیشتر با هم بحرفن! گفتم: چرا زودتر نگفتی؟ نینا رفته!‌ گف: خوب برو بیارش! گفتم: زشته دیگه!‌برم به خالم بگم چی؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
هلیا یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 10:11

شاید از هم خوششون نیومده بود خب واسه همین حرف نزدن

نه هلی جون! خوششون اومده بود! به هم خیلی می خورن! دارن بازی بازی می کنن! ما رو اسگل کردن!

بهاره.ع یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 11:08 http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ممویی
خوفی؟
پس بالاخره همدیگه رو دیدن؟ خوب آخه عزیزم وقتی اینقدر تابلو بودند و مرکز توجه، لابد روشون نمیشده با هم حرف بزنن... والا منم اگه بودم لام تا کام حرف نمیزدم
بدو بیا بقیه شو بگو ببینم چی شد بالاخره؟ هاین؟
از خودت مواظبت باش دوستم

خل شدن اینا به خدااااااااااااا! چی بگم دوس جون؟؟

مهر بانو یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 12:26

خوب باید یه کلاسه خرکی بیخودی بزارن دیگه همینجوری که نمیشه!!!!

کلاس خرکی! راس گفتی! واقعن چسبید!

سوگلی یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 13:47

ای بابا ... زورکی می خوایین بچسبونین به هم..
شاید دلشون پیش یکی دیگه است..

اینم هس!

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 14:03

خوب خجالت کشیدن بیچاره ها خوب

شما؟ اسمتونو نذاشتین که!
فک نمی کنم ! به قول مهربانو خرکلاس گذاشتن!

نیلوفر یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 14:31 http://www.niloufar700.persianblog.ir

یاد خودم افتادم که به دخترهایه فامیل پسر بازی یاد میدم
راستی ممو جون این آدرس خرید اینترنتی سریال لاست هست
www.onkido.com
امیدوارم بخری - ببینی و لذت ببری

آی شیطون! مرسی عسیسم!

طنین یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 14:39 http://asalioman.blogsky.com

خر کلاسو خوب اومدی مهر بانو ممو شما شدین بنگاه ازدواج؟

کارچاق کن شدم مادر! صواب داره!

شالیزه دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 02:04 http://shalizeh-68.blogfa.com/

خوب شاید روشون نشده در مورده خودشونو ایندشون حرف بزنن
حالا وقت زیاده..ایشالله دفعه بعد

چه می دونم والا!!!!!!!! این ۲ تا روشون از سنگ پا قزوینم سفتتره!!!!

ناناز دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 08:41

ممویی من بودم یادم رفت اسممو بنویسم خوب

قربونت برم! مرسی!

عسل دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 11:45

خانومی اون که ماهیا رو گرفته دستش و لباس بنفش پوشیده٬ همون خانوم خوشگله رو میگم اون منم دیگه بعدش هم میبینم که تو هم مثل همسریه منی. اخه اونم خیلی از این کارا میکنه که اینو معرفی کنه به اون و اونو به این

جدی؟؟؟؟؟؟؟ خودت بودی؟؟ چه خوشگل بودی تو عسلک!
اما من بمیرم به اونا دس نمی زنم!

c سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 09:33 http:// wwwjamecd .com/ads

سلام اگه می خوای بصورت مادم العمر پول در بیاری فقط لازم بیای تو سیسیتم همکاری در فروش جام جم عضو بشید.
روش کار به این صورت که شما در سایت عضو میشوید و کدهای فروشگاه روازداخل پنل عضویت خود بر دارید و تو سایت یا وبلاگتون بذارید.
بعد محصولات در سایت شما نمایش داده میشه و
سپس بر اساس هر فروشی که از داخل سایت شما باشه 20 درصد از فروش کل به شما میرسه.
حساب و کتاب شما به صورت کامل و دقیق داخل پنل شما قرار داره شما هر زمان که در خواست بدین پول شما بعد از وصول محصول
پرداخت میشه.
در ضمن شما بر اساس هر نفر عضو که بیارید 3 درصد از مبلغ کل اون فروش زیر مجموعه شما به صورت مادم العمر پر داخت میشه.
حساب زیر مجموعه های شما دقیقا داخل پنل شما محاسبه شده و شما دسترسی کامل خواهید داشت.
پس هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنید که یک دقیقه دیگه دیره.
شانس فقط یک بار به شما رو میکند.
www.jamecd.com/ads

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.