عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

این دنیا و اون دنیا

میدونین بعضی موقه ها آدم دلش می خواد یه اتفاقی سریعتر بیفته تا تکلیفش روشن شه! 

 بعضی وختا انتظار برا من کشنده می شه! همیشه وختی حسم بهم می گه که طوفان در راهه ، با اینکه می دونم این طوفان ممکنه خیلی بهم ضرر بزنه ، اما همیشه دعا می کنم زودتر بیاد و بره و هر گندی هم که می خواد بزنه به زندگیم.

حداقلش اینه که زودتر تکلیفم روشن می شه و می فهمم که با باقیمونده ها و  صدمه ای که خوردم چه جوری کنار بیام و  زودتر براشون راه حل پیدا کنم.

از انتظار زیاد بدم می آد چون مجبورم مث این آدمای افلیج بتمرگم و هی در مورد اون طوفان منفی ببافم و فک کنم : این طوفان کی می خواد بیاد و ممکنه چه پدری از من در بیاره!

 بعضی وختا به خودم می گم اینایی که به من و بقیه آدما ظلم کردن تو اون دنیا جوابشونو از خدا می گیرن اما بعد می فهمم که نه بابا!‌ اینجوریام نیس !  ما نه دنیا رو داریم نه آخرتمونو !چون ممکنه خدا هم تو اون دنیا پشتومونو خالی کنه و  باز اون آدمای مزخرف بتونن نظر خدا رو جلب کنن و  باز بزنن تو پوز ما!!!!!!!!!!!!!

پ.ن: ای خدا!  حداقل دیگه تو اون دنیا می خوای بزنی کمرمون ، بزن! اما زیرپله جهنم ننداز که جزغاله شیم!

نظرات 16 + ارسال نظر
ممو دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 15:36 http://atr.blogsky.com

آرزو بر جوانان عیب نیس! حالا تو هی خودتو پیش خدا ضایه کن!

کارمند کوچولو دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 16:34 http://edarehyema.blogsky.com

سلام ممو جون... ناراحت نباش خدا هیچوقت پشتمون رو خالی نمی کنه.. مخصوصا تو که این قدر خوبی

قربونت برم من!‌ تو که از من بهتری!

ممو جان عزیزم خدا هیچوقت پشت بنده هاشو خالی نمیکنه.مطمئن باش.اگه طوفان میده بعدش آرامش میده.منم از انتظار بدم میاد ولی گاهی لازمه...لازمه که منتظر باشیم و صبر کنیم...حالا انتظار چیو میکشی شیطونم؟؟
بووووس

mina سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 08:09

salam khobi?halam khaili bade baram khaili doa kon

هلیا سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 09:19

قالبتو عوض کردی ؟مبارکه چی بگم ولی من خیلی دلم می خواد اونهایی که اذیتم کردن همینجا تقاصشو بدن که من ببینم دلم خنک شه

طنین سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 09:27 http://asalioman.blogsky.com

((= از دست توووووو.نترس خدا هوامونو داره آبجییی!!! مثل زری مارو نمی سوزونه ((= ((=

مهر بانو سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 10:31 http://khoneye-eshgh.blogfa.com/

سلام عزیزم
هستم خانومی البته خیلی کم همش بیرونیم
اما پستای قشنگ شما رو که نمیتونم ازش بگذرم
همشو تک به تک میخونم خانومی
خدا کگه هیچ وقت پش بنده ای صاف و ساده مثل تو رو خالی نمیکنه عزیزم. بووووووووووس

سوگلی سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 10:55

سلام عزیزم...
چشم به شما هم سر می زنم تند تند...
از بابت اطلاعی که در مورد هتل دادی ممنون...
راستی لینکت کردم عزیزم..

بهاره.ع سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 11:00

سلام ممویی
خوفی؟
نمی دونم چرا من برعکس تو همیشه دعا میکنم که خدا موعد رسیدن طوفان و هی به عقب بندازه... انقدر عقب بندازه که پاک یادش بره قرار بوده طوفانی بفرسته برام. ولی به یه چیزم کاملا معتقدم و اون اینکه حتی اون اتفاقاتی که ظاهرا شر و بد هستند و از طرف خدا نازل میشند رو سرمون... مملو از خیر و برکت و خوبی هستند برا آدم... فقط باید یه مدتی از زمان نزول شر و بدی ظاهری بگذره تا انسان قدرشون و بدونه:)
در مورد جهنم هم... من که معتقدم روز قیامت فقط قهر و عتاب خداونده که انسان و از درون می سوزونه... اون کم محلی و بی اعتنایی که خدا میکنه به بنده ی خطاکار از صد تا آتیش و گدازه ی آهن بدتره... نمیدونم شایدم اشتباه میکنم ولی اعتقادم اینه:)
از خودت مواظبت باش دوستم:-*

بلوط چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 09:57

سلام دوستم! تو این قالبای خوشگلو از کجا میاری؟(چشمک)
برای اون دنیا هم قانون جذب کاربرد داره. وقتی مطمئن باشی به بهشت میری ، خدا هم تو رو سرشکسته نمی کنه و میگه همین که بنده ام به رحمت من امیدوار بود کافیه تا به بهشت ببرمش!
خداوند خودش فرموده که هیچ گناهی بالاتر از ناامیدی از بخشش و رحمت او نیست.
ولی در مورد طوفان...منم دقیقاً مثل تو فکر می کنم....میخوام زودتر بیاد و تمومش کنه...مرگ یه بار شیون هم یک بار!
فکر طوفانی که ممکنه روزی از راه برسه ، هزار برابر بیشتر از خود اون اتفاق آدمو داغون می کنه.
مواظب خودت باش مهشاد جون
بوس

1. ممنونم عزیزم! آره واقعا" راس می گی! منم موافقم در مورد طوفان! قربونت برم من!

آنا مکزیکی چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 10:25

الهی جیگر تو
نفسی امیدوارم زود براورده شی

ممو چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 21:44 http://atr.blogsky.com

ای خدا! من نمی دونم چرا وختی یکی رو می زارم کنار ولم نمی کنه! مث مگس هی می آد و دور کله م وز وز می ککنه و نمی زاره راحت باشم! آخه بگو آدم به قول خودت عاقل و صاحب فکر مرض داری تو وبلاگ این و اون برا من دری وری می نویسی و زر زر می کنی؟؟؟ مردی بیا تو وب خودم برام چرت و پرت بنویس! بیماری ترسو؟؟ آدمای ترسو همیشه غیر مستقیم زر زر می کنن! من نمی دونم این آشغال چی رو می خواد ثابت کنه؟‌ فقط اعصاب می زنه! نمی دونم اینقده از اینکه کنار گذاشته شده سوخته؟؟؟ یا حسادت می کنه؟؟ همون بهتر که خیلی زود کنار گذاشتمش و بریدم ازش ! وگرنه خانمان سوز می شد!
ای خدا این آدم روانی و آشغالو به سزای اعمالش برسون!
الهی آمین!

ستاره پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 13:42 http://baran-bebar.blogfa.com/

کجایی خانومی بنویس

ملیسا پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 22:48

سلام قشنگم.چقدر توی این نوشته حرفای دل منو زدی.انتظار واقعا کشنده هست.واقعا اشک اومده توی چشمام.انتظار منو سوزونده واقعا.مثل شمع دارم آب میشم.آدم حس می کنه وسط زمین و هوا معلقه.و افکار منفی که توی انتظار میاد سراغ آدم که دیگه بدتر آدمو نابود می کنه.کاش خدا صدامونو بشنوه و پشتمونو خالی نکنه.یه سری آدمای به قول تو مزخرف معلوم نیست چه جوری بدون سختی کشیدن به هرچی میخوان میرسن تازه کلی هم گناهکارن و ذاتشون خرابه.گاهی خیلی دلم به حال خودم می سوزه با این روحیه ی پروانه ای که دارم و به همه محبت می کنم و آزارم به کسی نمی رسه.اما همیشه باید برای هرچیز کوچیکی سختی بکشم.

قبونت برم ملی جونم! ناراحن نباش !‌توکل کن به خدا! عسیسم غصه نخور!

بلوط جمعه 19 مهر 1387 ساعت 11:55

ای خواهر خدا مرگم بده چی شده؟!!! کی اذیتت کرده تا حسابشو برسم؟!!!

سیلام بلوطم! قربونت برم! یه دوست نتی که خارج ار نت همدیگه رو می شناختیم! به دلایلی گذاشتمش کنار چون واقعن دوستی من و اون هیش فاییده ای نداشت.وبدتر اعصاب می زد!حالا ولم نمی کنه و انواع و اقسام دری وری ها رو تو وبلاگای این و اون برام می نویسه.ولش کن باب!

ناناز شنبه 20 مهر 1387 ساعت 11:34

ممویییییییییییییییییییییییییییییییییی کجاهیییییییییییییییییییییی؟من دلم تنگ شده خوببببببب

اینجام! خانومی! نوشتم دوباره!آپ کردم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.