عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

شباهت شاهرخ استخری با پاتریک ویلسون(مو نمی زنن!!!)

ابو می گه: این پسره کجاش خوش تیپه؟ من که خوشم نمی آد! من می گم: به این ماهی.شکل همین شاهرخ استخری تو سریال داداشی ایناس! ابو می گه: نه! هیچم شکل اون نیس! تو خوش تیپ ندیدی! منو دیدی فک می کنی همه مث من خوش بر رو روئن! من می گم: روتو برم هی!‌ پس تو خوش تیپ ندیدی!

این عکس پاتریک ویلسون هنرپیشه "بچه های کوچک" ئه! کپی شاهرخ استخری بازیگر نقش "محمد امیر" تو سریال داداشیه کانال 2 تو ماه رمضونه! تو رو خدا شبیه نیستن؟؟ کپ هم دیگن! اونوخ این ابو هی با من جر و بحث می کنه !

 

 

      

نظرات 20 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 11:31

سلام عزیزم اصولا به اقایون هرکسو بگی خوش تیپه میگن نه اینقدر که حسودن اخه

محمود دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 11:31 http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام
وب لاگ قشنگی داری
به ما هم سر بزن
مرسی
موفق باشی

ناناز دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 13:07

سلام مموجونم خوفی؟راس میگی چقدرشبیهشه ولی به دل نگیرممو مردا همشون همین مدلین خیلی روی این قضیه حساسن که خانمشون بگه مثلا فلانی هم خوش تیپه زورشون میگیره ولی می خوانن به روی خودشونم نیارن

آره نانا جونم!‌با تو و هلیا موافقم!

بهاره دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 14:08 http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ممویی
خوفی؟
بابا من اگه تا فردا صبح هم فکر می کردم یادم نمیومد پاتریک ویلسون کیه... خوف کاری کردی عسکش و گذاشتی:)
به نظر منم خیلی خوش تیپه ولی من همزاد ایرانیش و ندیدم:؛< چومکه سریال کانال ۲ رو نگاه نمی کنم:؛<
در ضمن عکس خودتم اون پایین خیلی خوشگله ها...
مواظب خودت باش دوست جونم:-*

چه عجب! !!!!!!!!! باد آمد و بوی بهاره آورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امشب ساعت ۵/۹ نشون می ده داداشی اینا رو ! ببین حتمن!‌خیلی شبیهه لامصب!

کارمند کوچولو دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 15:21 http://edarehyema.blogsky.com

سلام ممو جون... بنظر منم بهم شباهت دارن... خوب تو هی جلوی همسریت گفتی این خوشتیپه و اینا .. اونم شاید حسودیش شده:)))))))))))

ملیسا دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 16:18

سلام.دیدمت بالاخره.خیلی خوشگلی.شیطنت از چشمات می باره.قربونت برم........آره این آقاهه خوش تیپه و شبیه شاهرخ استخریه.اما آقایون همه حسودن.چندوقت پیش جلوی برادرم داشتم می گفتم چقدر اون آقا خوش قیافه است.تا جایی که تونست قیافه ی اون بدبختو مسخره کرد و خندید.به تمام اعضای بدنش گیر داد و خندید.درحالیکه اون آقا که البته هنرپیشه هم بود خیلی خوش قیافه بود.من مونده بودم چرا انقدر مردا حسودن.آخه از این نمونه ها زیاد دیدم.

آنا مکزیکی سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 09:14

کدومی تو بگو ببینم زود باش زود باش ترو خدا دوست دارم ببینم
زود باش دیگه باشه

اولی از سمت چپ ! دوس جونم!

نیلوفر سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 10:15 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ممو جون چطوری دلت میاد.
محمد امیر خیلی خوشگل تر از اینه.
خودتم که خشملی دوست جونمممممم.
خوش به حال ابو :D

خداییش پاتریک ویلسون بهتره دیگه! رو فرمه!

بلوط سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 10:37

وای نه! محمد امیر که کپی کیانو ریوزه!!! پاتریک ویلسون هم خوش تیپه ولی به نظرم با شاهرخ استخری فرق داره
فیلم شبح اپرا رو دیدی؟ یک فیلم موزیکال و فوق العاده قشنگه که پاتریک ویلسون هم توش بازی می کنه. اگه پیداش کردی حتماً ببین (چشمک)

نه بلوطی!! شاهرخ استخری مشکیه! اما پاتریک ویلشون هم خوشگلتره هم رو فرم تره! تو فیلم :بعد از ظهر؛ خیلی خوشگله! شبح ر و دیدم ! قشنگ بود!

مهر بانو سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 14:01 http://khoneye-eshgh.blogfa.com/

خوب مردا طبیعیه به جز خودون به هر مرد دیگه ای بگی خوشتیپ میگن نه!!!!

کارمند کوچولو سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 22:51 http://edarehyema.blogsky.com/

سلام ممویی جون... عیدت مبارک

مرسی خانومی ! عید تو هم مبارک!

منم با ابو موافقم آخه شبیه نیستن:دی

ولی از نظر من اصلا شبیهش نیست
ببخشیدا ولی همچین گفتی مو نمیزنه گفتم کی بوده
به وب منم سر بزن

حدیث شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 14:44

سلام .وبلاگت خوبه بای تا نکست های

پرستو شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 16:53 http://www.kolbe-man.blogfa.com

سلام عزیزم من شباهت چندانی نمیبینم ولی جفتشون کولن

شاهرخ استخری شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 11:24

سلام به همهی عزازانی که از من حمایت میکنید میدونم دوسم دارید من هم همهی ما عزیزان رو دوست دارم

واقعا؛ شما شاهرخ استخری هستی؟؟؟

خورشید و جمشید شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 14:06

بوسسسسسسسسسسسسسسس
میشناسی دوست جونی مردها رو بگی فلانی قشنگ هست حسودیشون گل میکنه

Naz سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 12:34 http://ketabkhooneman.blogfa.com

حالا چرا جمله بندیش این جوریه؟؟؟

نیکی سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 23:09


ممو جون این شاهرخ استخری چرا دستور زبانش اینجوریه آیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.