عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

یک حال اساسی

2 هفته پیش اینجانب به همراه کل همکارای 3 شرکت زنجیره ای مان، افطاری دعوت شدیم رستوران جام جم!

معرفی شخصیتها:

1) مدیر یه بخش شرکت دیگه که، خیلی خیلی هم معروفه چون همیشه دخترشو با خودش تو این مجالس برا نمایش دادن می یاره و تو حلق همه فرو می کنه  و شایعه س که می خواد ببندتش به ریش مدیر عامل جوون ما! البته تفاوت قدی مدیر عامل ما با دخمل ایشون یه چیزی حدود 40 سانته!

2)آقا کُمی مدیر داخلی هستن با قد 150 سانتی متر در دقیقه! اما با یه دادش مایکل جوردن م در می ره تو سوراخ! خیلی بداخلاق و ببخشید سگه!

ابو خان دعوت نبود و کلی حالش گرفته بود که چرا با خانواده دعوتتون نکردن! منم گفتم با خانواده که دعوت می کردن می شدیم 400 نفر که! این شرکت ما سر یه پول آژانس 2000 هزار تومنی دارمون می زنه! اونوخ بیاد شوهرا و عیال کارمنداشو دعوت کنه که چی؟

خانوم مدیرمعروف  نشس سر میز ما و مث اینکه مامان ما باشه برا همه مون سوپ کشید!‌ زیاد محلش ندادیم! و بعدش م منو بغل کرد(انگاری من چقد می شناسمش و از ش خوشم می آد!) و دستشو گذاش رو شونه منو بلن شد و زحمتو کم کرد!

موقع کشیدن شام قرار شد خودامون هر کدوم یه بشقاب برداریم و حمله به طرف میز و یه چیز بکشیم: یکی سالاد ، یکی فسنجون، یکی برنج ، و ...

من بشقابمو پر فسنجون کردم! موقع برگشتن دیدم خیل عظیمی از آقایون اون شرکت بزرگه که خیلی هم همه کارمنداش پیرو با ابهتن، دارن به طرف من می آن! پیچیدم طرف راس که با آقا ک’می برخورد همچین خوشگل و تمیز فسنجونو مالیدم به کت طوسی سفید آقا کمی! از خنده روده بر شده بودم! چشماش از حدقه زده بود بیرون و بچه ها از اون پشت هی شکلک در می آوردن! فقط گفتم ببخشید و در رفتم!

جلو در و خداحافظی از بس بچه ها مسخره بازی در آورده بودن من نفهمیدم و به مدیر عامامون تنه زدم و پرتش کردم اونطرف! بغل باباش واستاده بود، افتاد تو بغل باباش و دل خانوم مدیر معروف ضعف رف!

پ.ن: اینم عکس اشرار شرکت!‌ اگه گفتین کدومشون منم؟؟؟

 حذف شد. 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
هلیا شنبه 6 مهر 1387 ساعت 12:24

کلی خندیدم دختر از دست تو با این کارات خب از سمت چپ دومی یا سومی خب من از کجا بدونم اصلا

تو پست بعدی می گم دخملم! بخند تا دنیا بهت بخنده!!!!!!!!!!!!

خ شنبه 6 مهر 1387 ساعت 12:59 http://khanoomi.blogsky.com

سلام عزیز دلم.خوبی؟
ممنونم بابت دعاهات گلم
من میگم اولین نفر سمت چپ تو هستی
ایشالله همیشه خوشبخت باشی
بووووس

درستّههههههههههههههههههههههه!

ستاره شنبه 6 مهر 1387 ساعت 13:04 http://baran-bebar.blogfa.com/

تموم آرشیوتو خوندم مبارکه عروس خانومی ازدست این بچه تو مسجد عکستم قبلا دیده بودم اولی از چپی درسته؟

درسته!!!!!!!!! با اینکه تازه اومدی چه زود تشخیصیدییییییییییییییی!

آنا مکزیکی شنبه 6 مهر 1387 ساعت 13:27

من نمیدونم چی کار باید بکنم هاین
همشون خوجل هستی
فکر میکنم بغل مانتو سفیده هستی هاین

حالا می گم!‌

خانومی شنبه 6 مهر 1387 ساعت 15:41 http://khanoomi.blogsky.com

معلومه کدومی دیگه بابا جان
اولی از سمت چپ
آفرین بهم ؟؟

مهر بانو شنبه 6 مهر 1387 ساعت 15:54

با توجه به اون عسکتون که اون پایینه و سایتونه فقط احتمالا نفر اول سمت چپ
حسابی هم شیطون میخوره به قیافت که باشی
کلی خندیدم از دست کارات خوشگل خانوم

وروونیکا شنبه 6 مهر 1387 ساعت 16:41 http://voroonikaposts.persianblog.ir

قبل از اینکه کامنتدونیتو باز کنم حدس زدم کدومی؟
ا.مدم دیدم درست حدس زده بودم
همیشه به شادی...

هنگامه شنبه 6 مهر 1387 ساعت 18:28 http://ROZANEHAYEMAN.NIKBLOG.COM

منم فکر می کردم اولی از سمته چپی که بقیه گفتن و گفتی درسته . چقدر ماهی ممو جون .

درستهههههههههههه! قربونت برم من!

عسل شنبه 6 مهر 1387 ساعت 20:19

فک کنم اولی از سمت چپ باشی

ناناز یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 00:36

سلام ممویی خوبی؟کجایی بابا؟بالاخره عسکتو دیدم ممویی ناقلا چقده توخوشگلی اسفند دودکن واسه خودت

قربونت برم مادر!!!!!!!! من همین دورو برام!!!!!!!!

کارمند کوچولو یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 08:52 http://edarehyema.blogsky.com/

سلام... وای چه مراسم افطاری با مزه ای بوده ها! مخصوصا جریان فسنجون کلی بهش خندیدم.. اما فکر کنم نفر اول سمت چپی!

درستهههههههههههههههههههههه!

طنین یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 10:04 http://asalioman.blogsky.com

اوهوم نفر اول ازسمت چپ .از عکس کنار صفحه می شه حدس زد *:*: قربونت برم منننن دخمل حواس پرت به مدیر عامل تنه می زنی؟؟؟؟؟!!!((=

آفنر! درست بید عسیسم!! اوهووووووووم! حواسم نبود! بعدم موقع خداحافظی خیـــــــــــــــــــــلی شولوغ بود!

حاج خانم یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 14:06 http://hajkhanoum.persianblog.ir

خیلی دوست داریم بدونیم کدومی؟

بچه ها گفتن دیگه حاج خانوم جون! اولی از سمت چپ منم!

ir2ads یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 14:57 http://www.ir2ads.com

سلام وبلاگ جالب و زیبایی داری ! راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی اگه واقعا دوست داری با راحت ترین کار پولدار بشی بیا وب سایت من ir2ads.com ،سمت راست صفحه یه قسمتی هستش که نوشته عضویت درنمایش دهندگان میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت از سمت راست عضویت رو میزنی) بعدش کدهای تبلیغاتی رو بر میداری و اونو بزار تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 20تومان اضافه میشه که در کل به حسابت واریز میشه.ما هر روز با درخواست شما تسویه می کنیم.
www.ir2ads.com
یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!

تو از کجا اومدی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من فک کردم می گی ۲ میلیون تومن! اگه ۲ میلیون بود قبول می کردم!!!!!!

یه کوچولو و اقاییش یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 18:42 http://yekocholoo.blogsky.com

خوب من اومدم فکر کنم که دیدم جواب حالا معلومه..:)

درس بید!

ملیسا دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 01:29

سلام.دلم برات تنگ شده بود.خیلی بامزه بود.عکستو ندیدم.برش داشتی؟فردا میشه دوباره بذاری؟
راستی رستوران جام جم دقیقا کجاست؟ولیعصره؟

قربونت برم ملی جونم!
دقیقن تو سهره وردی سر آپاداناس عزیزم! عکسم هس که خانومی!

بلوط دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 10:43

سلامممم مشی جون!
ای ناقلا این یکی وبلاگتو معرفی نکرده بودی (چشمک)
از روی عکست شناختمت(چشمک)
خوب و خوش باشی خانوم!

سلیم بلوطک! چه کنیم دیگه! آخه این وبلاگ خصوصیه! آی بلا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.