عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سفر...

سلام به دوس جونای خودم...

تازه از سفر برگشتم... خوش گذشت : همه چی عالی بود:هوا زمین زندگی!

۲ تا هتل عوض کردیم: اولیش یه کلوپ قدیمی بود که تبدیل شده بود به هتل.

دومیش کنار ساحل بود و رویایی.

من به یه حقیقتی درین بین دست یافته ام: ابو تو مسافرتا خیلی خوب منو جمع می کنه! اگه اون نباشه من گیج می زنم و دور خودم می چرخم

یه جورایی بهش وابسته شدم.اولین سفری بود که من و ابو تنهای تنها بودیم و من بودم و دریا و ابو

مدیر هتل دومی خیلی سوژه خفنی بود: یه مرد ۴۵ ساله که همیشه خدا زنا با لهجه های مختلف رو موبایلش زنگ می زدن و با ناز و عشوه اتاق رزرو می کردن! (خلاصه از اون ببخشید ببخشید زن باره های خفن بود)

زندگی مشترک خیلی قشنگه! توصیه به مجردا که اینقده جفتک پرونی نکنن و سخت نگیرن و زودتر ازدواج کنن .

بازم می آم و از سفرم می نویسم .

فعلا!

نظرات 7 + ارسال نظر
oko.ir جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 14:30 http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

هنگامه جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 16:15 http://rozanehayeman.com

عزیزم چقدر خوشحال شدم که بهت خوش گذشته . امیدوارم همیشه از زندگی در کنار همسرت راضی باشی . زودتر بیا و مفصل همه چیز رو تعریف کن .

منونم عزیزم.
حتمن!

ابی شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 00:14

به به! چه عکسی ! چه جاده ای!
خیلی بهت خوش گذشتا!

بهله آقای همسر ! به تو که خوش گذشت به من نگذره؟؟

فلفل بانو شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 10:42 http://jayejadidma.persianblog.ir/

یعنی همش ۲ روز مسافرت بودین ۲۱ رفتین و ۲۵ پست گذاشتی؟!!

نه عزیزم!
۴ روز مسافرت رفتیم! شمال از ۳ روز بیشتر خسته کننده می شه!

خانومی شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 10:57 http://khanoomi.blogsky.com

انشا الله همیشه شاد و خوشبخت باشی
دیدی گفتم اول یک دلخوریایی پبش میاد به دل نگیر بعدا همه بدب کمرنگ و خوبیا پر رنگ میشه

شاد باشید

آره راست گفتی خانومی!
تو هم شاد باشی دخملم!

رهگذر کوچه ها! دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 16:25

چه منظره هایی
شمال همین منظره هاش زیباست

یه دوست دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 17:06

جه وب شیرینی
تا آخرش همین باشین ایشالا

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.