عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سلام سلام بر همراهان همیشگی و نمایشگاه کتاب بندرعباس سال 95

سلام عزیزان...

دوستتون دارم چون هنوز اینجا رو فراموش نکردید...دوستتون دارم چون هنوز بهم سر می زنید.

خبر دارید که چاپ اول از قلب کویر در عرض سه ماه تموم شده؟ و الان چاپ دومش اومده؟

چون ازم خواسته بودید که نمایشگاهها رو اطلاع رسانی کنم،گفتم بیام توی وبلاگ بگم.

خب نمی دونم کدوم یکی از عزیزان تو استان هرمزگان زندگی می کنن؟و یا توی بندرعباس! اما مفتخرم که بهتون خبر بدم نشر علی که کتاب بنده رو چاپ کرده،از 26 دی  تا 2 بهمن با نمایشگاه کتاب به استان هرمزگان تو بندرعباس اومده و چاپ دوم کویر رو داره تازه با 30 درصد تخفیف!!!

دوستان جنوبی خونگرم و عزیز،می تونید کویر رو از نشر علی و آرینا در نمایشگاه کتاب بندرعباس تهیه کنید.

آدرس: سه راه جانباز-محل دایمی نمایشگاه استان هرمزگان در بندرعباس.

غرفه نشر علی و آرینا و ماهین

بازدید از ساعت 9 صبح تا 2  بعدازظهر و از ساعت 4 بعدازظهر تا 9 شب ه.

این هم غرفه ی نشر علی و آرینا و ماهین در نمایشگاه کتاب بندرعباس سال 95.

دوستتون دارم و به همراهیتون مفتخرم....