عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

آمدم با کتاب سومم :))))

سلام بر روی ماه خوانندگان گل این وبلاگ.چقدر دلم تنگ شده بود براتون...شهریور ماه منه ماه تولدم و امیدوارم کلی اتفاق خوب توش بیفته برام...

چقدر خوب شد که من به بهانه ی چاپ کتابم،اومدم اینجا تا باهاتون حرف بزنم.

عزیزانم،من بالاخره اومدم با یه خبر خوش...

کتاب سوم من با نشر درجه یک رمان که همون نشر علی ه،تو این هفته که هفته ی اول شهریور باشه،بیرون میاد.واقعا خوشحالم چون زحماتم دوباره به ثمر نشست و تونستم یک اثر دیگه از خودم به ثبت برسونم.اثری که کاری متفاوته و موضوع و پرداختش با کارهای قبلیم،فرق داره.خودم دوستش دارم چون براش زحمت کشیدم و با یک نشر خوب برای چاپش اقدام کردم.عاشق طرح جلدشم که زیباست و واقعا پاش زحمت کشیده شده و فکر گذاشته شده.

این کار پر از پیغامه و حرفهای جدید و مهم که به دغدغه های امروزی وصله و به کار مادر و دخترهای امروزی میاد.

این اثر پر از زنانگیهای خاص و احساسات و کشمکشهای درونی یک دختر و درگیریهاش با دنیای بیرونه.زبان روان و ساده است.پیچیده ننوشتم اما معمایی هم هست.ضربه های داخل داستان،غیرمنتظره ست و دور از انتظاره.

امیدوارم که از خوندنش لذت ببرید.این کتاب تو این هفته وارد بازار میشه و تو تمام شهرکتابهای سطح ایران پخش میشه.حتی توی آمریکا و سوئد و کانادا هم پخش میشه. اگر می خواید اینترنتی بخریدش،به سایتهای خرید کتاب مثل بوک سیتی یا سایت اینترنتی شهرکتاب مراجعه کنید.http://shahreketabonline.com/

عضو بشید و خرید کنید.اسم نشر رو به یاد داشته باشید حتما.

دوستتون دارم و امیدوارم این بار نظر موافقتون رو جلب کنه.

تا درودی دیگر بدرود.

پ.ن: این هم لینک کانالم که دوستان خواسته بودندکه خوشبختانه  9 هزار تا ممبر داره.روش کلیک کنید:

https://telegram.me/joinchat/BjTY6zvroK4NpFmqcYRcfw