عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

آهای ای سال نودوسه! رفتی؟به سلامت!

خب امروز می خوام یه مرور کوچک داشته باشم برای سالی که گذشت...

روی هم رفته سال متوسطی بود برای من...نه خوب بود و نه بد!

چون چند تا اتفاق غیرمنتظره داشت...غیرمنتظره هایی که همه با هم اومدن و با هم رفتن...

غیرمنتظره هایی که بد شروع شدند و خوب تموم...

امسال من بزرگتر شدم...یک سال پخته تر شدم...آدمهای اطرافم رو شناختم و دوستشون داشتم و نمی دونم! شایدم از بعضیهاشون بیزار شدم.

امسال رو دوست داشتم چون دونه برنجم توش یکساله شد.

دوست داشتم چون خودم از نیمه گذشتم!

دوستش داشتم چون چند تا سفر خاطره انگیز داشتم.

دوستش داشتم چون قدر مادر و پدر و خانواده م رو بیشتر فهمیدم...

امسال رو دوست نداشتم به خاطر همون غیرمنتظره ها!

دوست نداشتم به خاطر یه شکست کوچیک...

دوستش نداشتم چون شبهای سخت و بلند و زمستونی زیاد داشت.

سال 93 من به وزن دلخواهم یعنی وزن قبل از بارداریم رسیدم.

سومین رمان بلندم رو از بین 5 تا رمان نیمه کاره تموم کردم...

انصافا" کار خیلی خوبی از آب دراومد! سنگین و استخوندار!

امسال من بیشتر قدر زندگیم رو،بچه م و شوهرم رو دونستم.

امسال من به خاطر داشته هام شاکرم و به خاطر نداشته هام هم شاکر!

سال 93 با تمام خوبیها و بدیهاش داره تموم میشه...داره میره تا دستش رو بذار تو دست 94 و پست زمستونیش رو به بهار تحویل بده...

یه سال دیگه می خواد شروع بشه...نو بشه..تازه بشه...

می خوام بگم هر کجا که می روید و هستید،خوش بگذره...

می خوام بگم قدر لحظه هاتون رو بدونید...

زندگی کوتاه است!

می خوام بگم فصل سبزه و گل و عشق و شور و سرمستی مبارک...

دوست نوشت:از همینجا به تمام دوستان وبلاگی،چه خاموش چه روشن، نوروز رو تبریک می گم...چون واقعا نمی تونم بیام و تک تک براتون بنویسم...بدونید توی قلب منید و براتون بهترین آرزوها رو دارم...

نوروز مبارک...

نظرات 18 + ارسال نظر
ماه گل شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 08:55 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

امیدوارم نوروزت با کلی نویی و تازگی بیاد ممو جان .. و خدا کنه دوستش نداشتم های سال 94 انقدر کم رنگ باشه که بشه ندیدشون گرفت چه برای شما و چه برای همه ی ما .

ممنون عزیز دلم...کجایی تو؟

زهرای روزهای خوب پاییزی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 12:52

دوستم ایشالا که سال جدید برات پر باشه از شادی و خوشی و سلامتی.هم برای خودت و هم برای خانواده ات

ممنون عزیز دلم...برای تو هم پر از شادی باشه الهی!

مجی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:37 http://againchance.blogfa.com/

لحظه های زندگیت مبارکت باشه

ممنون خوشگلم...

نیلوفر شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 16:51 http://www.niloufar700.persianblog.ir

برای تو هم مبارک باشه ممو جونم
انشاله در سال 94 روزهایی پر از شادی رو تجربه کنی

ممنون دوست گلم...خوش گذشت؟

memol شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 17:35 http://ona7.blogfa.com

ممول نازنینم سلامتی و آرامش و برکت برای خودت و عزیزانت آرزو دارم و بی‌صبرانه منتظر دیدن کتابت توو نمایشگاه اردی‌بهشتم...

سلام عزیز دلم...برای تو هم همینطور...خانومی...ممکنه امسال به نمایشگاه نرسه کتابم...

رها شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 19:15

مبارک

آهو یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 00:19 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

سلامممم خوبی خانومی؟امیدوارم سال خیلی زیبا با اتفاقات شیرین و خوبی در انتظارت باشه
همین الان کتابتو تموم کردم،خیلیییی زیبا و گیرا بود مخصوصا بخت زمستان<3بی صبرانه منتظر رمان سومت هستم;-)واقعا لذت بردم بی تعارف@-}--

خداروشکر آهو جان که خوشت اومده...ممنون...بر شما هم مبارک...در کنار خانواده خوش باشی عزیزم.

الی یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 00:41

منم می خوام بگم که خیلی دوست داریم.نوروز شما هم مبارک.نوروز همه مبارک.

مریم یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 21:50 http://marmaraneh.blogfa.com

همه سالهایی که میگذرند، بد و‌خوب با هم دارند. از همه این و بد و خوبها میشه خاطره های خوب ساخت برای روزهای بعد، کتاب سومت مبارک، امیدوارم سالی بسیار پربار داشته باشی در کنار خانواده مهربونت

ممنون عزیز دلم...لطف داری...

شیما مامان آرمین دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 10:43

ممو جان سال نو پیشاپیش مبارک
سال خوبی را برات آرزو دارم

ممنون دوست خوبم...

ویدا دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 10:45

منم به نوبه خودم سال جدید رو به تو دوست خوبم تبریک میگم
ان شالله که سال جدید سراسر شادی وخوشبختی وبرکت باشه برات

ممنون عزیزم...لطف کردی ویدا جان!

حورا دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 20:31 http://www.nime.blogfa.com

سلام عزیزم .. منم پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم و امیدوارم سال 94 سالی پر از شادی سلامتی و موفقیت باشه برات ..

ممنون عزیز دلم...

فنچ بانو سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 08:11 http://baghe-ma.blogsky.com

من هم برای مموی مهربونم و خانواده عزیزش سالی پر از سلامتی و خیر و برکت آرزو می کنم

ممنون عزیز دلم...بر تو هم مبارک خوشگلم...

ترلان چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 08:06 http://tarlancafe.persianblog.ir

سلام ممو جون... سال نو رو به تو و اون وروجک خوشمزه ت و باباش تبریک میگم. انشالله سالی باشه پر از طراوت.. سلامت.. شادی... خبرای خوب... موفقیت و همه چیزای خوب! برای تو و خانواده ات.
سلام مخصوص منو به مامان خوشگلت و اون خواهر بانمک و تو دل بروت برسون و دخملش رو از طرف من و آیدین ببوس! ضمناْ سال نو رو هم از طرف من بهشون تبریک بگو!! همین!!

سلام عزیزم...ممنونم گلم...

مهناز جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 07:59

سال نو و بهار نو ی شما هم مبارک مموی عزیزم. میشه دختر نازتون رو از طرف من ببوسید؟ مچکرم:*

ممنون عزیز دلم...حتما!

الی جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 22:58

ممو جون عید شما مبارک

مونیکا دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 11:02

سلام... سال نو مبارک.... بهارتون دنگارنگ و پر از عطر خوش زندگی.... ماندگار باشید...

نیلوفر سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 02:18 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ممو جونم سال نو مبارک
انشاله در سال جدید تمام رویاها و آرزوهات تحقق پیدا کنن.
یه آمین بزرگ برای دعاهای قشنگت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.