عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

حرفهای مثلا خصوصی...

آن روز داشتم با خودم فکر می کردم که چرا همیشه همه طرفدار آدمهای پر دهن و بی ادب و حاضر جوابند؟

چرا توی یک جمع همه قربان صدقه آدمهای اینطوری می روند؟

چرا همیشه کلاه آدمهایی که جواب نمی دهند و توی خودشان می ریزند و غمگین می شوند،پس معرکه ست؟

به جواب درستی نرسیدم اما با خودم گفتم شاید در شرایط فعلی جامعه کسی حوصله جنگیدن با آدمهای بی پروا و پر دهن را ندارد!

پر دهنها همانهایی هستند که به آنی جوابت را می دهند و با کلمات بازی می کنند و مغلطه و سفسطه را خوب بلدند!

همانهایی که توی قلبشان از قدیمها...خیلی قدیمها...نسبت به اطرافیانشان لج دارند...همینطور الکی! چه می دانم؟شاید هم ضربه خورده اند! بعد می خواهند این لج و خاطرات بد را سر کسی در جمع خالی کنند و دل را بشکنند...زبانشان تلخ است و می براند!

داشتم می گفتم:

این روزها کسی دیگر دوست ندارد ضربه بخورد ازینجور آدمها...برای همین می روند در جبهه اش و می شوند طرفدارش.به دروغ می گویند تو راست می گویی که آن آدم به پر و پایشان نپیچد،ضربه ای به آنها نزند.حداقل از حرفها و رفتارهای تیزش در امان باشند و آن آدم پر دهن خوشحال باشد از اینکه این همه هواخواه دارد و آرام شود...کمتر لگد پرانی کند! کمتر زبانش را بچرخاند و نیش بزند...

آدمها شاید فکر می کنند اگر بروند در جبهه مخالف پناه بگیرند،دیگر آماج حمله ها نخواهند بود!

شاید اینقدر ظرفیت آدمها پر شده که دیگر حوصله چنین موجودات بی پروایی را ندارند.شاید آنقدر بدی دیده اند و لبریزند که نمی خواهند حتی برای یک قطره هم شده،با کسی درگیر شوند و بریزند پایین از کاسه صبرشان!

چه می دانم...توی این دوره و زمانه شاید هیچ کس خوصله خودش را هم نداشته باشد!

نظرات 9 + ارسال نظر
ویدا شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 09:23 http://yoursweetsmile2.blogfa.com/

همه حرفات عین حقیقت بود
من به عینه اینو تو خونواده وتو محل کار وهمه جا از نزدیک می بینم ولمس می کنم

منم زیاد اطرافم دیدم...

رضوان شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 10:32 http://dokhtar0irooni.blogfa.com/

آخ گفتی دوستم.
یه وقتایی همین سکوتا حتی از سر بیحوصلگی اطرافیان واسه بحث بدجور دل آدمو میسوزونه.

واقعا! موافقم...

یه بچه ی طلاق شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 13:25 http://bacheyetalagh.blogfa.com/

خیلی زمونه ی بدیه
خیلیا محکوم به سکوت میشن واقعا
موفق باشین بانو

زهرای روزهای خوب پاییزی یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 10:14

دور از جونت آدمها آدمهای دریده رو بیشتر دوست دارن ...من اینو تو اداره بیشتر درک کردم...

دقیقا! انگاری همه ازشون حساب می برن!

پیتی یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 14:32

یعنی این پستت این روزها خیلی دور و برم مصداق داره! دستت درد نکنه که حرف دلمو زدی!

به خدا!

ماهنوش یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 15:05

واقعا همینطوره شدیدا موافقم ... اما واقعا خیلی بده اینطور :(

memol دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 13:07 http://ona7.blogfa.com

سلام ممو جونم...راستش به نظر من بیشتر دوسشون ندارن بلکه ازشون حساب میبرن...یعنی در واقع فکر شخصیت و آبروی خودشون رو میکنند و ترجیح میدن با این آدما وارد بحث نشن...

اینم حرفیه...دوست که ندارن! به قول خودت حساب می برن دیگه...

فلفل بانو دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 19:57

چی بگم خودت بهتر میدونی دیگه

عزززززیززززممممم

مینا3 چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 08:29

باید فاصله گرفت ازشون... فقط همین...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.