عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

مراکز خرید در کوش آداسی ترکیه

بعد از یه هفته شلوغ سلام...

امروز پستم در مورد مراکز خرید کوش آداسی ترکیه ست.

کوش آداسی مراکز خریدی داره که بعضیاش به اوتلت معروفه.یعنی تکس فریه.

جنسهای خیلی خوبی هم می شه توش پیدا کرد.البته باید گشت.

یه روز بعد از نمایشگاه چرم،ما رو بردن مرکز خریدی که تو خود کوش آداسی بود.کفش و کیف و لباس داشت.

اما جنسهاش تعریفی نداشتند.باید می گشتی تا یه جنس خوب پیدا می کردی.

بعد از اون ما رو بردن مرکز خرید سوکه که همه ش برند بود.باید بگم عالی بود.میشه گفت همه ش اصل بود.مخصوصا بارونیهای مارک ماوی و کالینز.

تی شرتهای کالینز و لباس ورزشیهای نایک.همه جنسهاشون خوب بود.

اینجا همون مرکز خرید سوکه ست که برنده.

من چیزای خوبی ازش خریدم.

 

برای دیدن باقی عکسها رو بقیه ش کلیک کنید...

  



برندهایی مثل پوما و نایک و آدیداس اینجا شعبه داشتن.



اینجا هم مرکز خرید سوکه ست.یه مرکز خرید بزرگ با جنسهای خوب و قیمتهای مناسب.اعم از لباس،لوازم آرایش و کفش و کیف.دو تا مغازه های آخر همه حراج بود و مثلا یه پیراهن زنانه رو می داد 10 لیر! یا یه بارونی مارک ترک اصل 80 لیر بود.چون آخر فصل توریستی کوش آداسی بود چند تا مغازه حراج زده بودن اساسی.


تو همون مرکز خرید رستوران مک دونالد بود.ساندویچهاش عالی بود.کوچک و غنی و خوشمزه.

و مرکز خرید آگورا تو ازمیر.ازمیر شهریه که نزدیک کوش آداسیه و تمام پروازهایی که به مقصد کوش آداسی می رن، تو این شهر می شینن.آگورا واقعا عالی بود.از لحاظ لباس ز*یر زنانه،لوازم آرایش و کیف و کفش و طبقه دومش که لباس بچه فروشی داشت و همه جنسها و قیمتها مناسب بودن.ما کلی برای خودمون و دونه برنج و شاران خرید کردیم.

اینم نمای داخلیش...

اینجا بزرگترین مرکز خرید ازمیره.که از ایکیا شروع می شه.جای آخری بود که ما رو بردن.همه شون هم برند بود.زارا،استرادیویورس،کالینز،مانگو،ایدیال و غیره.

باید بگم عالی بود.غیر از تی شرتهاش،شلوارهای مانگو که واقعا حرف ندارن.همه فیت و سایز.من که دو تا دو تا خریدم.لباس شبهای ایدیال و زارا هم که فبها! قیمتها اصلا ارزون نبود.نمی تونمم بگم مناسب بود.اما خوب بود.در مقایسه با جنس و رنگهایی که با قیمتهای بالا تو ایران به اسم لباس خارجی و مارک به ما تو میلاد نور و سرخه و تندیس می ندازن،چند پله بالتر بودن.

کیفهای استرادیویورس!!(چقدر سخته تلفظش!)هم بینظیر بود...زارا هم یه سری ژاکت و پالتو آورده طبق معمول.هر جا می ری تو مغازه زارا(مثلا دوبی یا ترکیه یا مالزی) پر از پالتوئه.البته لباسهای اسپورت خیلی خوبی داشت.برای تینیجرها.

به نظر من تو این مرکز خرید،چون مغازه زیاد بود،باید از همون مغازه های اول خرید می کردی،چون انقدر شبیه هم بودن که آدم گیج می شد تو کدوم مغازه بره! من همیشه مغازه های اول خرید می کنم...تجربه بهم ثابت کرده،هر چی خوشم اومد رو بخرم تا بعدا" پشیمون نشم اگه پیداش نکردم.

صندلهاش هم بد نبود.آف خورده بود.اما چون برند بود،آف ش مثلا" 150 لیر یا 300 لیر بود.اما می ارزید.

رستوراناش هم طبقه بالای همین مرکز خرید بود که کباب ترکیهاش خیلی خوشمزه بودن!!!توپ!

و چند تا عکس جامونده از سفر...

موسیقی زنده شام هتل به مناسبت روز ظفربایرامی ترکیه.

کشتیهای زیبای کوش آداسی.

امیدوارم که در آینده ای به دردتون بخوره...

روز اخرین شنبه تابستونیتون خوش!

نظرات 13 + ارسال نظر
حورا شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 09:47 http://www.nime.blogfa.com

ممنون ..همیشه به سفر و خریدای خوب

ممنون عزیزم...

مریسام شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 09:49

دلم کوش آداسی خواست

عزیزمی..

me شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 10:26 http://metoyou.blogfa.com

دستت دردنکنه ممو جون.. :)

نیره شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 22:56

ممنون عزیزم

سارا یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 09:05

به به...دستت درد نکنه...دو تا سوال داشتم یکی اینکه دونه برنج با ژوشک خودش شنا می کرد؟ دوم اینکه اون چیزی که دونه برنج رو باهاش تو آب می گذاشتی رو از ایران بردی؟

پوشکو در آوردیم!اون قسمت قسمت بچه ها بود همه مادرا پوشکو در می آوردن.قانونش بود.نه عزیزم! از دوبی خریده بودم.

memol یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 18:52 http://ona7.blogfa.com

به به ...همیشه به خرید خانوووومی...

مرسی دوست گلم...

الی دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 02:13

ممو جونم سلام عزیزم
لذت بردم از خوندن سفرنامه قشنگتون و با دیدن عکسهایی که زحمت کشیدین و اینجا گذاشتین لحظه های خیلی خوبی هست.ممو جونم امیدوارم همیشه موفق باشین و همینقدر با انرژی و ظرافت به نوشتن ادامه بدین.من چند روز نمی تونستم کامنت بذارم برا همین دلم خیلی براتون تنگ شده بود.اخه من خیلی دوستت دارم ممویی

ممنون الی عزیزم...منم همینطور..

الی دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 23:18

ایشالله بهترین و طلایی ترین و زیباترین پاییز شروع بشه

ممنون عزیزم...در رابطه با خصوصی هم من دوباره بهشون می گم.حتما! ایمیل می زنم بهشون.

ساینا چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 12:04

من این پستات رو یادم میمونه موقع سفر استفاده کنم...مرسی به خاطر این پستهاااااااا
همیشه به سفر و گردش

ممنونم عزیزم...ایشالا که بری خیلی خوش می گذره...

مهرسا چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 15:17

همیشه به سفر و گردش خانوم
و البته ممنون که ما ر و هم همسفرت می کنی
حالا دوبی بهتره برای خرید با ترکیه

مرسی عزیزم...هر دوش خوبن.بستگی داره که مارک برات مهم باشه یا قیافه چیزی که بخوای بخری. و همینطور چیزی که می خوای. دوخت ترک محشره.اما من از هردو راضی بودم.

آمارین چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 22:31

از ایکیا خرید نکردی؟ قیمتهای ایکیا خارج از ایران یک پنجمه ایرانه

مثلا چی باید می خریدیم عزیزم؟ لوازم خونه؟ اینقدر خرید کرده بودیم که اصلا به ایکیا که جای آخر بود،نرسید.داشتیم تو فرودگاه اضافه بار می خوردیم...دو تا ساک بردیم تو هواپیما...

shima دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 09:57 http://shima_sevda@yahoo.com

خیلی خوبه از پستات خیلی خوشم میاد انگار ما هم تو سفر هستیم.

مهری چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 15:18

اقا اینم رد واقعا حق با شماست من قراره اول برم استانبول ولی به هر حال کللللی لذت و استفاده برم و بی نهایت ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.