عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سفر به کیش (آذر 91)

خوب...الوعده وفا! یعنی این الوعده وفای من 4 روز طول کشید...دیگه به روم نیارید لطفا!

این دفعه کیش خیلی بهمون خوش گذشت چون اولا دسته جمعی رفته بودیم،ثانیا هتل داریوش واقعا انتخاب عالیه!بی نظیره...همه چیش رو نظمه و اون بوفه صبحانه ش عالیه!!من هر روز صبح روی بوفه صبحانه افتاده بودم و امون نمی دادم!

ناهار هم عالی بود...مخصوصا اکبر جوجه و پوره های سیب زمینی و قورمه سبزیش!!

این سر در هتل داریوشه...

این بقیه ساختمان هتله...

برای دیدن بقیه عکسها و پارک دلفینها رو بقیه ش کلیک کنید...

حیاط هتل...


یه نمای دیگه از هتل...

گل و بلبل!!!

لابی رستوران که هر روز ناهار و شام موسیقی زنده اجرا می شد...

لابی خوشگل هتل...

این هم لابی از دور...

راهروی اتاقها...کارکنانش خیلی مودب و با کلاس بودن...

نمای رستوران هتل از بالای اتاقها...

پارک دلفینها(فلامینگوها!!!) یعنی من که عاشقشون بودم...

قوی سیاه!! بی نظیر بود...

به نظرتون این مجسمه ست یا آدم؟بساطی داشتیم سر اینا!! ملت نمی دونستن اینا واقعین می اومدن بغلشون می کردمن و می خواست عکس بندازن که یه دفعه یارو تکون می خورد و زنا جیغ می زدن!! ترکیدیم از خنده!

تو ترکیه هم بودن...اما اینا خیلی کارشون درستتر بود...

بازار پردیس...جنسا آشغال و الکی گرون!! اما من یه 7-8 تایی عطر مارکدار و اصل خریدم و حالشو بردم!

اون آقاهه سیدمونه که داره با گوشی جدیدش ور می ره...

و این هم هنرپیشه های نقشهای اصلی سوار بردوچرخه!! ممو و ابو!

دوچرخه های خسته! اما خداییش دو نفره هاش خیلی حال می دن...تا خود هتل مریم رفتیم و برگشتیم...تا ساعت 3 شب رکاب می زدیم...

اینم از این!!

پارک دلفینها عالی بود...

مخصوصا قسمت آخرش که اسکار و مانلی (دلفنیها) نمایش دادن! روتا ( گراز دریایی) صاحبشو بوس می کرد...انقدر عاشق اون دلفینه بودم من!عزیزم...فیلم زایمانش  رو گرفته بودن...یه جوری بود...آدم اشک تو چشماش جمع می شد!

پرشین شو و کلاسیک شو هم خوب بودن...مخصوصا رقص اون پسرا...

کلا تو پارک دلفینها بد نمی گذره! اما از صبح تا شب باید اونجا باشی...

کشتی هم بد نیست! بزن و برقص داره و شام...

خلاصه اگه کیش می رید اول پارک دلفینها و کشتی رو امتحان کنید ،بعد کشتی یونانی و حریره رو!!

غذا نوشت: عکس غذاها و بوفه رم بعدا در یه فرصت مناسب بدون بدقولی براتون می زارم تا حال کنین!!!


نظرات 25 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 11:12

همیشه به سفر و گشت و گذار ... خوشحالم که بهتون خوش گذشت ...
یه چیز بی ربط به این پست هم بگم بهت ممو؟ ... کتاب یک روز دلگیر ابری که از خیریه رعد گرفته بودم داعونم کرد تا خوندمش ! ... نمی دونی چه فشار عصبی ای بهم وارد شد من ازت خواهش می کنم که رمان های خیلی گل و بلبل و عاشقانه بنویس ... باشه؟

عززززززززززیزم! می دونم خیلی تلخ بود...راست می گی! به منم اولش شوک وارد شد! اما واقعیته عزیزم...
من واسه دل تو هم که شده عشقولی و همه چی آرومه می نویسم...خوب؟

زهرا چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 11:22 http://zizififi

خب کیش بودین پس..اتفاقا ماهم تصمیم داشتیم بریم کیش که به خاطر به وجود اومدن یه مساله فعلا بی خیالش شدیم...من خودم دفعه پیش که کیش رفتم از کل مجموعه دلفیناریوم فقط از همون قسمت نمایش دلفینا خوشم اومد..خیلی دوست داشتنی بودن..ملت کلی رفتن باهاشون عکس گرفتند..اما از بقیه مجموعه زیاد خوشم نیومد...در مورد اون کشتی ممو تو دریا زده نشدی؟؟؟وای من چنان حالم بد شد که دیگه کلاهمم بیوفته سوار کشتی نمیشم..اما در کل سفر به کیش یکی از سفرای دلچسب و دوست داشتنی هستش...ایشالا همیشه به سفر دور همی عزیزم

من دریا رو دوست دارم و اصلا دریا زده نشدم...آخه زیاد تکون نداشت!
خیلی سفر خوبیه...دوست دارم اونجا زندگی کنم...

یاس وحشی چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 11:28 http://yaasevahshi.blogsky.com/

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 11:39

توی این فصل مسافرت جنوب می چسبه
هوا فوق العاده ست
منم دلم میخواد برم کیش
همین بغل گوشمونه ها ولی کو برنامه ریزی؟

شما؟

گوشی چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:03

بابا نترس من بودم

آهو چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:24 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

همیشه به سفر خانومی!
عکسات روحمونو تازه کرد!ما هم قصد داریم بریم البته بعدامتحانات دانشگاه!

تاتا چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:25 http://tatamoj.persianblog.ir

واییییییییییی چقدررررررررررررر دلم از این سفرها می خواد
هتل داریوش شبی چقر بود؟چقدر خوشگله

ما با تور رفتیم تاتا جونم...

مهناز چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:30 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

از اونجایی که برادر من کیش زندگی میکنه قسمت نمیشه بریم هتل هاش رو ببینیم ولی به نظرم بازار پردیس۲ نسبت به بازارهای دیگه اش خیلی بهتر بود. ساحل مرجانش هم حرف نداره من اونجا کلی سه چرخه سواری کردم .
همیشه به خوشی باشه براتون:)

مرسی عزیزم...

الی چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:33 http://eli1234.blogfa.com/

مرسی ممو جون.باحال بود الاالخصوص اون ادمای مجسمه نما

مهناز چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:33 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

ولی این مجسمه هاش خیلی باحالن!! من که ندیدم تا به حال! اما این عکسی که از پشتش گرفتین خیلی شبیه مجسمه است. واسه چی همچین کاری کردن؟! :))

همینجوری دور همی....

mina چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:44 http://www.moj1364.blogfa.com

همیشه به گردش و شادی

بانو چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 13:42 http://heartplays.persianblog.ir/

به به چه سفرنامه پرباری... مرسی ....
پارک دلفین ها عالیه.. واقعا خوش می گذره..
همیشه به سفر و گردش عزیزم..

مرسی عزیز دلم!

ژئولوژیست چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 15:29

همیشه به تفریح و مسافرت ایشالله
میشه اسم عطراتو بگی
آخه من خوره عطر دارم :دی

همین عطرای معروف ! بینشون جیونجی و دولچه گابانا رو هم خریدم!

جعفری نژاد چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 15:30

همیشه به گردش خانوووم

آمارین چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 17:58

مرسی برای عکسای خوشگلت
من عاشق اون گل صورتیای کیشم. خیلی خوشگلن
من از حریره و کاریز و این چیزا خیلی خوشم نمیاد. کاریز که به نظرم خیلی چرته. باز حریره چون میتونستم ازونجا محل کار رام رو ببینم برام جالب بود;P

تو که اونجا زندگی کردی نسیم جونم!

مونیکا چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 18:32

مثل همیشه عالی. با جزییات.لذت بردیم. امیدوارم همیشه پست سفرنامه بزاری.کاش روی ماهتم می دیدیم

عزیزم...

پرنیان چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 23:13

میگما .... نخندی ها ..... ما هم میخوایم تو بهمن بریم کیش .... اونوقت اونجا لباس زمستونه بپوشیم یا تابستونه ؟؟؟؟؟ هوای زمستونش سرده ؟

شبا که سرد بود تو کیش...ما لباس گرم برده بودیم! روز آخر بارون گرفت شدید!

ترلان پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 09:13 http://www.tarlancafe.persianblog.ir

کلی حال کردم با این سفرنامه ات! خیلی دلم میخواد برم کیش رو ببینم ولی تا حالا قسمت نشده. بذار یکم رو مخ آقای خونه کار کنم ببینم کی دست خانومشو میگیره میبره اونور آب!!؟؟

برای سفر خوبه!

عزیز بزرگوار
ضمن ابلاغ مراتب قدر دانی ،خسته نباشید و تشکر از پذیرفتن عنوان "همکار افتخاری " و کمک و اطلاعرسانی شما در اجرای جشنواره ی بزرگ کتابخوانی مجازی، جهت تقدیر از زحماتتان، با کمال افتخار از شما و خانواده محترم دعوت می گردد در جشن اختتامیه این جشنواره که در مورخه 5/۱۱/۱۳۹۱ از ساعت 30/14 لغایت 30/17در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد شرکت فرمائید.
آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، روبروی مخابرات، بوستان اندیشه.
آدرس از طریق مترو: مترو مصلی- سید خندان- پارک اندیشه.


یلدا پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 12:11

هستم به یادت..اگه لایق باشم..
توام منو یادت نره.

عزیزمی...می دونستی؟

یلدا-اشکها و لبخندها پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 12:12

اون بالایی من بودما..نه یه یلدای دیگه

نانازی بانو و آقا خرسی پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:33 http://www.nabat.blogfa.com

چه فصل خوبی رو انتخاب کردین برای کیش رفتن. مرسی از عکسا همشون عالی بودن

چه خوب دلم دوباره کیش خواست. اما خیلی گرونه الان با این خرجها... مرسی از نوشته کامل و جامعت . مثل همیشه عالی بود عزیزم.

ری را شنبه 9 دی 1391 ساعت 10:45 http://narenjestaan.persianblog.ir

منم زندگی تو کیش و خیلی دوست دارم چرا زندگی همش پره از حسرت ؟

من حسرت نمی خورم...دوست دارم یه مدت کوتاه اونجا زندگی کنم...نشد هم نشد!

آبی مهربون دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 09:27

سلام . حالا که از همه چی راضی بودی میشه سایت این تورتونو به ما هم بدین و بگین نفری چند گرفت و چند روزه؟ شاید ما هم قسمت شد که بریم. مرسی. من یه دوستم که همیشه وبلاگتو میخونم و خیلی دوستت دارم. ولی اصلاً نمی شناسمت. شدید عادت کردم به نوشته هات. هرروز اول صبح توی اداره ،کارم نوشته های شماست.

عزیزم...تور ما سایت نداره...کارهاش رو هم کس دیگه ای برامون انجام داد و ما فقط هزینه هاش رو پرداخت کردیم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.