عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عید ناپیدا!!

فعلا" که من از عید فقط و فقط !!سر شلوغی و قالیشویی و بدو بدو و واسه مسافرت برنامه ریزی کردن و اینکه کی بریم و کی بیایم و کی پرواز داریم رو فهمیدم...

نمی دونم امسال چرا اینطوری شده؟همه چی به هم گوریده شده و نه سر داره نه ته!!

خانم کارگرمون که به سلامتی ترکوند از بس که زود اومد و دیر رفت خیر سرش!خانم پا شده ساعت 11 اومده و ساعت 5 هم گذاشته رفته!فقط آشپزخونه و سرویسا رو شست...بعدشم ناهارشو نوش جون کرد و در رفت!بنده هم مجبور شدم یه کارگر دیگه پیدا کنم که بیاد شیشه ها رو تمیز کنه و اون کتابخونه سرتاسری و گنده اتاق کارو سر و سامون بده! آخه من جدیدا" هر چی کتاب و جزوه و مجله دستم اومده چپوندم توش!تازه رفتم رمانایی که تو بچگی و تینجری می خوندم و کلی برام خاطره انگیز بودن رو از انباری دونه اینا کشیدم بیرون و به زور بغل اون فانوس آبی و اون مجسمه جفته!!! تو کتابخونه جا دادم که یه وقت بچه م در آینده تابستونا بیکار نباشه و اینا رو بخونه!

خلاصه اینکه فرشامونو آوردن و اون دو تا کارگر هم خونه رو مردن مردن و به هر ضرب و زوری تمیز کردن!و بنده الان یه مموی سرخوشم با یه خونه تمیز و بی هفت سین با یه عالمه کمد به هم ریخته که احتمالا" دستهای خودمو برای مرتب شدن می بوسه!!(نه تو رو خدا واسه اونم کارگر بگیر!!)

از شما چه پنهون این یک ماهه اخیر دغدغه من فقط تمیزی خونه بود و چند تا کار عقب مونده دیگه که به امید خدا 2 تاش انجام نشدن و موندن واسه سال بعد!!

سرکار هم که دوستان نزدیک در جریانن،نفسم بالا نمی آد از بس که شلوغم!!یعنی انگار به شرکت ما بسته بسته بمب و دینامیت بستن و منفجرش کردن از بس همه چی به هم ریخته ست..این مشتریهای شاسکول اونور آب هم می خوان تو همین چند روزه از ما بار بخرن!!قبل این معلوم نبود کدوم گوری گم شده بودن!!

کم و بیش دوستان عزیز لینکم رو می خونم اما واقعا" وقت کامنت گذاری ندارم!

سایه،بانو،بهاره،می می،خورشید،آبانه،موژان ،گوشی،مژگان،هلی(که تازگیها مامان شده!)،ساینا،دخملی،زهرا،نانازی،خانم خانما،مصی عاشقانه آرام که نی نی دار شده،مریسام عزیزم،پیچ و مهره،یوگی اینا،گلی کپلی،حبه و فنچ،فلفولی جیگول،مانلی و شانلی ،لیندا،دزی،اطلسی،دلژین عزیزم ،آواز جان!و تمام اونایی رو که از قلم انداختم و دوستان خوب سایلنت هستند رو دوست دارم و براشون سال خوشی رو آرزو می کنم و پیشاپیش عید رو بهشون تبریک می گم و شرمنده از اینکه این یک ماه آخر اینقدر کمرنگ بودم...

تا سال 91 که سال نهنگه همه تون رو به خدای بزرگ می سپرم و امیدوارم تو سال جدید خدا حال ما رو به بهترین حال تبدیل کنه...


نظرات 23 + ارسال نظر
اطلسی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:09

ای وای چه زود تبریک گفتی و رفتییییییییی...
راستی سال اژدها و مار مگه نیس؟!؟!!؟
مبارککککککککککک شما هم باشههههههه

بهاره چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:29 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

دوست جون سلام
خوبی؟
میدونم این روزها سر همه مون حسابی شلوغ پلوغه... باز خوش به حالت تو کارات تموم شده منکه فردا میخوام یه دستی به سر روی خونه بکشم تازه... البته چند وقت پیش یه نیمچه خونه تکونی داشتم ولی خوب الان یه ذره اساسی تر باید انجام بشه
دوستم ایشالا سال خوبی رو شروع کنی و هر جا که میری حسابی بهت خوش بگذره و خستگی خوبی در کنی
عید تو هم پیشاپیش مبارک

ساینا! چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:32

قربونت بشم ایشالله سال خوب یداشته باشیی

الی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:43 http://elisismcom.blogsky.com

واسه کمدام کارگر بگیر!

زهرا چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:53 http://zizififi

خانوم خسته نباشی...منم سال جدید رو پیش پیش خدمتت تبریک عرض میکنم ان شاالله که سال جدید هم برای شما سال خوب و خوشی باشه گلم

بانو چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:56 http://heartplays.persianblog.ir/

وایییی از دست کارگرهای این مدلی... چقدر به آدم حرص می دن...
حالا خوبه بازم تموم شده... خسته نباشی...
ایشالله سال خوبی برای شما و ابوخان باشه... پر از دوست داشتن و عشق...
می دونم به یادمونی... ما هم به یادت هستیم...
تعطیلات خوش بگذره عزیزم...

دخملی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 12:02

خسته نباشی ممو جان ! منم این جا حال و روزم تو محل کار دست کمی از تو نداره ... دیگه در حال له شدنم ...
تو سال جدید برات بهترین ها رو می خوام عزیزم ... برای تو و ابوی مهربان که بی شک جزو بهترین دوستای ما هستین

گوش مروارید چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 12:36

سال خوبی برات آرزو می کنم عزیزم
باور می کنی چقدر دلم برات تنگ شده

یاسی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 13:24 http://lieber.blogsky.com

سلام عزیزم
من از خوانندگان خاموشتون هستم.ولی دیگه از این به بعد روشن میشم
ایشالا که سال خوبی رو در پیش داشته باشی و این چند روز باقی مانده هم به خوبی و خوشی سپری بشه.راستی منم تازه وبلاگ زدم و شما رو هم لینک کردم اگر دوست داشتی خوشحال میشم که منم لینک کنی.سال نو مبارک

روشن چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 13:44

سال نو شما هم پیشاپیش مبارررررررررررررررررررررررررک

عید شما هم مبارک
به یادتون هستیم و منتظرتونیم با بستهاى بعد عید و سفرنامه هاى قشنکتون

لیندا چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 15:33

منو دوبار گفتی

صفورا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 01:29 http://bahareomr-2.blogfa.com

منم برات سال خوبی رو آرزو می کنم گلم.

آهو پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 08:18 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

سال نو شما هم مبارک!زود رفتی لااقل از اونور زود برگرد

مژگان یک دنیا عشق پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:32

عزیز دلم پیشاپیش عیدت مبارک و سال خوبی داشته باشی.ممکنه تعطیلات نیام نت.بوس برای تو

مونا جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 15:20

سر سبز ترین بهار تقدیم تو باد/اوای خوش هزار تقدیم تو باد....

پیشاپیشم سال نو مبارک

Nima جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 21:41 http://Nimacruise.blogsky.com

بای بای

مریسام شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 08:51

سال نو مبارک و خوش بگذره

بهاره شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 09:14

دوستم مطمئنم سال ۹۱ روزهای بهترتر و خاطره انگیزتری در انتظارته... پر از مسافرتهای زیبا و دوست داشتنی و پر از وقایع خوب خوب

اطلسی شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 09:28

سال نو مبارک پیشاپیششششششش

بانو شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 10:27 http://heartplays.persianblog.ir/

عزیزم چقدر با احساس و زیبا نوشته بودی..
بغضم گرفت...

عزیزمی...

Desiree پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 07:09 http://desiree.persianblog.ir

سلام عزیزممممم خوبی؟ سال نو مبارک باشه :* امیدوارم که سال خوبی داشته باشی
من آدرس قبلیت رو که بلاگ اسکای نیست داشتم فقط و اون هم از یه زمانی به بعد دیگه واسه من باز نمیشه! یعنی باز میشه اما وبلاگ تو نیتس و یه صفحه دیگه رو نشون میده! الان آدرس بلاگ اسکای وبلاگت رو تو لینک های یکی از دوست هام دیدم و باز کردم دیدم خدا رو شکر این کار می کنه خیلی خوشحال شدم! :* اگه آدرس دیگه ای داری لطفا برام بذار عزیزم

unname پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 19:00 http://www.neverlose.blogfa.com

سلام به وبلاگه جدیده منم سر بزنید

نظرم فراموش نشه ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.