عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

چٌلاقینگی...

خوب ...خوب...می بینم که همه شب ولنتاین ترکوندن!ما نیز!

دیروز اومدم یکی رو سورپرایز کنم(سورپرایز که می گم از نوع کٍرم ریختنی ها!!)به سلامتی خودم سورپرایز شدم و چلاق گشتم...از ماشین که پیاده شدم سعی خودمو کردم ها! اما درب عقبش بسته نشد!اومدم خوب این در ه رو چفت هم کنمش که شست دست راستم تو مفصلش خوب جا افتاد!!! آخه نه که از جا در اومده بود و سالیان سال آویزون بود بچه م،همچین خوب جا رفت که وسط خیابون تا شعاع 500 کیلومتری شیهه کشیدم!

الان هم دارم به زور با دست چپ تایپ می کنم و اطلاع رسانی می کنم که تا 2-3 ماه نمی تونم بکامنتم!(ازین مدلیا هست که می گن می خونتمون سایلنت، اما زورم می آد کامنت بزارم چون دپ زدم!! حالا من دپ نزدم!شست زدم!)

خداییش کار با دست چپ خیلی سخته...!از دیشب تا حالا اینقدر از بازوی چپم کار کشیدم،ساق دستم درد می کنه!(چی شد؟)

خداوکیلی! نمی دونستم که کاربرد یه انگشت فسقلی اینقدر زیاد باشه!!!همچین که اگه یه چیش بشه،کل دست آدمو فلج کنه!