عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

Slow me down

این دفه می خوام یه خواننده پاپ جوون و تازه نفس رو بهتون معرفی کنم که صداش علاوه بر اینکه زیباست،آروم و روحبخشه...و بعلاوه چهره ش هم خیلی ملیح و دلنشینه...

امانوئله گری(Emmanuelle Grey) معروف به امی روسوم،در سال 1986 به دنیا اومد و خیلی زود پله های ترقی رو طی کرد...از 7 سالگی تو گروههای سرود می خوند...

اون با مادر مطلقه ش که تو بانک کار می کنه،زندگی می کرد ودر طول عمرش فقط دو بار پدرش رو دیده.این خانوم ملوس اول هنرپیشه شد و برای بازی تو فیلم "شبحی در اٌپرا" در سال 2004،کاندید جاییزه گلدن گلاب شد...و بعد به خاطر صدایی که داشت،بهش پیشنهاد دادن که بخونه... و خوند و دو شغله شد!!اینم بگم که این خانوم یهودیه و ازدواجش بیشتر از یک سال و نیم طول نکشید و به طلاق منجر شد...

آهنگی که براتون اون پایین آپلود کردم،واقعا" زیبا ،رویای و خاطره انگیزه....شاید کلیپشو خیلی هاتون تو فارسی وان دیده باشین...

همین الان نوشت:دیشب هایپر بودیم واسه خرید و شام...بعد یه دفه وقتی ابو رفت از یا*سیمو غذا بگیره من دیدم یه نوشابه زیرو جلومه!  فک کردم ابو واسم اینو جدا گرفته...سردرد شدیدی داشتم...و فشارم پایین بود! سریع برداشتم هورتش کشیدم...بعد ابو که با غذا اومد،دیدم می گه:این نوشابه کی بود تو خوردی؟نکنه مال مشتریای قبلی بود؟با تعجب گفتم:مگه تو نگرفته بودی؟ وقتی گفت نه، از خنده ترکیدم! حالا ایدز نگیرم من؟؟


 Slow me down