عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

شخصیت سازی در داستانهای من!

خب باید بگم من شخصیت سازی من تو داستانها بر اساس واقعیته!

یعنی همیشه الگو داشتم و از روش نوشتم...هیچوقت شخصیتی اونقدر تخیلی و به دور از انتظار نبوده..

شیدای ایستگاه آخر یه دختر تودار و مظلومه و شاید کمی لوس به خاطر دردانگیش!

تو بخت زمستان هم گلنوش مغرور و خوش تیپ و از خود راضیه.اما شکننده!

مردهای داستانهام رو سعی کردم متفاوت بسازم:

مثلا" شاهین مرموز ، آروم و دوست داشتنیه! البته یه کم خرده شیشه داره!

اما فریبرز پاک ، دست نیافتنی ،مغروره و گاهی هم بدجنس و لجباز می شه.

می بینید آدمهای قصه های من خاکسترین...نه خیلی سفیدن...نه خیلی سیاه...

نه دیون و نه فرشته...حد تعادل دارن...حتی شخصیتهای فرعی هم همینطورن...اشتباه می کنن،خطا می رن و بالاخره بری از اشتباهات نیستن!

هیچ کدوم از این شخصیتها چشم رنگی و کامل و پولدار نیستن...

حالا تو شخصیت سازی سومین رمانم می خوام یه کم خلاقیت به خرج بدم و نکات ریز رو وارد داستان کنم!

شخصیت مرد ایده آل شما چطوریه؟یعنی اونی که الان دارید منظورم نیست! اونی که باید باشه،منظورمه...

می خوام نکات ریز رو در آرم...

ممنون می شم تو نظرات برام بگید...دوست داشتید با اسم مستعار بنویسید برام.

نظرات 15 + ارسال نظر
آتی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 09:11

مرد ایده آل من 10 سال ازم بزرگتره یعنی حدود 42 سالشه. اما ظاهرش بیشتر از 35 نمیخوره. بسیار متین و موقره. تو جمع جدی و کم حرفه شاید بعضیا فکر کنن مرموزه یا آدمی نیست که گرم بگیره. اما تو خونه شوخی های گاه و بیگاهش بی نظیره. در عین متانت حاضر جوابه. فوق العاده دست و دلبازه و همیشه خودش سراغ میگیره که پول داری یانه . بسیار مهربونه نه فقط نسبت به خونوادش نسبت به همه مردم و یه جور احساس مسیولیت نسبت به بقیه داره. حیف که خیلیا متوجه نمیشن و مهربونیش رو وظیفه میدونن.

آتی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 10:05

ادامه: همسر ایده ال به شدت اهل مطالعست البته اگه فرصتی داشته باشه. اینقدر که درگیر پروزه های مختلف و قراردادهای مشاوره و .. است. به شدت عاشق یادگیریه. همیشه موبایل تو دستشه و داره سرچ میکنه تو ماشین رادیو انگلیسی زبان گوش میده..عاشق تکنولوژیه جدیده. پدر بسیار مهربونیه. شبها دخترش کنارش خوابش میبره. بسیار ادم اروم و صبوریه. بهترین مشاور و بهترین دوسته. جوری که همه ناراحتی ها حتی از خوانوداه خودم رو هم میتونم بهش بگم.
آما چون قرار نیست شخصیتش کاملا بی ایراد باشه ایراداشم میگم: بی اعصاب در رانندگی، علیرغم مهربونیش کارهای رمانیک مثل خرید هدیه و سورپرایز و .. رو بلد نیست.علیرغم شایستگی هاش فروتنیش گاهش مانع پیشرفتشه. آشپزیش صفره!
ممو جان این بود همسر نیمه فرضی من. امیدوارم اینا که نوشتم به کارت بیاد.

سمیرا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 10:37

عاشق..مغرور..خوش تیپ..وفادار..جذاب..حسود..مهربون..فداکار..یعنی دوست دارم من همه زندگیش باشم و در عین حال از این عاشقای لوس و ننر که همه ش به دست و پای معشوقشون میفتن نباشه یه جورایی دست نیافتنیم باشه

memol سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 10:39 http://ona7.blogfa.com

سلام عزیزم...
یه مردی که شاید کامل و پولدار نباشه اما حواسش به زنش هست و میخواد واسش بهترین باشه...درک داره...همه ی تلاشش رو میکنه که خانومه احساس کمبود نداشته باشه...مردی که آغوشش امن ترین تکیه گاه دنیاست...مردی که احترام گذاشتن بلده...روراسته و دروغ و مخفی کاری نداره...

ا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 11:55

سیلا میشناسی؟
من عاشق بورانشونم
.
.
.
اگه گفتی من کیم؟

یه هلی بود که عاشق بوران بید!!

الی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 16:28

من دوست دارم همسر یا مرد زندگیم یه کارگر ساده باشه همین.فقط بسیار زیاد! هم دیگرو دوست داشته باشیم و همیشه با هم باشیم.
یعنی می شه؟

خدایی؟
چه قانع!

متولد ماه مهر چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 09:17

سلام
من از شخصیت کریم تو فیلم فاطماگل خوشم میاد. البته جدای شخصیت تیپش اینها هم هست دیگه

خیلی سوسول نیست؟؟؟

متولد ماه مهر چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 12:26

بنظرم یه کم مردانگی وجودش را بیشتر کن، البته نظر منه

پیراشکی عشق چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 14:24

مردی که بر خلاف ظاهر مغرور و سرد و درونگراش قلبش سرشار از احساس باشه. عاشق باشه وپر شور و حرارت عشق بورزه مردی که از نگاهش نشه فهمید چی در درونش میگذره

تارا پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 12:02

مرد ایده آل من بسیار پولداره و شغل بسیار مهم و رده بالایی داره خوش قیافه و خوش تیپ و خاصه، در برابر دیگران خیلی محکم و با ابهته اما
در برابر پارتنرش خیلی ملایم و حتی زن ذلیله، آدم با حال و اهل فانه، به کار منم خیلی کار نداره و به فضام احترام می ذاره

زیبا بانو پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 18:38

مرد مورد علاقه من بسیار با احترام برخورد میکنه،مودبه ولی نه اونقدر که لوس محسوب بشه،یه عاشق واقعی و مورد اعتماده،میشه راحت بهش تکیه کرد و ارامش داشت،در حد توانش لارجه،تو خونه مهربونه و بیرون جدی،قدردان و با شخصیت،مثبت نگر و ریلکسه

ممنون عزیزم...

رهگذر پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 22:21

مرد ایده آل من دقیقا مثل کریم تو فاطما گل هست
همونطور عاشق؛ صبور؛ پشتیبان؛ محکم؛ ولی جای جاش احساسی؛ مردی که از اعتراف کردن به اشتباهاتش نمیترسه؛ مردی که از گریه کردن جلوی عشقش احساس سرشکستگی نمیکنه؛ و قبل اینکه چیزی بگه چشماش با آدم حرف میزنه...خوشتیپیش هم که این اخلاق رو تکمیل کرده...
چون من این سریال رو هنگام پخش تو ترکیه چند سال پیش دیدم و میدونم تا آخر این پسر چه جور رفتار میکنه از همون چند سال پیش این کاراکتر به عنوان شخصیت ایده آل تو ذهنم نقش بسته

خوب شخصیت کریم غیر واقعیه...اما رویاییه!

نیلوفر جمعه 21 آذر 1393 ساعت 18:31 http://www.niloufar700.persianblog.ir

وای بعضی از این مردها که دوستان نوشتن چه رویایی هستن.
من با قسمت اول نظر اتی هستم . و یه ویژگی که من خیلی بهش اهمیت میدم اینه که بتونم به هسرم تکیه کنم. اینکه یه دوست بدون منظور باشه برام. از مردهای خرده شیشه دار خیلی بدم میاد. و البته وفاداری برام خیلی مهمه.

تکیه گاه بودنم مهمه...

هما میم جمعه 21 آذر 1393 ساعت 22:54

سلام
همه اینایی که دوستان گفتن جزء فاکتورهای مرد ایده آل منم هست. به علاوه اینکه غیرتی باشه(البته نه به اندازه ای که دست و پا گیر باشه. در حد متعادل و خوبش). در عین اینکه مهربونه اما جدی هم هست(یعنی بیشتر تو محیط اجتماعی و روابط کاریش جدیه اما تو روابط خانوادگی و مخصوصا با من مهربون و شوخ طبعه). برای زندگیش هدف داره و می دونه از زندگیش چی می خواد و با برنامه پیش میره. اهل تفریح و گردش و مسافرتم هست.

مرسی عزیزم...

پیرامید دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 17:01 http://lifeformyself.blogsky.com

بچه ها من شخصیت مرد رویاهای بعضیاتون رو دارما! نظرتون چیه؟ البته من دخترم خودم!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.