عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

با یک بغل عطر پاییز...

اوه اوه!

اینجا رو چه گرد و خاکی گرفته!

انقدر از اول آبان گرفتار بودم که نرسیدم،سر بزنم به اینجا...

تولد دونه برنج با تم کفشدوزک به خوبی و خوشی برگذار شد و تمام شد خداروشکر...

از همه چیش هم راضی بودیم.کیک و لباس و تم و شام و صد البته کادوهای نفیسی که آوردن!

هفته پیش هم یه سفر چند روزه داشتیم به رویان همیشگیمان!

هوا خیلی خوب بود...آفتابی.صبحها ملایم بود و شبها سرد سرد...

اما خیلی خوب بود.تجدید قوا و روحیه بود برامون.

یه عالمه مطلب و پست نانوشته تو ذهنمه که باید پیاده بشن تو این وبلاگ!

در ضمن درگیر یه رمان جدید هم هستم.بیشتر دارم اونو می نویسم و اینجا کمرنگ شدم...

وقت کنم اون پست رمزی هم محفوظه! رمز هم فقط به دوستانی داده می شه که می شناسمشون.

ادامه مطلب هم چند تا عکس انتخابین...

 



جاده هزار رنگ هراز در پاییز...



نمی دونم چرا همیشه فکر می کنم پشت این برگهای درخت پرتقال،یه قصه نانوشته ست!

و این هم نمای ویلای پدر جانمان!

این هم راهیه که من صبحهای زود توش قدم می زنم و هوای پاییز و بهار شمال رو به مشام می کشم و در ذهنم رو به روی ایده های جدید باز می کنم.

امیدوارم بتونم جبران روزهای نبودنم رو بکنم...

دوست نوشت:از محبتهای تک تکتون ممنونم عزیزانم...

پیغام نوشت:الی عزیزم از صمیم قلبم بهت تبریک می گم.پیغامهای خصوصیت رو گرفتم.امیداورم سالهای سال با خوشبختی زندگی کنی و برات آروزی نیک بختی می کنم.

در مورد اون مساله هم اصلا اصلا راضی به زحمتت نیستم گلم! همینطوری هم برام خیلی با ارزشه این همه مهربونیت دوست ندیده م.

نظرات 18 + ارسال نظر

به به چه عکسهای قشنگی. اول صبحی کلی دلم باز شد.
ان شاالله همیشه به شادی و سفر

ممنون دوست خوبم...

رضوان شنبه 24 آبان 1393 ساعت 10:09 http://dokhtar0irooni.blogfa.com

رسیدنتون بخیر عزیزم.
به نظرم پاییز جاده های شمال تو زیبایی هیچی کم ندارن.

اخ جووون رمان جدید

مرسی رضوان جانم...

مهسا شنبه 24 آبان 1393 ساعت 10:21

سلام عزیزم امیدوارم مثل همیشه پر باشی از انرژی های مثبت
حقیقتا دل کندن از شمال خیلی سخته اونم با این عکسهای بی نظیری که گرفتی و البته ویلای پدر جان

ممنون عزیزم..

پیتی شنبه 24 آبان 1393 ساعت 10:46

شمال همیشه بهترین گزینه برای مسافرته... خوشحالم که خوش گذشته.. عزیزمممممم :-****

مرسی پیتی جونم...

ماه گل شنبه 24 آبان 1393 ساعت 11:12 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

چه خوبه که هستی و می نویسی
اینجا یه طرف همه ی جاها یه طرف!
منظره های سبز سر حال میارن آدمو حسابی :-*

مرسی ماه گل جان! تو هم همیشه باش...

memol شنبه 24 آبان 1393 ساعت 11:51 http://ona7.blogfa.com

به به...ببین کی اینجاااااست...همیشه به جشن و گردش دوستم...
والبته امیدوارم این رمان هم مثل دوتای قبلی عالی باشه...

مرسی ممول عزیزم...ایشالا که بتونم خواننده هام رو راضی نگه دارم!

آمارین شنبه 24 آبان 1393 ساعت 15:30

من اگه جات بودم میرفتم توی این هوا و این جنگل و این جای با صفا رمانم رو تموم میکردم بعد برمیگشتم.
یه بار هم یه رمان بنویس حسابی درباره ی شمال توش مانور داده باشی. درختهای نارنج و عطر بهارنارنج.

این دونه برنج مگه می ذاره؟خواهر جان! دیگه شمال کلیشه شده! همه ازش می نویسن! به دنبال جاهای جدیدترم!
آره والا خودمم دلم می خواست...

شیده شنبه 24 آبان 1393 ساعت 15:57

وای مری بابتعکسا چقد حسخوب توشون بود مخصوصا اون کوچهه جدی تو هرروزازاینجا میگذری؟خوش به حالت فقط جایعکس تولددخملی خالی بود

حالا اونم می ذارم! به موقعش!

بهاره شنبه 24 آبان 1393 ساعت 16:28 http://rouzmaregiha.blogsky.com

خوش به حالت دوست جون، اگه بدونی چندوقته میخوام میخوام برم و فرصت نمیشه، تازه با دیدن این عکسها دوباره دلم خواست الان شمال بودم

آخی...ایشالا جور بشه می ری دوستم! بیا با هم بریم این دفعه!

الی شنبه 24 آبان 1393 ساعت 20:57

اینجارو بخاطر همین بغل های لطیف و ارام بخش و خوش عطرش هست که انقدر دوستش داریم و بهش همیشه ارادت ویژه ای داریم.ممکنه چند روزی نباشه اما بلخره میاد با یه عالمه حرف و عکس و نور و ...
ایشالله که راه نویسندگی و نوشتن رمان شبیه
اون درخت سمت راست توی عکس نما از ویلا باشه.ماشالله هزار ماشالله قدش شده به بلندای سرو.این تغییرش رو توی عکسها دیدم.از اولین عکسای ویلا و محوطه و باغچه اش که هر بار و هر سال که رفتین عکساش رو اینجا گذاشتین.رشدش کاملا محسوس هست.دوستت داریم

ممنون عزیزم...قربان مهربانیت...

me شنبه 24 آبان 1393 ساعت 23:07 http://metoyou.blogfa.com

به به عجب عکسایی..
اتفاقا ماهم رویان رفته بودیم۲هفته پیش..

جای قشنگیه...

نیلوفر یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 03:07 http://www.niloufar700.persianblog.ir

دایی ممو چه عکس های قشنگی گذاشتی.... روح و روان مون تازه شد.
همیشه به سفر دوستم

قربانت عزیز دلم...

سپینود یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 09:57 http://ushti.blogfa.com

این کامنت برای پستی است که برای مرتضی پاشایی گذاشتی عزیزمممممممممممم . جان کلام را ادا کردی . جان و مخلص کلام . من هم مثل تو از یک سال پیش باهاش آشنا شدم . از برنامه تحویل سال و تیتراژ ماه عسل که غوغایی بود برای خودش ........ ممنونم ازت برای تک تک جمله های پست بالا . ممنونم .......... تمام حس و حال دلم بود .........

ممنون عزیزم. ..ممنون...ایشالا هیچ کس دیگه اینطوری نره...

تینا یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 10:04

ممو جان چرا من نمیتونم کامنت بذارم؟

شرمنده عزیزم...بازش کردم الان...کامنت بذار...

مونیکا یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 10:59

مرسی از عکس ها... کاش بیشتر بود عکس ها... شاد و شیرین و شورافرین باشید...

shima یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 14:36

عزیزم تولد دونه برنج مبارک باشه امیدوارم شاهد موفقیت هاش و خوشبختی اش باشی عزیزم.همیشه به سفرو شادی

ممنون عزیزم...

ماهنوش یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 18:15 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

به به چه عکسهای خوشگلی چه اسمون زیبایی چه هوای دلپذیری ....
همیشه به خوشی و شادی مشغول باشی ممو جون

الهه سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 14:40 http://man-va-va.persianblog.ir

همیشه به خوشی و مسافرت عزیزم

ممنون عزیزم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.