عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

معرفی کتاب(قتل کیارش)

نام:قتل کیارش

نویسنده:مژگان زارع نویسنده و کاربر 98 یا.

انتشارات: 98 یا.

اول از همه بگم که خیلی دوست دارم این رمان رو! نه عشقی آبکیه نه ازونهایی که وسطهاش بتونی ولش کنی!لطیف و جذابه.معماییه...عشقیه...اما روی اصول.

برای خوندن خلاصه داستان روی ادامه مطلب کلیک کنید...

  مهرداد دولتشاه مرد مغروریه که تو یه خونه بزرگ اشرافی زندگی می کنه.همه چیز طبق رواله.یه خونه بزرگ با مادر از خودراضی و پدری کارخونه دار و پولدار.دو پسر دولتشاه کیارش و مهرداد هر دو نامزد دارن و مسرور از زندگی اشرافیشون هستن.در این بین فندق! یه دختر بامزه گرد و تپلیه.نه هیکل خیلی زیبایی داره نه آنقدر زیبا و تو دل بروئه.شادی دختر باغبون همین خونه ست و مهرداد ناخواسته عاشقشه و خودش از این حس کلافه ست با وجود داشتن نامزدی که در شانشه.اول داستان یه مهمونی بزرگ تو همین خونه برگزار می شه و قتل تو همین شب اتفاق می افته.و مظنون کسی نیست جز...

داستان بسیار اصولی نوشته شده.شاید مژگان زارع رو نشناسید.شاید هم بشناسید.ایشون دو کتاب با نشر شادان چاپ کردن:مهرو و فصل دل سپردن که هر دو کمی معمایی هستن.

روند داستان دل نشین و با مزه ست.پولدار و فقیر بودن شخصیتهای داستان اصلا مخاطب رو ازار نمی ده.همه چیز روند طبیعی داره.هر چقدر داستان جلوتر می ره،گره ها بیشتر باز میشه و رازها بیشتر از پرده بیرون می افتن.

توصیه م اینه که حتما این رومان رو بخونید و لذت ببرید از یک قلم زببا و شیوا که صد البته  موضوعی متفاوت داره.

آخر هفته تون پر کتاب!


این هم لینک دانلودش...