عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

روزهای شلوغ مهرماهی...

سلام سلام...

یه سلام رنگارنگ پاییزی...

یعنی من عاشق این هوام! انقدر حالم رو خوب می کنه که خدا بدونه...

انقدر نیومدم اینجا که گرد و خاک از سر و روی این وبلاگ داره بالا میره!

خیلی خیلی گرفتار بودم.

دو تا عروسی پشت سرهم واقعا برای آدم جون و پر نمی گذاره!

تازه اگه این عروسیها به رسم عادت قدیمی پاتختی هم داشته باشن که دیگه هیچی!!!

آدم داغون می شه...

عید تا عید بود! ما دقیقا دو هفته ست درگیر این مراسماتیم...

ما که فامیل درجه دو بودیم،این بود وضعیتمون! دیگه خانواده عروس و داماد چه بدو بدوئی داشتن بنده خداها!

خداروشکر مهمونیام رو قبل از این بدو بدو ها از اول مهر برگزار کردم و خودم خیلی راضی بودم!

در عرض 10 روز 4 سری مهمون دعوت کردم و خودم از آشپزی و سالاد و دسر درست کردن واقعا لذت بردم.

سری یکی مونده به آخر دوست جون بود.

خوشبختانه زود اومدن و حسابی با هم گپ زدیم و این فسقلیها هم از سر و کولمون بالا رفتن و تا 12 شب نخوابیدن!

دونه برنج که چشم رو هم نمی گذاشت.اومده بودیم تو اتاق خواب تا اینا رو خواب کنیم،اونا ما رو خواب کردن!!!

از غذاها هم عکس گرفتم که تو ادامه مطلبه...

یه سر بزنید.


لازانیای آماده طبخ در یخچال!

 

خورش قیمه بادنجون که عکسش رو اینستایی ها هم دیدن!

خلاصه اینکه شب و روزهای شلوغی بود و حسابی خوش گذشت...

نظرات 25 + ارسال نظر
هدی32 دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 09:26

سلام

مهمانی گرفتن با یه بچه واقعا سخته من حتی نمیتونم بهش فکر کنم .
به به عجب غذاهایی دست درد نکنه

نه دیگه انقدرم سخت نیست!

رضوان دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 09:29 http://dokhtar0irooni.blogfa.com/

همیشه به عروسی و مهونی.اما خوب قبول دارم طولانی که بشه خسته کننده میشه.اصلا زندکی آدم از روال خارج میشه.

به به چه غذاهایی.لازانیااااااااااااااااااااا.

خانومی اگه دوست داشتی بگو تا تو اینستا فالوت کنم.

ممنونم عزیزم...کم پیدایی...

غزل دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 09:35

همیشه به عروسی و بدو بدو مهمونی عزیزم
این لازانیا خیلی غذای خوبیه راحت میتونی شب قبلش درست کنی روز مهمونی راحت باشی ایضا خورشتا

مرسی غزلی...لازان که عالیه!

بانو-دل می نوازد دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 09:42

خسته نباشی عزیزم…

شکوفه دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 11:51

احسنت بر تو ممو جان...اما باز مثل دفعه قبل من در اداره گرسنه هستم و این عکسا رو دیدم و خودت بگیر و برو بقیشو....عزیزم ایشالا همیشه به عروسی و خوشی...

عزیزم...خوب درست کن و بخور!

زهرای روزهای خوب پاییزی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 12:11

وای لامصب این خورشت قیمه با ادم حرف میزنه.من الان دلم قیمه بادمجون خواست که...اووووووم...وای خیلی خوشگله
خانوم خسته نباشی از این همه کدبانوگری

خدایییییی حرف می زنه!قربانت زهرا جان!

memol دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:32 http://ona7.blogfa.com

به به...همیشه به عروسی و مهمونی ایشالا..

مرسی دوست خوبم...

ماهنوش دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 16:01

هوا عالیه واقعا
به به چه غذاهای خوشمزه ای عاشق این بادمجونام

انصافا خوشمزه شده بود...

مریمی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 16:41 http://http://majarahayemaryamak.blogfa.com/

به به چه شود امروز یه هوای عالی و یه پست شیرین و گرم همیشگی با کلی غذای خوشمزه و خصوصا لازانـــــــیا
ایشالله همیشه به شادی و مهمونی باشی عزیزم اینا گرفتاری نیست اینا همش عشق

منظورم گرفتاری از نوع خوبش بود...ممنونم دوست خوبم.

mahnaz دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 19:57

Vaaaaay Na! Fekr konam eshtebah kharidam ketabetoono:(
Esme ketabi ke Alan kharidam " bakhte sepide zemestan" hastesh
:(

عکس کتابم که بالای وبلاگم هست عزیزم...اسمم که می دونی...اون مال خانم صیدیه!

رضوان دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 22:18

خانومی یه موضوعی واسم پیش اومده که حساااابی فکرمو مشغول کرده و اصلا حال خودمم ندارم.

ایشالا که درست می شه...

ویدا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 22:45


یعنی عاشقتم که تو همه چی نمونه ای
کار بچه داری خونه داری شوهر داری آداب اجتماعی همه چی کلا یه دونه ای
اون غذاهات محشرن
من که یه قیمه بادمجون پختم بعد از دیدن این عکس

من الان چسبیدم به سقفففف...مرسی عزیزم.نظر لطفته! خودت خوبی که آدمها رو هم خوب می بینی با عکسای خوشمزه از صبحانه ت...

الی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 09:17

سلام به روی ماهتون خانوم خانومادر جریان هستیم که شما عاشق این فصل و اب و هواش هستین.بخاطر همینه که پستهای فصل پاییز و زمستون سالای قبل رو هم ادم حوس میکنه گاهی بخونه بس که حسای خوب داره توش و انرژیش به ادم میرسه.به به غداها هم که عین همیشه با ادم حرف میزنن نوش جونتون عزیزم.

ممنون دوست مهربونم...

نیلویی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 09:31 http://ni66.blogfa.com

تو چقدر فعالی...
من اگه بچه داشتم فکر کنم بخور وبخواب کارم بود

با بچه که نمی شه خورد و خوابید! پروژه ایه برای خودش!

پریسا سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 11:29

مثل همیشه با سلیقه

ممنونم عزیزم...

شکوفه سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 12:07

ممو جان امان از تنبلی.....اما خب درستم بکنم چه فایده چون تو اون لحظه تو اداره دسترسی نیس بهش...خدایا...

اسماعیل سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 19:08 http://ariodaad.mihanblog.com

تا باشه به شادی و عروسی باشه

ممنون...

آمارین سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 21:02

مهمونی با بچه واقعا سخته. اگه کسی کنار ادم باشه خیلی خوبه. منم چند بار تجربه داشتم. دوست هم دارم خودم غذا درست کنم نه که از بیرون بگیرم.
کاش بیشتر عکس میزاشتی. بیشتر دلمون ضعف بره:دی

اره خیلی سخته.آخه دیگه رو م نشد هی تیک و تیک عکس بگیرم...

هیوا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 03:19

سلام باهاتون موافقم هوا لطافت داره و پر از انرژی مثبته

مریم چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:11 http://marmaraneh.blogfa.com

انشالا که روزهای عمرت پر باشه از بودنهای دیگران.
خسته مهمانی رفتن و مهانداری نباشی.

ممنون عزیزم...

ماتیوس چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:58 http://sempaye1.blogfa.com

سلام از سر دپرسی رو آوردم به وب خونی بعد هم رسیدم به پست خانم ناصری که اتفاقا معلم دینی منم بود و همینطور خانم فرقانی ...
البته من تو دبیرستان حضرت زهرا بودم و بعد خانم فرقانی رو تو پیش دانشگاهیم دیدم و باهاش کلاس داشتم ...
دنیا هم کوچیکه ها ... نه؟

کوچکتر از اونیکه حتی فکرش رو بکنی!

مونیکا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 18:25

مثل همیشه عالیییی و پر از انرزی ی ی ی ی ی ی

پریا پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 11:29

عزیزم از اینکه کتاب های دوست داشتنی میذاری برای مطالعه ازت ممنونم.

خواهش می شه...

الی پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 22:06

تا زمین در گردش و تا اسمان در چرخش است...
یاد یاران چون شما در قلب ما ارامش است...
عطر برنج عزیزم.

sanaz شنبه 10 آبان 1393 ساعت 13:54 http://ourlittleangel.niniweblog.com

سلام عزیزم
دومین کتابتون را خوندم و لذت بردم بدون اغراق خیلی آموزنده .حیف که بعضی ها خواندن رمان را وقت تلف کردن می دونن درک درستی از رمان ندارن

همینکه تو دوستدار رمانی و رمان من رو پسندیدی عزیزم کافیه! بیخیال اونایی که حرف می زنن.مطمئن باش اونام می خونن منتهی در خفا!فقط واسه این و اون کلاس می ذارن!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.